Gå til innhold

Lòreal True Match -Foundation


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg har i hvertfall sett at den er blitt rost opp i skyene på flere utenlandske forum, så hvorfor ikke prøve? De har jo et godt utvalg i gultonede farger også, som ofte er manglende hos billigere merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Klarer aldri å finne ut av om jeg har gultone eller rosatone i huden. Til og med de i parfymeriene sier jeg kan bruke foundations som har både gul og eller rosa undertone.. Er så vanskelig!

Sorry for at jeg blander meg i tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Makeup-guru Bobbi Brown påstår at 99% av alle kvinner med fordel kan bruke gultonet makeupkrem. Jeg har også nøytral hud (kan bruke rosatonet og gultonet), men synes jeg ser mye freshere ut med gultonet makeupkrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Makeup-guru Bobbi Brown påstår at 99% av alle kvinner med fordel kan bruke gultonet makeupkrem. Jeg har også nøytral hud (kan bruke rosatonet og gultonet)' date=' men synes jeg ser mye freshere ut med gultonet makeupkrem.[/quote']

Da prøver jeg det neste gang! Kanskje den det står om i denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har i hvertfall sett at den er blitt rost opp i skyene på flere utenlandske forum' date=' så hvorfor ikke prøve? quote']

Skulle gjerne lest hva det stod! Har du noen linker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

jeg har rosatonet hud. true match har en nydelig gul og en rosatonet foundation som begge er lyse nok for meg. hvilken bør jeg ta? blir rosatonen i huden min fremhevet med den rosa og burde jeg da ta den gule for å nøytralisere? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Sjekk ut board.beauty24.de (tysk) eller www.makeupalley.com (amerikansk). Begge steder må du være medlem for å skrive/søke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ingen som har skrevet noe om den på makeupalley.. :-( Eller er jeg bare dårlig til å lete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Det er ingen som har skrevet noe om den på makeupalley.. :-( Eller er jeg bare dårlig til å lete?

Sjekk under Product Reviews.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det går ikke ann å skrive inn Loreal i søkefeltet på foundations, under product reviews heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Very strange, for da jeg nå prøvde, fikk jeg opp 18 separate treff, og 352 anmeldelser av True Match. Gjennomsnitt ca 3.4, og 59% ville kjøpt den om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...