Gå til innhold

Kan noen spå meg?


Gjest Jegskulleønskeat

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Forever22 skrev:

Spå meg 🤩

Det er en brygge som er viktig for deg, en lang brygge med dekk langs sidene, du har vært her før. Så ser jeg en krangel. Du roper, er veldig sint, helt rød i ansiktet. Så ser jeg bryggen igjen. Noe har fått deg til å koke over, men du er flink til å holde maska. Du setter deg i en mørkeblå bil som lukter ny bil. Du er på vei til en venn. Du har en annerledes venn, som ikke passer inn. Jeg tror det var derfor du var sint. Men ikke på vennen din. På andre venner kanskje. Eller familien din. Dere snakker om krangelen og har det hyggelig sammen. Jeg ser et kjøleskap, og får fokuset dit. Ved siden av er det en kjøkkenbenk som strekker seg ut mot vinduene mot byen. Din venn sitter i en hvit toseter, en sofa på den andre siden, og i hjørnet er det en sånn palme i en stor keramikkpotte. Jeg blir glad av å være der. Du må holde på vennskapet og du hadde all grunn til å være sint.

Anonymkode: 75841...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hva er det tyngste jeg har vært gjennom til nå?

Det tyngste du har vært gjennom til nå er selvfølgelig følelser, en følelse av å miste pusten, kveles, kanskje du har klaustrofobi eller har falt i vannet, det er jeg ikke sikker på, men du får ikke puste. Det er det motsatte av å være fri, en kvelningsfornemmelse. Jeg tenker et lite rom du ikke kommer ut av, eller at du har falt ut av en båt, eller at du kaver rundt under noe som sperrer for luften. 

Anonymkode: 75841...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det tyngste du har vært gjennom til nå er selvfølgelig følelser, en følelse av å miste pusten, kveles, kanskje du har klaustrofobi eller har falt i vannet, det er jeg ikke sikker på, men du får ikke puste. Det er det motsatte av å være fri, en kvelningsfornemmelse. Jeg tenker et lite rom du ikke kommer ut av, eller at du har falt ut av en båt, eller at du kaver rundt under noe som sperrer for luften. 

Anonymkode: 75841...a30

Hva forårsaket disse sterke følelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hva forårsaket disse sterke følelsene?

Jeg ser en hvitmalt husvegg med en hage som går rundt hjørnet, og en vannpumpe eller en fontene eller noe sånt. Jeg går rundt huset og ser en ås, et fjell. Det går en vei opp dit som er ubehagelig, mellom flere andre hus. Det er ikke et godt sted å være. Du vil ikke være der. Det er en angst forbundet med det. Man kjenner luften blir sugd ut av en. Noe har makt over deg der. Det er maktesløsheten som forårsaker følelsene dine.

Anonymkode: 75841...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ser en hvitmalt husvegg med en hage som går rundt hjørnet, og en vannpumpe eller en fontene eller noe sånt. Jeg går rundt huset og ser en ås, et fjell. Det går en vei opp dit som er ubehagelig, mellom flere andre hus. Det er ikke et godt sted å være. Du vil ikke være der. Det er en angst forbundet med det. Man kjenner luften blir sugd ut av en. Noe har makt over deg der. Det er maktesløsheten som forårsaker følelsene dine.

Anonymkode: 75841...a30

Uff så skrekkelig... Jeg tror jeg forstår hva du mener. Hva skjedde på det stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hvordan blir seksuallivet mitt?

Det vil ikke medføre noen store komplikasjoner, men litt rot må du regne med. Med rett person, til rett tid, vil det være veldig bra, og i perioder bedre enn de flestes. Det er en person du burde holde deg unna. Ikke fordi det er noe galt med ham, men fordi dere er en dårlig seksuell match, rett og slett. Det hele blir litt komisk, og til slutt vil dere skille lag, men du vil finne en som du vil være med hele tiden. Han ser trist ut, så jeg vet ikke om det blir dere to for alltid, men han vil alltid være en du tenker på, og en god venn.

Anonymkode: 75841...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg gravid? :) 

Anonymkode: e4cf4...508

Nei, det er du ikke, og hvis du vil bli det så må du prøve en stund, i hvert fall med han du er sammen med nå, men ta tiden til hjelp, så vil dere klare det. Ikke i 2018, dessverre. 

Anonymkode: 75841...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser en hvitmalt husvegg med en hage som går rundt hjørnet, og en vannpumpe eller en fontene eller noe sånt. Jeg går rundt huset og ser en ås, et fjell. Det går en vei opp dit som er ubehagelig, mellom flere andre hus. Det er ikke et godt sted å være. Du vil ikke være der. Det er en angst forbundet med det. Man kjenner luften blir sugd ut av en. Noe har makt over deg der. Det er maktesløsheten som forårsaker følelsene dine.

