Gå til innhold

Du vil ikke tro hva hun sa til meg !!:O


Oppgittmann

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Oppgittmann said:

Se på Ingrid Espelid, her har du et ekte kvinnfolk. Koser seg på kjøkkenet der hun er laget for å være ?!?!

Så hun har kjøkkengenet?

Hva med de mannlige kokkene?

Anonymkode: c1166...cbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dummeste utsagnet jeg har hørt. Du er 35 år gammel og lever i dine foreldres påstander, ENDA. 

På tide at du får deg en reality check, mye mulig du blir singel resten av livet, dog hvis du ikke reiser ned til Thailand igjen å får deg en kone der. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så hun har kjøkkengenet?

Hva med de mannlige kokkene?

Anonymkode: c1166...cbd

Hva med  holde seg til tema??  Kult om det hadde vært seriøse svar her, dette gidder jeg snart ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Kjære Gud, la nå sommerferien passere i stillhet her på KG. 

Hva med å la være å svare hvis du ikke har noe å bidra med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Oppgittmann skrev:

Hva med  holde seg til tema??  Kult om det hadde vært seriøse svar her, dette gidder jeg snart ikke.

Ser det ut som om vi gidder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Oppgittmann said:

Hva med  holde seg til tema??  Kult om det hadde vært seriøse svar her, dette gidder jeg snart ikke.

Jeg holder meg til tema. Du skriver at husarbeid genetisk sett er kvinnens oppgave.

Jeg spurte etter dokumentasjon på denne påstanden din.

4 hours ago, Oppgittmann said:

 Hun fortalte at hun aldri kunne tenke seg å kun være den eks. som tar husarbeidet. Isåfall skulle mannen hjelpe til med dette. Dette mener jeg er helt feil, da dette egentlig genetisk sett er kvinnens oppgave.

 

Anonymkode: c1166...cbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Oppgittmann skrev:

Hva med  holde seg til tema??  Kult om det hadde vært seriøse svar her, dette gidder jeg snart ikke.

Jeg er seriøs og du svarte ikke meg. 

Anonymkode: 53b97...297

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ella Grisella skrev:

Ser det ut som om vi gidder?

Nei, hvis du hadde giddet Tro du jeg hadde stilt spørsmål ved det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Oppgittmann skrev:

Litt om meg:

Er 35 år gammel. Jobbsøker, gått på NAV de siste 3 år grunnet smerter i rygg. Har siste året bodd for meg selv, da økonomier ikke har strukket til før nylig da jeg fikk en liten arv etter min avdøde far. Har vært off/on i forhold de siste 7-8 årene. Trener ca. 1 gang i uken og føler meg egentlig veldig bra, tro de fleste damer egentlig syntes ikke nødvendigvis jeg  er en gave fra gud, men definitivt en type som de kunne tenkt seg. Har prøvd meg på Tinder de siste 5 mnd. uten særlig hell. Mistenker det er fordi kanskje jenter er redd for å bli avvist da jeg kanskje er for kjekk for dem? Ikke nødvendigvis at det er sånn altså, men at de kanskje føler det slik selv. Skriver i profilen min stort sett det som står over, i tillegg til det beskriver jeg hobbyene mine. Mye av fritiden har jeg brukt i Thailand, hovedsaklig Pattaya som jeg elsker å være. Først av alt respekterer jeg at jenter kan være chubby, hvis det er noe de føler seg komfortable med. Men det er ikke noe jeg selv ønsker som partner. Liker tanken på at jenter ser bra ut og tar vare på seg selv, trener og bruker fritiden sin på å gjøre meg til lags. Alle damer i Norge jeg vet om er stort sett slappe og sitter foran TVen, ønsker hverken å bidra med husarbeid eller stå for noe av det økonomiske. I disse #MeeToo tider er det jo forbudt å si det som jeg føler; at damer ikke gjør det de egentlig skal. 

Traff en jente for en liten stund siden, relativt søt liten brunette. Hadde besøk av henne hjemme i leiligheten min for 3 dager siden. Hun fortalte at hun aldri kunne tenke seg å kun være den eks. som tar husarbeidet. Isåfall skulle mannen hjelpe til med dette. Dette mener jeg er helt feil, da dette egentlig genetisk sett er kvinnens oppgave. 

Helt seriøst, hvor i Norge kan man finne slike som faktisk skjønner hva de egentlig er ment å gjøre, og hva feiler det egentlig "alle" dere andre ??!?

 

Hilsen Oppgitt mann, 35

Jaha? Så.... du tror ikke på den at vi jenter/ damer kan få vonde plager i rygg, nakke eller har den forb. mensen du nei.

Blir litt oppgitt jeg og over sånne menn, at det skal være kun kvinnen som trer inn som husmor om jeg kan kalle det det overfor deg. Hva med oss som har vonde mensenplager da? Og som deg, da har vi vonde rygger som nevnt.

Endret av tussi680
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tussi680 skrev:

Jaha? Så.... du tror ikke på den at vi jenter/ damer kan få vonde plager i rygg, nakke eller har den forb. mensen du nei.

Blir litt oppgitt over sånne menn, at det skal være kun kvinnen som trer inn som husmor om jeg kan kalle det det overfor deg.

Ser du jeg har skrevet det noe som helst plass ? Hva feiler det deg ?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lete etter dame i Norge når det flyter over av din type drømmedame i Pattaya. Et tips: oppsøk nærmeste bar og der er din kommende frue!

Anonymkode: a49a0...2b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, tussi680 skrev:

Ingenting. Ble litt provosert over første innlegget ditt som ER lest.

Hvordan kan du la deg provosere av noe som helst av det jeg har skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lete etter dame i Norge når det flyter over av din type drømmedame i Pattaya. Et tips: oppsøk nærmeste bar og der er din kommende frue!

Anonymkode: a49a0...2b0

Du virker som en typisk jente man kunne truffet der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, men kjære vene, skal du kritisere alle damer her inne, er det ikke rart du er singel. Og det går utover de du vil være med og, fordi du føler deg så mye bedre enn oss. Nei, finn deg ei dame  der ned isteden for å gå løs på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, Oppgittmann skrev:

Du virker som en typisk jente man kunne truffet der. 

Ja, bare synd hardtarbeidende navere ikke er helt min type kar.

Anonymkode: a49a0...2b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, bare synd hardtarbeidende navere ikke er helt min type kar.

Anonymkode: a49a0...2b0

Trenger ikke angripe en som allerede ligger nede ?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som samtykkende slave, i et frivillig Dom/slave forhold, hvor jeg som slave har ansvaret for det daglige husarbeidet, er jeg uenig med deg. 

Det ligger ikke i genene, man gjør det man MÅ gjøre. Nå som du er singel, må DU gjøre husarbeidet. 
Om du får deg dame, kan det hende hun ikke vil gjøre alt husarbeidet alene, neivel, da må du nesten hjelpe til da. 

Det er ikke så vanskelig ser du :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask
51 minutter siden, Oppgittmann skrev:

Trenger ikke angripe en som allerede ligger nede ?!?

Men å snakke stygt om norske kvinner og kalle dem mye rart for så klage over at ingen vil ha deg, det er greit? 🤔 Når du snakker sånn om andre må du tåle at folk svarer og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...