Gå til innhold

Du vil ikke tro hva hun sa til meg !!:O


Oppgittmann

Anbefalte innlegg

Litt om meg:

Er 35 år gammel. Jobbsøker, gått på NAV de siste 3 år grunnet smerter i rygg. Har siste året bodd for meg selv, da økonomier ikke har strukket til før nylig da jeg fikk en liten arv etter min avdøde far. Har vært off/on i forhold de siste 7-8 årene. Trener ca. 1 gang i uken og føler meg egentlig veldig bra, tro de fleste damer egentlig syntes ikke nødvendigvis jeg  er en gave fra gud, men definitivt en type som de kunne tenkt seg. Har prøvd meg på Tinder de siste 5 mnd. uten særlig hell. Mistenker det er fordi kanskje jenter er redd for å bli avvist da jeg kanskje er for kjekk for dem? Ikke nødvendigvis at det er sånn altså, men at de kanskje føler det slik selv. Skriver i profilen min stort sett det som står over, i tillegg til det beskriver jeg hobbyene mine. Mye av fritiden har jeg brukt i Thailand, hovedsaklig Pattaya som jeg elsker å være. Først av alt respekterer jeg at jenter kan være chubby, hvis det er noe de føler seg komfortable med. Men det er ikke noe jeg selv ønsker som partner. Liker tanken på at jenter ser bra ut og tar vare på seg selv, trener og bruker fritiden sin på å gjøre meg til lags. Alle damer i Norge jeg vet om er stort sett slappe og sitter foran TVen, ønsker hverken å bidra med husarbeid eller stå for noe av det økonomiske. I disse #MeeToo tider er det jo forbudt å si det som jeg føler; at damer ikke gjør det de egentlig skal. 

Traff en jente for en liten stund siden, relativt søt liten brunette. Hadde besøk av henne hjemme i leiligheten min for 3 dager siden. Hun fortalte at hun aldri kunne tenke seg å kun være den eks. som tar husarbeidet. Isåfall skulle mannen hjelpe til med dette. Dette mener jeg er helt feil, da dette egentlig genetisk sett er kvinnens oppgave. 

Helt seriøst, hvor i Norge kan man finne slike som faktisk skjønner hva de egentlig er ment å gjøre, og hva feiler det egentlig "alle" dere andre ??!?

 

Hilsen Oppgitt mann, 35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kun dette å si; 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 og lykke til liksom! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 3b360...0fe

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pliiis: Flytt til Pattaya. 

Anonymkode: 19796...137

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Macro skrev:

Er det ikke jævlig kjipt å være genetisk ute av stand til å ta vare på seg selv TS...?

Temmelig sikker på at han sitter og kødder. Pattaya..for kjekk for tinder.. arb ledig 3 år, får med ei hjem, og blir satt ut av en sånn kommentar.

Asså, dette må være kødd.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem å spørre om hun kan legge om hjul og skifte olje på bilen også, ingen grunn til at det skal være mannejobb i 2018 😂 lykke til med kjærligheten 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skiftenøkkel skrev:

Ikke glem å spørre om hun kan legge om hjul og skifte olje på bilen også, ingen grunn til at det skal være mannejobb i 2018 😂 lykke til med kjærligheten 

Det er en jobb for menn, feiler det deg egentlig ? Syntes dette tar en kraftig avsporing fra mitt originale spm. Hadde vært litt ok om det faktisk ble seriøse svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Oppgittmann skrev:

Det er en jobb for menn, feiler det deg egentlig ? Syntes dette tar en kraftig avsporing fra mitt originale spm. Hadde vært litt ok om det faktisk ble seriøse svar!!!

Seriøse svar? Om renhold? Under seksualitet? 

Anonymkode: fc5b5...f82

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Seriøse svar? Om renhold? Under seksualitet? 

Anonymkode: fc5b5...f82

Kanskje han EGENTLIG vil snakke om sin fetish angående oppvaskmaskiner og støvsugere og han ikke vet hvordan han skal formidle det.

Det er ingenting å være redd for, @Oppgittmann. Kvinner liker sentrifugen på vaskemaskinen av ymse grunner, at du blir tent  den rolige lyden av oppvaskmaskinen er helt greit.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifte dekk på bilen kan alle gjøre (hvis de er friske og raske) og husarbeid kan en vel gjøre sammen???  Tror ingen synes det er direkte morsomt, men det må jo gjøres.

Troll eller ikke..... Det er nok dessverre ennå noen som har Ts sin holdning, skremmende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Troverdighet = 0

Anonymkode: ad2dc...0ef

Hva med å la være å svare heller da? Scroll videre om du ikke kan komme med et seriøst svar. Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Oppgittmann skrev:

Litt om meg:

Er 35 år gammel. Jobbsøker, gått på NAV de siste 3 år grunnet smerter i rygg. Har siste året bodd for meg selv, da økonomier ikke har strukket til før nylig da jeg fikk en liten arv etter min avdøde far. Har vært off/on i forhold de siste 7-8 årene. Trener ca. 1 gang i uken og føler meg egentlig veldig bra, tro de fleste damer egentlig syntes ikke nødvendigvis jeg  er en gave fra gud, men definitivt en type som de kunne tenkt seg. Har prøvd meg på Tinder de siste 5 mnd. uten særlig hell. Mistenker det er fordi kanskje jenter er redd for å bli avvist da jeg kanskje er for kjekk for dem? Ikke nødvendigvis at det er sånn altså, men at de kanskje føler det slik selv. Skriver i profilen min stort sett det som står over, i tillegg til det beskriver jeg hobbyene mine. Mye av fritiden har jeg brukt i Thailand, hovedsaklig Pattaya som jeg elsker å være. Først av alt respekterer jeg at jenter kan være chubby, hvis det er noe de føler seg komfortable med. Men det er ikke noe jeg selv ønsker som partner. Liker tanken på at jenter ser bra ut og tar vare på seg selv, trener og bruker fritiden sin på å gjøre meg til lags. Alle damer i Norge jeg vet om er stort sett slappe og sitter foran TVen, ønsker hverken å bidra med husarbeid eller stå for noe av det økonomiske. I disse #MeeToo tider er det jo forbudt å si det som jeg føler; at damer ikke gjør det de egentlig skal. 

Traff en jente for en liten stund siden, relativt søt liten brunette. Hadde besøk av henne hjemme i leiligheten min for 3 dager siden. Hun fortalte at hun aldri kunne tenke seg å kun være den eks. som tar husarbeidet. Isåfall skulle mannen hjelpe til med dette. Dette mener jeg er helt feil, da dette egentlig genetisk sett er kvinnens oppgave. 

Helt seriøst, hvor i Norge kan man finne slike som faktisk skjønner hva de egentlig er ment å gjøre, og hva feiler det egentlig "alle" dere andre ??!?

 

Hilsen Oppgitt mann, 35

Lykke til med jakten :fart2:

btw - du glemte bitter. Alle damer I Norge er slappe, bitre og sitter foran TV'en

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Oppgittmann skrev:

Hva med å la være å svare heller da? Scroll videre om du ikke kan komme med et seriøst svar. Takk

 Vanskelig å ta deg seriøst

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...