Gå til innhold

Hadde du slikket noen som ikke hadde barbert seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vite det?

Anonymkode: b878f...18e

Vært i dyrehagen kanskje? Eller på the dark nett?

Anonymkode: 15769...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De to siste onenightstandene mine har skjedd helt ut av det blå og jeg har uheldigvis ikke shavet meg, men de har på død og liv villet slikke meg og jeg har syntes det har vært ubehagelig å prøvd å stoppe dem, men nei de SKAL sleike den hårete musa mi. Forstår ingenting. Er ikke snakk om en busk, men liksom maks 1 cm langt. Skjønner ikke at de syntes det er digg, de holdt på en stund begge to å..... diskofitte MED hår... værsågod. 

Anonymkode: 5ba46...b38

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringen sier at de færreste bryr seg mindre hvorvidt man er hårete eller ikke. Selv han som var så nøye på at dama var glattbarbert btød seg ikke så veldig når det kom til sexen, han hadde det mest i kjeften.

Anonymkode: 672a9...47f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke å diskutere seg frem til at jeg skal sleike på tissen til noen som ikke en gang greier å barbere seg medentil en gang i blandt. 

Det første jeg tenker på da er hvordan det står til med hygienen ellers der nede 🤮 

Anonymkode: c6dfc...478

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med at alle gutta her som svarer nei barberer kølla. Jeg gidder ikke suge en fyr med masse hår. det er faktisk en stor forskjell på å slikke ei dame på klitten og indre kjønnslepper (newsflash- klitten er uten hår) og suge en fyr der håra vokser i fyr og flamme oppover kølla. Barberer meg gjerne for en som selv barberer seg, synes bare det er så rart at mange menn har dobbelstandard. 

Anonymkode: 8c132...1cd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis hun har full busk.

Anonymkode: ec184...0db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så absolutt. Det er en helt herlig følelse å slikke hvis dama har stor og frodig busk :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 18.47, AnonymBruker skrev:

Nei fysj. Blir som å slikke en ape 😕

Anonymkode: c6dfc...478

Hvor er det du slikker, egentlig?

Personlig har jeg hverken hår på klitoris eller i skjeden... Har du sett en naken ubarbert kvinne?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Det er vel ingen tvil om at jeg synes det er best på et meget frisert underliv, men folk må få lov til å gjøre som de vil med egen hårvekst, uten ape- og pedosammenligninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, a l'orange skrev:

Altså, det er ikke meg du spør, men jeg er kvinne selv, og vet godt hvor det vokser hår på en kvinne.

Hvis dere med slikking mener å stikke tungespissen såvidt borti naturlig hårfrie steder, da vil jeg si det er som å be om å gå lei - for begge involverte.

Man bør rydde plass til et helt ansikt. Minst.

Man klarer da lett å unngå hår med selve slikkingen! Tro meg; jeg har nok erfaring til å kunne si at det går fint å fordype seg i den oppgaven uten at håret er i veien.... Som kvinne mener du vel neppe det er som en apekatt..

Endret av Rotemor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket
6 minutter siden, Rotemor said:

Man klarer da lett å unngå hår med selve slikkingen! Tro meg; jeg har nok erfaring til å kunne si at det går fint å fordype seg i den oppgaven uten at håret er i veien.... Som kvinne mener du vel neppe det er som en apekatt..

Man skal ikke helt uten videre avvise tanken på at noen kan synes at ufrisert hårvekst kan være i veien for enkelte måter å ha oralsex på. Oralsex er ikke nødvendigvis en snevert definert handling som alle andre alltid gjør akkurat slik du synes, eller som samtlige av oss gjør helt likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 18.51, AnonymBruker skrev:

Man skal ikke slikke på hårene da. Indre kjønnslepper, klitoris og vagina har ikke hår på seg. Er bare å holde de ytre kjønnsleppene unna med to fingre. 

Anonymkode: bb6f2...5ba

Takk! Det er det jeg tenker hver gang jer ser et slik spm! Så takk! :nordvesta:

Anonymkode: 14a1f...3a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 18.47, AnonymBruker skrev:

Nei fysj. Blir som å slikke en ape 😕

Anonymkode: c6dfc...478

For en lite intelligent kommentar... blir nesten flau... Fatter ikke at folk tenker sånn.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...