Gå til innhold

IS-farer Aisha Shezadi med truende leserinnlegg.


Mippi

Anbefalte innlegg

På 19.6.2018 den 19.40, Drizzt skrev:

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor hun vil tilbake siden hun vil bo i et islamsk land og ser med avsky på Norge. Da har hun per definisjon ikke noe her å gjøre? Hverken hun blir glad, eller befolkningen for øvrig. At hun ikke returnerer til Norge er en vinn-vinn situasjon isåfall. Hun har et barn, men dette barnet er først og fremst hennes ansvar. Det virkelig veldig rart å skyve barnet foran seg for å oppnå noe i et land hun hater. Et interessant innlegg her:

https://www.nettavisen.no/meninger/farahmand/trusler-er-ikke-et-rop-om-hjelp/3423503898.html

Velferdsstaten  vet du... Hele kjerringen irriterer vettet av meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎21‎.‎06‎.‎2018 den 19.24, Tuxy skrev:

Eksmannen Bhatti er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen han heller som hevdet under rettsaken med synagoge-skytinga at han egentlig siktet på nabohuset, men bommet og traff synagogen. Det trodde han at retten skulle tro på.

En journalist med et godt forhold til Bahtti beskrev han i retten som en av de mest intelligente hun hadde truffet faktisk. Mulig hun var litt betatt??

BTW er vel dette barnet til Sebastian Vasques? fra Fredrikstad. Er muligens en bestemor og bestefaR som kan passe barnebarnet mens mor forkynner for de andre insatte.

Endret av Commander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Commander skrev:

En journalist med et godt forhold til Bahtti beskrev han i retten som en av de mest intelligente hun hadde truffet faktisk. Mulig hun var litt betatt??

BTW er vel dette barnet til Sebastian Vasques? fra Fredrikstad. Er muligens en bestemor og bestefaR som kan passe barnebarnet mens mor forkynner for de andre insatte.

Denne journalisten måtte ha blitt tåkelagt i hjernen for å hevde slikt. Knullet han vettet av henne kanskje? Bhatti har jo ikke engang fullført grunnskolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skikkelsen minner meg, merkelig nok,

om en eller annen oppmerksomhetssøkende paradise hotell-deltaker, eller blogger,

sånn, «se på meg, hør på meg, og alle de tullete ting jeg har å si».

Endret av puppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, puppi skrev:

Denne skikkelsen minner meg, merkelig nok,

om en eller annen oppmerksomhetssøkende paradise hotell-deltaker, eller blogger,

sånn, «se på meg, hør på meg, og alle de tullete ting jeg har å si».

Eller hun rett og slett bare er hjernevasket og oppriktig tror at Gud kun vil akseptere kvinner som dekker seg fullstendig til. Dama går jo til og med i hansker uansett vær. Hun er fullstendig dekket til. Hun er sprøyte gal. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal hun få hjelp når nordmenn i trøbbel i utlandet generelt ikke får det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...