Gå til innhold

Du vil ikke tro hva hun sa til meg !!:O


Oppgittmann

Anbefalte innlegg

Husker de som kunne begynne innleggene litt mindre trollete så folk bet på som om det var en ekte historie, og så vokste trollet etterhvert og det tok lang tid før de fleste faktisk forstod at det var trolleinnlegg. 

TS. Uansett om du troller eller er ekte så tror jeg du bør dra til Pattaya litt oftere. Hvorfor la du dette under seksualitet?

Og så har du misforstått kraftig hva #metoo handler om. 

Anonymkode: cdf80...fed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan ser det ut hjemme hos deg nå? Bor du i søppel og drit? 

Anonymkode: 698e5...27e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Oppgittmann skrev:

Litt om meg:

Er 35 år gammel. Jobbsøker, gått på NAV de siste 3 år grunnet smerter i rygg. Har siste året bodd for meg selv, da økonomier ikke har strukket til før nylig da jeg fikk en liten arv etter min avdøde far. Har vært off/on i forhold de siste 7-8 årene. Trener ca. 1 gang i uken og føler meg egentlig veldig bra, tro de fleste damer egentlig syntes ikke nødvendigvis jeg  er en gave fra gud, men definitivt en type som de kunne tenkt seg. Har prøvd meg på Tinder de siste 5 mnd. uten særlig hell. Mistenker det er fordi kanskje jenter er redd for å bli avvist da jeg kanskje er for kjekk for dem? Ikke nødvendigvis at det er sånn altså, men at de kanskje føler det slik selv. Skriver i profilen min stort sett det som står over, i tillegg til det beskriver jeg hobbyene mine. Mye av fritiden har jeg brukt i Thailand, hovedsaklig Pattaya som jeg elsker å være. Først av alt respekterer jeg at jenter kan være chubby, hvis det er noe de føler seg komfortable med. Men det er ikke noe jeg selv ønsker som partner. Liker tanken på at jenter ser bra ut og tar vare på seg selv, trener og bruker fritiden sin på å gjøre meg til lags. Alle damer i Norge jeg vet om er stort sett slappe og sitter foran TVen, ønsker hverken å bidra med husarbeid eller stå for noe av det økonomiske. I disse #MeeToo tider er det jo forbudt å si det som jeg føler; at damer ikke gjør det de egentlig skal. 

Traff en jente for en liten stund siden, relativt søt liten brunette. Hadde besøk av henne hjemme i leiligheten min for 3 dager siden. Hun fortalte at hun aldri kunne tenke seg å kun være den eks. som tar husarbeidet. Isåfall skulle mannen hjelpe til med dette. Dette mener jeg er helt feil, da dette egentlig genetisk sett er kvinnens oppgave. 

Helt seriøst, hvor i Norge kan man finne slike som faktisk skjønner hva de egentlig er ment å gjøre, og hva feiler det egentlig "alle" dere andre ??!?

 

Hilsen Oppgitt mann, 35

Du som mann er ment til å være i arbeid, så hvorfor renner du på NAV for?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask

Hvis det er sånn at damen skal være «hushjelp», da får for f mannen tjene nok penger. Har han ikke jobb og går på Nav i evigheter må han jekke seg ned mange hakk gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Gent82 skrev:

Temmelig sikker på at han sitter og kødder. Pattaya..for kjekk for tinder.. arb ledig 3 år, får med ei hjem, og blir satt ut av en sånn kommentar.

Asså, dette må være kødd.

Det tror jeg også😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Oppgittmann skrev:

Hva med å la være å svare heller da? Scroll videre om du ikke kan komme med et seriøst svar. Takk

Seriøse svar er selvsagt forbeholdt seriøse innlegg, så de slipper du nok. :) 

Anonymkode: 72a5c...c50

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på TS, du er nok neppe den eneste mannen i landet som føler seg for kjekk for Tinder.

P.S. Skjønner godt at du ikke vil gjøre husarbeid. Hadde du likt å jobbe hadde du neppe vært på NAV?

Anonymkode: d5946...aa4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stå på TS, du er nok neppe den eneste mannen i landet som føler seg for kjekk for Tinder.

P.S. Skjønner godt at du ikke vil gjøre husarbeid. Hadde du likt å jobbe hadde du neppe vært på NAV?

Anonymkode: d5946...aa4

Hvorfor angriper du meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjokoladeknask skrev:

Hvis det er sånn at damen skal være «hushjelp», da får for f mannen tjene nok penger. Har han ikke jobb og går på Nav i evigheter må han jekke seg ned mange hakk gitt. 

@Sjokoladeknask Hva mener du ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trollmora skrev:

Lykke til med jakten :fart2:

btw - du glemte bitter. Alle damer I Norge er slappe, bitre og sitter foran TV'en

@Trollmora Morsom du, eller beskriver du kanskje deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Hahahaha! Genetisk sett? Hvilket gen er dette da? Sitter det på x-kromosomet? Forklar dette vær så snill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du vil at dama skal gjøre alle oppgavene du syntes er drit kjedelige ? Og det har ikke falt deg inn at damer også syntes disse oppgavene er drit kjedelige ? Og samtidig forventer du at dama skal bidra økonomisk, dvs. jobbe fulltid? Og rydde opp i dritet ditt etterpå? 

Du må nok til Pattaya, ja...

Anonymkode: 03af9...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange slike tråder skal du starte ts?

Anonymkode: 94af4...7c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tamsi skrev:

Hahahaha! Genetisk sett? Hvilket gen er dette da? Sitter det på x-kromosomet? Forklar dette vær så snill. 

@Tamsi Latterlig, for et angrip på meg som person. Ønsker ikke å utdype dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du vil at dama skal gjøre alle oppgavene du syntes er drit kjedelige ? Og det har ikke falt deg inn at damer også syntes disse oppgavene er drit kjedelige ? Og samtidig forventer du at dama skal bidra økonomisk, dvs. jobbe fulltid? Og rydde opp i dritet ditt etterpå? 

Du må nok til Pattaya, ja...

Anonymkode: 03af9...f9a

Vokste opp i et hjem hvor min mor gjorde disse oppgavene. Min mening er at dette er riktig. Hva du velger å mene får bli opp til deg !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser ofte til Pattaya og lever på nav ja. Det skal du få meg til å tro. He he.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Oppgittmann skrev:

@Trollmora Morsom du, eller beskriver du kanskje deg selv?

Jeg er hverken lat eller bitter eller tilbringer mye tid foran TV. Men jeg har en fantastisk mann som faktisk gjør husarbeid mens jeg gjør andre oppgaver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trollmora skrev:

Jeg er hverken lat eller bitter eller tilbringer mye tid foran TV. Men jeg har en fantastisk mann som faktisk gjør husarbeid mens jeg gjør andre oppgaver.

@Trollmora Jepp viktige ting ala sminke, cafebesøk med venninner etc ? Tro jeg godt skjønner hva slags type du er ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...