Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

Gjest toneline

Kjære søte fru cons :blunke:

Kan tenke meg du har vært en smule spent du og foran Lasses u.lag. hehe :ler:

Det hørtes jo knallbra ut syns jeg.

Nå må du prøve å slappe litt av å ikke slite det ut med all jobbingen nå rett før den store store store dagen din. :enig_anim: Du skal jo tross alt være opplagt og uthvilt når dagen kommer :) Selv får jeg ferie fra den 14, å det gleder jeg meg til. :tommelsmil:

Ellers da, har du alt klart? 18 dager igjen nå. Så blir det :bryllup: jiiiiippiiiii.

:hoppe:

:kose: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Takk for besøk!

Nå har jeg en time for meg selv før jeg skal på jobb... Lasse har tatt med seg gjestene på handletur..

Tenk nå er det ikke lenge igjen! Må snart bli ferdig med bordkort og kirkeprogram... Merker jeg er redd for å glemme noe. Tiden går nesten litt for fort nå syns jeg! :overrasket:

Lurer på om jeg skal ta med besøket vårt til sverige i morgen.. kanskje jeg får handlet litt vin eller brus til bryllupet. Kommer sikkert på noe mer jeg kan handle inn også...snacks kanskje? Kjøper dere andre det? (nøtter, potetgull, konfekt osv???)

Ha en flott dag alle flott bruder! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

hei på deg :)

Kanskje jeg som ikke følger med, men hvor skal dere på bryllupsreise?? ( er en smule nyskjerrig :ler: )

Du kan jo kjøpe kaffi i Sverige. De har sykt god kaffi syns jeg. Bla. Löfbergs lila eller noe sånn.. mmmmmm... og så må du kjøpe røyk til egen produksjon :ler: Send en kartong til egersund og da, blir en del røyk for tiden når en stresser og styrer

:forvirret:

Riktig god tur, å kjør forsiktig. kos dere. ;)

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg  :)

Kanskje jeg som ikke følger med, men hvor skal dere på bryllupsreise?? ( er en smule nyskjerrig  :ler: )

Du kan jo kjøpe kaffi i Sverige. De har sykt god kaffi syns jeg. Bla. Löfbergs lila eller noe sånn.. mmmmmm... og så må du kjøpe røyk til egen produksjon  :ler:  Send en kartong til egersund og da, blir en del røyk for tiden når en stresser og styrer

:forvirret: 

Riktig god tur, å kjør forsiktig. kos dere.  ;)

:klem: fra meg

Hei!

Vi skal på cruise i middelhavet... innom roma, barcelona, tunisia osv osv..

Blir litt luksus på oss også.. ;) Mat inkludert og nok å ta seg til mens vi er ute på havet... :)

Har kjøpt kaffe allerede...men, ja, Lôfbergs lilla er veldig god! Og billig også!

Røyk må man ha ja...er nok desverre sant at det går med litt mye røyk for tiden.. :roll::ler: Men det hjelper jo mot stress eller hür? hehe..

Nei, nå må jeg skifte og komme meg på jobb... :tristbla: Trenger ferie nå merker jeg...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lindas

Hørtes ut som lasse har hattet topp utdrikkningslag,ja...

Cruise vil jeg og på!!! Sagt at jeg har lyst til å bestille tur til Paris til finale dagen på "toud de france" som bryllups reise jeg...

du får kose deg med de siste forbredelsene... :klem:

ang snacs, er jo lenge til vår tur men jeg regner med at jeg kommer til å handle inn litt slik... kjekt å ha noe annet enn kaker stående fremme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ikke dumt å kombinere tur med litt shopping til bryllupet! :rosasmil:

Vi har også tenkt til å ha litt snacks på kvelden, iallfall! :)

Hørtes herlig ut med cruise! :hjerte: Blir deilig å bare slappe helt av etter bryllupet!

Ha en fin kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til alle dere søte bruder... er så koselig med besøk i dagboken! :)

Vi koser oss med besøk fra tyskland.. Min tyske svigerinne fikk se meg i brudekjolen i dag, og syns den var sehr schön! ;) Har også vært en tur i sverige... kjøpte en kasse med cola på glassflasker til bryllupet.. :) Tror nok de fleste vil ha vin, så det holder med en kasse cola og en kasse mozell.

Ellers kom jeg på at jeg har gavekort på en salong, og tenkte jeg kunne bruke det før bryllupet. Hva ville dere brukt det på? Manikyr? Voksing? Ansiktsbehandling? Fotpleie?

