Gå til innhold

Gjett hvilken kjendis jeg har tegnet


Kapittel2

Anbefalte innlegg

1 time siden, An0nymBruker skrev:

Er det en politiker, en økonom eller en skuespiller?

Skuespiller. Han har spilt i både filmer og serier på TV, blant annet en serie på TV Norge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Moondance skrev:

Skuespiller. Han har spilt i både filmer og serier på TV, blant annet en serie på TV Norge :)

Er det han som spiller Terje i Neste sommer? Husker ikke hva han heter, Eivind et eller annet...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skogkatten skrev:

Er det han som spiller Terje i Neste sommer? Husker ikke hva han heter, Eivind et eller annet...?

Eivind Sander ja, du fikk rett! 😄 Det ble flere hint enn det jeg hadde tenkt å gi, men jaja. Godt gjettet 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Moondance skrev:

Eivind Sander ja, du fikk rett! 😄 Det ble flere hint enn det jeg hadde tenkt å gi, men jaja. Godt gjettet 😁

Jøss, to rette bare i dag 😄  

Takk for fin tegning. Synes du har fanget særpreget hans, men jeg så tegningen først på jobb og hadde ikke tid til å tenke mer på det. Så sa du at han var skuespiller, og da falt det på plass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig likt og bra tegnet, men jeg har faktisk aldri hørt om Eivind Sander før nå 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Undermann skrev:

Det var veldig likt og bra tegnet, men jeg har faktisk aldri hørt om Eivind Sander før nå 😄

Aldri sett han før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ilsep
19 minutter siden, Moondance skrev:

Var det virkelig så ulikt at ingen klarte å gjette det før nå? 😆😅

20180712_131943.jpg

Nei han var litt for anonym for at jeg skulle huske han 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Winza skrev:

Har du hodejegerne eller nissene på låven?

Nei. Han er sikkert kjent for de fleste, bare jeg som er på etterskudd. Så det jeg mente, at jeg beklager at jeg ikke kjente han igjen, men ser jo at han var veldig lik  😳:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Skogkatten skrev:

Jøss, to rette bare i dag 😄  

Takk for fin tegning. Synes du har fanget særpreget hans, men jeg så tegningen først på jobb og hadde ikke tid til å tenke mer på det. Så sa du at han var skuespiller, og da falt det på plass.

Hehe, takk for det 😄 Jeg er forferdelig dårlig på å tegne personer, så jeg er nødt til å tegne noen som har særtrekk. Utrolig mange bra tegninger her inne men jeg har ikke peiling på hvem alle er, det er litt flaut når det er en selvfølge å vite hvem det er 🙈 men sånn er det bare 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
6 minutter siden, Moondance skrev:

Hehe, takk for det 😄 Jeg er forferdelig dårlig på å tegne personer, så jeg er nødt til å tegne noen som har særtrekk. Utrolig mange bra tegninger her inne men jeg har ikke peiling på hvem alle er, det er litt flaut når det er en selvfølge å vite hvem det er 🙈 men sånn er det bare 😜

Du er flink til å tegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Moondance skrev:

Hehe, takk for det 😄 Jeg er forferdelig dårlig på å tegne personer, så jeg er nødt til å tegne noen som har særtrekk. Utrolig mange bra tegninger her inne men jeg har ikke peiling på hvem alle er, det er litt flaut når det er en selvfølge å vite hvem det er 🙈 men sånn er det bare 😜

Jeg synes du er flik til å tegne. Og om det er noen trøst så har det vært tegninger her av folk jeg aldri har hørt om, jeg bruker å skylde på at jeg er for gammel 😄 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Skogkatten skrev:

Jeg synes du er flik til å tegne. Og om det er noen trøst så har det vært tegninger her av folk jeg aldri har hørt om, jeg bruker å skylde på at jeg er for gammel 😄 

Takk, du er nok også flink til å tegne (har ikke sett noen av tegningene men du er nok flink) :)

Haha, da kan jeg skylde på at jeg er for ung 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

😆

hoho.png.322946c4581057df70464650497536ba.png

Riktig svar var:

Spoiler

Albert Einstein.

 

Endret av Kapittel2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Moondance skrev:

Takk, du er nok også flink til å tegne (har ikke sett noen av tegningene men du er nok flink) :)

Haha, da kan jeg skylde på at jeg er for ung 🤣

Den unnskyldningen funker sikkert også :)

Jeg har ikke lagt inn noen tegninger ennå, men mulig jeg må gjøre det snart. Det blir litt feil å bare ha moroa med å gjette og så ikke gjøre noe av jobben. Dog blir det nok penn og papir, og det kan hende noen må hjelpe en gammel dame med hvordan man legger inn bilde i innlegget 😄  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...