solisol Skrevet 28. juli 2005 #741 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei vennen Håper alt står bra til. Måtte bare en kjapp tur innom med en hilsen før jeg tar turen ut i sommmer været. Herregud så fort tiden går. Ikke lenge igjen til din STORE dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. juli 2005 #742 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) cons skrev: Noen som vet hvor jeg får tak i mozell på sånne fina glassflasker? Har ikke sett de i butikken...... ← Jeg så det på Maxi i Østfoldhallen denne uken Endret 28. juli 2005 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 28. juli 2005 #743 Del Skrevet 28. juli 2005 Ha en fantastisk helg, Cons! Kose deg med besøk fra Tyskland da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. juli 2005 #744 Del Skrevet 29. juli 2005 HA EN FLOTT HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. juli 2005 #745 Del Skrevet 29. juli 2005 Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #746 Del Skrevet 29. juli 2005 Takk for hilsen alle sammen! Skal prøve å få en god helg... Men med jobbing til 12 ikveld, jobbing fra 6 i morgen tidlig, og storrengjøring før tyskerene kommer, så kan det jo bli litt vanskelig... Tenk i dag er det bare tre uker igjen!!! Merker jeg stresser litt i hodet mitt om dagen... Jeg jobber jo en del de neste to ukene, så tiden kommer til å fly! Men har jo det meste under kontroll da... Ha en flott helg dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #747 Del Skrevet 29. juli 2005 Hehe..Lasse lurer veldig på u.lag om dagen... funderer og gjetter.. Og han som ristet oppgitt på hodet da jeg lekte detektiv rundt mitt u.lag! Men han har ingen anelse om at han har u.lag i morgen. Han tror jo han skal jobbe... Jeg har fått i oppgave å lage frokost til u.laget i morgen..Ordner det på jobben.. Det betyr at jeg bør være på jobb før halv 7... tenkte jeg skulle smøre tolv lange baguetter med litt forskjellig i... Ellers tenker jeg litt for mye på baby i dag..(takket være Toria og Solisol Neida..).. Men vi skal jo vente minst ett år før vi begynner å prøve.. så det er vel bare å prøve å kvitte seg med denne baby-syken... Vel , da drar jeg på jobb jeg da... får nok ikke så mye tid til KG i helgen, så dere får ha det bra så lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 29. juli 2005 #748 Del Skrevet 29. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. juli 2005 #749 Del Skrevet 29. juli 2005 ..du er som meg du Cons...baby-baby-baby-baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #750 Del Skrevet 30. juli 2005 Akkurat kommet hjem fra jobb.. sto opp halv 6, og merker det frister å legge seg litt.. Men, nei..jeg må gjøre rent huset før besøket kommer i morgen. Smurte baguetter til Lasses u.lag før jobb i dag... Så klokken halv ti så jeg en politibil kjøre oppover mot huset vårt. Og en halvtime senere kjørte samme bil med Lasse inni forbi jobben igjen..mot politistasjonen... Tror han fikk seg et lite sjokk....Men han koser seg nok nå... (ps..litt forundret over at politiet har tid til å delta i u.lag, men å hente noen som kjører bil i ruset tilstand har de ikke tid til...ringte nemlig og tipset de fra jobben for litt siden, men de hadde ikke tid til å komme.... Vel, bare noen ord til ettertanke fra lille fru cons... ) Vel, får vel straks begynne med husarbeidet.. men etter det skal jeg bare slappe av og kose meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #751 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Typisk...akkurat i det jeg hadde vasket ferdig gangen og badet raver det inn fire halvfulle gutter... Lasse skulle nemlig få dusje og skifte før de fortsetter u.laget. Jaja... Fikk mld av mamma..hun skal visst på samme konsert som Lasse og resten av u.lager ikveld... Hun visste ikke at de skulle dit, og ble litt redd for å bli tatt for å være spion.. Vel, da får jeg fortsette husvasken.... Endret 30. juli 2005 av