Vel, nå må jeg gå tilbake til gjestene... kommer nok innom igjen i morgen etter jobb!

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping er

alltid lurt ja

jeg hadde nok valgt enten anskiktsbehanlign eller manikyr trur jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei..så ålreit u-lag Lasse fikk da! L sitt er nå på lørdag..og jeg er litt spent/smånervøs for det altså! Heldigvis er mitt samtidig..

Jeg syns du skal bruke gavekortet på manicure eller ansiktspleie..ville jeg gjort i hvert fall! ;) Ikke noe bedre enn litt pleie!

Syns du gjør det lurt i å ta en shoppingtur til Sverige. Vi skal forhåpentligvis gjøre det samme før bryllupet..kjøpe brus, snacks og kanskje øl...?

NErveNe da? Er de der? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :klem:

Tror nok det blir ansiktspleie på meg..bare det ikke tørker ut huden...?

Er sliten nå merker jeg.. jobbet fra 7 til 16 i dag..og i tillegg blir jeg ganske sliten fordi jeg må konsentrere meg så veldig for å forstå tysk.. :roll:

Men veldig koselig med besøk altså.. blir bare litt stresset når jeg ikke sår planlagt så mye til bryllupet.

NErveNe da? Er de der? ;)

Jepp, nervene er der... er redd jeg plutselig ikke passer kjolen, at jeg plutselig får utslett eller no.., at folk ikke koser seg i bryllupet osv osv osv.... Men gleder meg selvfølgelig mest! :)

Vel, tilbake til besøket igjen... savner dere kjære kg-venner! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

*BUSTER FOR FINVÆR 19.AUGUST* *BUST* BUST* *BUST*

:kgblunk: :Nikke::danse:

Heia på deg vennen...har ikke glemt deg i det hele tatt jeg :sjenert: . Ilikhet med deg så har det vært gangske mye jobbing i det siste så jeg gleder meg følt til å ta ferie, har ferie om 10 dager :hoppe:

I mitt utdrekkingslag så fikk jeg dyprens til ansikt og kropp(ble pakket inn i leire) og noen uker før det så tok jeg også en dyprens til ansikt. Neste tirsdag så skal jeg til hudpleier igjen men denne gangen for å få en slik rense/glød pleie til ansikt og få meg fransk manicure, håper neglene mine ikke brekker nå... skal jo ha mine egne negler :roll: men går det gæle får jeg sikkert støpt noe også.

Så... :ler: jeg synes du skal bruke gavekorte på akkurat det du trenger og vil... få litt pleie og velvære før den store dagen... vi fortjener det alle sammen :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Soon Mrs S

:sur: Hva er det med disse nervene! Kan de ikke la oss være i fred :sjenert: . Vel det er vel kanskje mer gledes nerver enn dårlige nerver det er snakk om hos oss. Men blir jo så ukonsentrert :roll:

Håper det står til bra med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaah...litt tid for meg selv..

Ikke så mye nytt her.. bortsett fra at jeg har avtalt prøvetime med frisøren på søndag..

Har en del ting jeg må gjøre neste uke..bl.a fant jeg ut at vi trenger tøyservietter!Noen tips om hvor jeg bør kjøpe de?

*huske time med prest på tirsdag*

:sur: Hva er det med disse nervene! Kan de ikke la oss være i fred :sjenert: . Vel det er vel kanskje mer gledes nerver enn dårlige nerver det er snakk om hos oss. Men blir jo så ukonsentrert :roll:

Håper det står til bra med deg :klem:

Klem til deg også søte venn!

Merker nervene begynner å komme ja... mest fordi tiden går så fort at jeg tror jeg glemmer noe viktig..og så begynner jeg å bli nervøs mht talen.. :overrasket: Tør jeg virkelig holde tale? Må begynne å kladde litt snart isåfall....

Bare 2 uker igjen!!

:overrasket: :overrasket: :overrasket:

Endret av cons
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumme nerver gå bort med dere ;)

Mmm, nå begynner nemlig jeg å kjenne det godt også!!! :overrasket:

Det kribler i magen og stemmen svikter nesten... :ler:

Men du, Cons - skal dere vies av en prest som heter Bjørn Sandvik!? Jeg bare lurer, litt pga. navnet og også fordi jeg vet at presten vår skal vie noen den 19. august! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...