Anonymkode: 75841...a30

Jeg vil veldig gjerne vite hva du tror skjedde der. Helst litt detaljert. Jeg har en del spørsmål og undringer om fortiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg vil veldig gjerne vite hva du tror skjedde der. Helst litt detaljert. Jeg har en del spørsmål og undringer om fortiden

Noe har skjedd, men det behøver ikke å bety så mye, det er ikke veldig mye fokus på akkurat det. Det er litt landlig, og kanskje noen dyr,  og du er ensom der. Ensomheten er verre enn hendelsen. Det er problematisk for deg å få gode venner også. Du er på plenen, i skyggen av et stort bygg. Alt rundt deg er stort, som om det vokser og bøyer seg over deg. Noe kan ha falt over deg, eller du kan ha blitt overfalt. Jeg får en følelse av at du er usynlig, et slags spøkelse som ikke virkelig er der, men bare er der som meg, observerende, ikke deltagende. Kanskje det er det de tomme hendene betyr, og når du peker på treet og sier at det er så grønt, kan det handle om at det er her, på dette grønne stedet at du lurer på hvorfor du ikke er til stede, og kanskje du er forvirret på sykehuset fordi du ikke hører hjemme der, du hører hjemme ute i det grønne. Det er det som er deg. Selv blant skyggene er det vakre ting, som fontenen eller hva det nå er, metalltingen, som ikke er spesielt vakker, men du ser noe vakkert i den, og du har en slags frihet i naturen rundt. Du søker et svar i en hendelse, men har tomme hender, fordi det var ensomheten og kvelningen du måtte bort fra. Nå som du er borte, er du forvirret, og du lurer på hva som skal skje nå. 

Anonymkode: 75841...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja hva nå? :)

Anonymkode: 75841...a30

Mhhh forklaringen om huset og maktesløsheten traff meg ja, men at det nesten ikke betyr noe stemmer ikke. Ser du dette i sammenheng med sykdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Mhhh forklaringen om huset og maktesløsheten traff meg ja, men at det nesten ikke betyr noe stemmer ikke. Ser du dette i sammenheng med sykdom?

Det er ringvirkningene som har betydning, så det er de jeg ser. Ensomhet, angst og spørsmål. Det er ikke alt du kommer til å få svar på, så du har valget mellom å skape et sannsynlig scenario, en historie som er mest mulig deg, eller å akseptere hullene i bevisstheten, men det skader ikke å søke videre, det vil ikke forandre fremtiden din, en fremtid som tross alt mange ville misunnet deg.

Anonymkode: 75841...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett en annen fremtid, en veldig trist og frustrert fremtid her i natt, hvor alt er klinkende klart, fra hun begynte å huske og frem til nå, men den vil på mange måter gå i grus, på grunn av feil vaner og dumme valg, som hun må bære med seg til det blir tyngre og tyngre. Du får et godt liv, fordi du vil få kontrollen tilbake over deg selv, helt og fullstendig. Det er en gave.

Anonymkode: 75841...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett en annen fremtid, en veldig trist og frustrert fremtid her i natt, hvor alt er klinkende klart, fra hun begynte å huske og frem til nå, men den vil på mange måter gå i grus, på grunn av feil vaner og dumme valg, som hun må bære med seg til det blir tyngre og tyngre. Du får et godt liv, fordi du vil få kontrollen tilbake over deg selv, helt og fullstendig. Det er en gave.

Anonymkode: 75841...a30

Feil vaner og dumme valg? Av det som skjedde i det huset du beskrevet har jeg nok ingen ansvar over i det heletatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jegskulleønskeat
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett en annen fremtid, en veldig trist og frustrert fremtid her i natt, hvor alt er klinkende klart, fra hun begynte å huske og frem til nå, men den vil på mange måter gå i grus, på grunn av feil vaner og dumme valg, som hun må bære med seg til det blir tyngre og tyngre. Du får et godt liv, fordi du vil få kontrollen tilbake over deg selv, helt og fullstendig. Det er en gave.

Anonymkode: 75841...a30

Kan du beskrive dette med dårlige vaner og dumme valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konditorfrue

Jeg føler noe vil skje med meg og mannen i løpet av et år,noe positivt, ser du noe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konditorfrue
2 timer siden, Konditorfrue skrev:

Jeg føler noe vil skje med meg og mannen i løpet av et år,noe positivt, ser du noe..

 

Dytter 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...