Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

Legger ut en link som på det sterkeste anbefales hvis noen skal bestille seg en weekendtur et sted... Sjekket priser for Roma nå, og hvis vi drar dagen etter bryllupet vil vi få et dobbeltrom på 4stjerners hotell for under 200kr for tre netter!

Har bestilt fra denne siden før også, og blitt veldig fornøyd... Kommer da eventuelt til å reise med ryanair til stansted for så å fly videre til roma..det bør jo heller ikke bli så dyrt... :)

http://www.octopustravel.com/Home.jsp;jses...QvsunzOFnetY:-1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske sannsynlig at vi har gått på samme skoler... :wink:

Nå ble jo jeg nysgjerrig..... :tunge1: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei! Vært på jobb, og med en gang jeg kommer hjem er det rett inn på KG :ler: stakkars sambo..

Håper alt er bra! Sjekket ut linken din...vi har jo tenkt oss en tur til Paris så dette så interessant ut.

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir en liten tur til Paris på oss også...Jeg hadde tenkt på Roma, men sambo vil helst til Paris.. skal på cruise i middelhavet senere, så da får vi mulighet til å besøke Roma da likevel....

Klokka tre i dag har jeg massagetime på en hudklinikk...fikk gavekort til jul. GLEDER MEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

så deilig med massasje! Jeg hadde en sånn time på bursdagen min i februar. Det er så deilig!!

Jeg sitter å leser til eksamen (se:KG) jeg da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten... mamma har begynt å skrive en sang til bryllupet.... på engelsk! :ler: (hvorfor ikke norsk???hun tror hun er veldig "international" :ler: )

I tillegg har hun valgt melodien til Yellow Submarine!! :hoho: Lo godt når hun fortalte det.... rare rare mamma.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa
:ler: he he, sånn kan moren min også finne på å gjøre. Ja, ja så lenge de har det gøy!! Det er jo koselig med sang og taler...tror sambo er den av oss to som blir mest flau, jeg syns sånt egentlig bare er gøy jeg da!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

..syns de var fine jeg Cons! Tror ikke du blir lei av de. Syns liksom ikke at de utskilte seg SÅ mye. De var annerledes enn de helt vanlige, men likevel ikke helt-ut-på-jordet annerledes...skjønner? :ler:

Men jeg mener å ha hørt et sted, at ringer med 'riller' eller hva det nå heter på forsvinner med årene, sånn at det tilslutt bare blir vanlige ringer. Med 'riller' mener jeg de 'sporene' som er på ringene...etter år med daglig bruk og slitasje kan de forsvinne...men som sagt, dette er noe jeg bare har hørt, så kan godt hende at jeg bare prater piss akkuratt nå... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har en mistanke om at de ikke ville vært like fine etter ti år... ble litt usikker nå gett...

Har også tittet på disse...tror du det går an å gravere på den "firkanten" i midten? Hadde kanskje vært litt fint med monogrammet vårt der...?

http://www.chanti.dk/?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

nå snakker du om klokker ikke sant?

Det går sikkert ann å gravere på baksiden av urskiven...men er ikke 100% sikker. Hadde vært veldig fint med monogrammet deres der da! :Nikke:

Men, snakker du om ringer, så tror jeg ikke man kan gravere inn et monogram der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente en ring...men det gikk visst ikke an å få direkte link til den.... ringen var matt hvitt gull, men hadde et område oppå ringen hvor det var blankt hvitt gull...tenkte kanskje man kunne gravere noe der jeg c....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal be Lasse ringe gullsmeden..han er bedre på dansk enn jeg er... :ler:

Har prøvd meg litt på bordplassering nå... Skal par sitte ovenfor hverandre eller ved siden av hverandre?

I de bryllup jeg har vært i har man sittet ved siden av hverandre..men lasse mener det er bedre å sitte over...hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

jeg har hørt noe om at hvis man er gift skal man ikke sitte sammen, er man forlovet skal man sitte sammen...vi kommer til å følge den...og de som bare er sammen (de som ikke er gift eller forlovet) kommer heller ikke til å sitte ved siden av hverandre...vi er litt strenge vi... :ler: ...men det er jo meningen av folk skal bli kjent og ikke bare snakke med de de kjenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Principessa

...er veldig fornøyd med at du fikk deg dagbok Cons...det er jo snart 5 sider alt... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme fra jobb....

Søndagsengel:

Vi har vel egentlig ikke noe dato på forlovelse... Hadde lenge snakket om å gifte oss. Men jeg hadde ikke lyst til å forlove meg før vi hadde satt en dato... Så en dag i juli i fjor kom sambo hjem fra jobb og sa han hadde bestilt kirke... :)

(Han hadde fridd tidligere og da..dog litt uhøytydelig...)

Vi er enda ikke ringforlovet, men det er først og fremst pga økonomien...skal kjøpe ringer til våren...

(Kjøpte hus i fjor så vi har ikke akkurat levd i sus og dus etter det..men det begynner å snu seg nå.. :) )

Ha en fortsatt flott søndag alle sammen! Jeg og sambo må pleie våre slitne og noe fyllesyke kropper... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...