cons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lindas Skrevet 30. juli 2005 #752 Del Skrevet 30. juli 2005 hei Cons... høres ut som gutta har fått til et skikkelig opplegg for "mannen" din ja!!! går fort til dagen deres nå! hvordan føles det egntlig??? nærvene i helspenn eller tar du det med ro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #753 Del Skrevet 30. juli 2005 lindas skrev: hei Cons... høres ut som gutta har fått til et skikkelig opplegg for "mannen" din ja!!! går fort til dagen deres nå! hvordan føles det egntlig??? nærvene i helspenn eller tar du det med ro?? ← Hei Lindas! Koselig at besøker dagboka mi! Har nervene noenlunde under kontroll.. Men det er noen dager hvor jeg stresser veldig i hodet mitt.. redd for å ikke rekke alt. Er nok slik de fleste har det... det skal jo liksom være "drømmedagen" og alt skal være perfekt for oss små prinsesser... Men når det gjelder selve vielsen og ekteskapet er jeg helt rolig.. Uff, nå gruer jeg meg litt til å legge meg..Lasse skal mest trolig sove over på hytten de er på.. det blir da første gang jeg sover en hel natt uten han på to år!! (Lasse sa han aldri mer ville sove uten meg etter at jeg hadde "sovet borte" ett år mens jeg bodde i england..men men..u.lag er jo en gang i livet, og gutten min har det bra...da skal nok jeg overleve også...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. juli 2005 #754 Del Skrevet 31. juli 2005 oooii så mange timer du jobber!! Har lasse kommet hjem enda da? og hvordan var kvelden før han? God morgen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. juli 2005 #755 Del Skrevet 31. juli 2005 Håper du fikk sove godt uten Lasse, vennen... Jeg skjønner deg så godt, har det sånn selv. Sover myyye bedre med G ved min side! Husker det var herlig å komme hjem etter nesten 16 uker i Afrika ifjor! Meeen, som du skriver. U-laget er jo bare én gang i livet (forhåpentlivis), og da skal det festes og feires litt! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 31. juli 2005 #756 Del Skrevet 31. juli 2005 -er litt spent på å høre om u.laget til lasse jeg da.. L sitt u.lag er antagelig neste lørdag, og jeg merker at jeg har bittelitt vondt i magen mtp det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 31. juli 2005 #757 Del Skrevet 31. juli 2005 Håper du har sovet godt i natt! Hadde Lasse det artig da? Det regner jeg med at han hadde! Kanskje litt sliten du nå? Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #758 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei og takk for hilsen alle sammen! Har kommet hjem fra jobb og har huset fullt av tyskere... Bare tre stk da... Lasse hadde det helt topp i går! Han er sååå takknemlig og glad for at han fikk et så flott u.lag. Lite referat fra Lasse: Våknet og så en ukjent bil i hagen. Politiet kom og ba han være med på politistasjonen for avhør. Bilen var jo "stjålet"....På stasjonen dukket 8 gutter opp og tok med lasse til tunevannet for å spise frokost. Etter det ble det paintball i nesten 3 timer..så til forloverens studio hvor lasse sang "uptown girl"..(har den på cd...morsomt med halvfull syngende Lasse.. ).. Så dro de på familiens hytte hvor det ble grilling. Senere på kvelden til f.stad på konsert.. Forloveren til Lasse (som er vokalist) dro Lasse opp på scenen hvor han visstnok showet noe veldig... Etter konserten bar det tilbake til hytta hvor de overnattet... en sen frokost i dag, og så hjem kjære hjem... Vel, nå er vi slitne både jeg og Lasse.. Godt vi skal sove sammen i natt! Hadde litt vanskelig for å sovne i natt, men det hjalp etter jeg fikk snakket med Lasse på tlf..trenger noen som sier natta til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. juli 2005 #759 Del Skrevet 31. juli 2005 Er vel deilig å ha han hjemme igjen tenker jeg... så bra at han likte u.laget sitt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. juli 2005 #760 Del Skrevet 31. juli 2005 Du er nå så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå