Gå til innhold

Stroppløs bh til store bryster?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan anbefale en god stroppløs bh til store bryster? Bruker 75d. 

De stroppløs bhene jeg har prøvd til nå gir ingen støtte og jeg kunne like gjerne gått uten bh, men siden jeg har litt store bryster så ser det overhodet ikke bra ut uten bh. Men så har jeg mange kjoler og topper det det er finest at ikke stroppene synes. Tar veldig gjerne i mot tips! 😊

Anonymkode: d0879...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kontakt med en skikkelig undertøysforretning og få hjelp der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wonderbra sine er de eneste stroppeløse jeg orker å bruke (bruker 75G), siger ikke og holder puppene på plass :) 

Anonymkode: c059d...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wonderbra sine er de eneste stroppeløse jeg orker å bruke (bruker 75G), siger ikke og holder puppene på plass :) 

Anonymkode: c059d...43b

Enig, de er bra. De er bare veldig små rundt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På stroppeløse BHer er det veldig viktig at den sitter godt rundt brystet. Gå ned i omkrets og opp i cup. Du må også prøve BHen i butikken, så du vet at den sitter fint på dine pupper. Siden du vanligvis bruker så stor størrelse må du antagelig i en undertøysforretning for å finne noe som passer deg.

Anonymkode: b09e6...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd denne. Ser de er utsolgt i F nå, men kjøpte den og fungerer for meg. 

Altså, med F blir det litt hopp og sprett, men det er ikke til å unngå. Men puppene løftes opp og jeg får flott (/litt voldsom) kløft, men den kan jeg dekke ved å bruke kjole uten særlig utringning

https://www.theperfectsculpt.com/products/breast-lift-silicon-bra?variant=25608790277

Anonymkode: bedd1...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...