Calla Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #381 Del Skrevet 31. mai 2005 Sitat Det er SÅNN det skal være...gifte seg med drømmeprinsen din! Din kjære er sikkert en gullfugl, for deg...slik min er for meg! Er vi ikke heldige!??!! Så sant så sant... Føler meg virkelig heldig ja... en sånn flott gutt som passer såå godt til meg og i tillegg elsker meg....tihi.. føler meg nesten litt nyforelska og fjortis i dag.... Og da er det jo så koselig å være på KG og lese om alle andre som har funnet SIN drømmerprins... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. mai 2005 #382 Del Skrevet 31. mai 2005 Sitat Så sant så sant... Føler meg virkelig heldig ja... en sånn flott gutt som passer såå godt til meg og i tillegg elsker meg....tihi.. føler meg nesten litt nyforelska og fjortis i dag.... Og da er det jo så koselig å være på KG og lese om alle andre som har funnet SIN drømmerprins... Jeg også har en helt merkelig dag i dag! Er helt utafor etter kjøringen i natt og sov til halv ett! :oops: Men etter at jeg våknet har jeg bare hatt sommerfugler i magen og vært helt betutta! Tenker bare på den fine, elskelige, kjekke gutten min som snaaart er ferdig på jobb og kommer hjem til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 31. mai 2005 #383 Del Skrevet 31. mai 2005 Sitat Så sant så sant... Føler meg virkelig heldig ja... en sånn flott gutt som passer såå godt til meg og i tillegg elsker meg....tihi.. føler meg nesten litt nyforelska og fjortis i dag.... Og da er det jo så koselig å være på KG og lese om alle andre som har funnet SIN drømmerprins... jaggu e me heldige trur da e nåke i lufto for eg e fullstendig ute og fjortis faktoren e høg nett før eg skrive "i love" på neven og gosakens navn inni min drømmeprins sitte i ståvo,skitten og svett m gutn min på fanget og eg tenke;da e så livet ska ver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 31. mai 2005 #384 Del Skrevet 31. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #385 Del Skrevet 31. mai 2005 Takk for søte hilsener dere! Og siden dette tydeligvis er en kjærlighetens dag: Jeg og Lasse har endelig somlet oss til å kjøpe ringer! Tenk vi har utsatt det og utsatt det..men når vi endelig tok turen til gullsmeden i dag tok det bare et kvarter før vi fant ringene vi ville ha! Så om noen dager går vi begge med fine nye ringer... Var også og tittet på det lokalet på Ise..veldig fint på utsiden... men inni... knall-rosa tapet, grønne grelle gardiner og stygge stoler... dessuten var det for lite...ingen danseplass og lite kjøkken... Men men..skal se på et nytt ett til uken.. Ha en flott kveld! Nå skal jeg straks på nattens vareopptelling på jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. mai 2005 #386 Del Skrevet 31. mai 2005 varetelling er ikke gøy..(men man blir rik av sånt) ..bra at det snart er bryllup da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #387 Del Skrevet 1. juni 2005 Sitat varetelling er ikke gøy..(men man blir rik av sånt) ..bra at det snart er bryllup da Varetelling var faktisk ganske gøy i natt det! Jobber sammen med en gjeng morsomme gutter som alltid får meg til å le..og vips, så er man ferdig! Vel , i dag får jeg ikke gjort så veldig mye.. sto jo opp sent og skal snart på jobb igjen... Merker jeg er litt nervæs pga lokale til bryllupet osv.. Men det ordner seg vel.. Skal se på et til uken som sannsynligvis er ledig. Ha en flott dag dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 1. juni 2005 #388 Del Skrevet 1. juni 2005 Sitat Varetelling var faktisk ganske gøy i natt det! Jobber sammen med en gjeng morsomme gutter som alltid får meg til å le..og vips, så er man ferdig! Vel , i dag får jeg ikke gjort så veldig mye.. sto jo opp sent og skal snart på jobb igjen... Merker jeg er litt nervæs pga lokale til bryllupet osv.. Men det ordner seg vel.. Skal se på et til uken som sannsynligvis er ledig. Ha en flott dag dere! gutter e bra greie da ikkje vær nervøs,alt ordna seg for vakre jenter ser du alt går fint og du blir ein vakker brud m ein mann skapt berre for deg kos deg på jobb,vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #389 Del Skrevet 1. juni 2005 Du er god du NurseBetty.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 1. juni 2005 #390 Del Skrevet 1. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. juni 2005 #391 Del Skrevet 2. juni 2005 HA EN FIN DAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #392 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei hei Idahe og alle andre!! Fridag i dag... Skal ikke gjøre så mye.. Vaske litt her hjemme, og får besøk i kveld. I morgen skal vi hente ringene våre.. Gleder meg... Jeg begynner å bli skikkelig spent ang utdrikningslag.. Venninnene mine sier de har planlagt litt, og merker på de at de har veeeldig lyst til å fortelle mer.. Trodde liksom ikk de hadde tenkt så mye på det enda jeg, men det har de tydeligvis... vel, ha en flott dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. juni 2005 #393 Del Skrevet 2. juni 2005 utdrikkinngslag er en morsom ting... trur jeg da.. min forlover har heldigvis sagt at de ikke skal drite meg ut, bare gjøre masse morsomme ting.. få håpe at du trives med ditt når de blir drekket ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #394 Del Skrevet 2. juni 2005 Sitat utdrikkinngslag er en morsom ting... trur jeg da.. min forlover har heldigvis sagt at de ikke skal drite meg ut, bare gjøre masse morsomme ting.. få håpe at du trives med ditt når de blir drekket ut Jeg har i alle år sagt at å stå kledd ut i gågata og drite seg ut er det teiteste jeg vet.. Så jeg tviler på at de kommer med en slik ide..ikke deres form for morro uansett.Blir nok mye kos med mat og drikke og sikkert noen opplevelser utenom det vanlige.. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. juni 2005 #395 Del Skrevet 2. juni 2005 Så deilig med fridag da...selv om det ofte kombineres med husvask og andre "must", som ikke alltid er like motiverende... Kjempespennende angående utdrikningslag! Det blir nok så bra! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 2. juni 2005 #396 Del Skrevet 2. juni 2005 heisann snuppa!!! kosa deg i dag,m alle dine glamorøse oppgaver ringer? weeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 2. juni 2005 #397 Del Skrevet 2. juni 2005 ..bare innom for å gi deg en gooood ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 2. juni 2005 #398 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei vennen har du det fint?? Herlig med fridag da :D Sitter selv på sofaen og koser meg med KG.. endelig.. Skulle ha gjort litt jeg og, men sambo sover etter natte vakt, så jeg er stille som en mus.. Spennende med utdrikningslag.. Hvordan ville du tenkt deg det?? Ringene?? bilde??? Ha en super torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #399 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei solisol! Godt å ha deg her igjen.. Hvordan jeg kunne tenke meg utdrikningslaget?hmm... Jeg gleder meg jo lett over småting..så det skal ikke så mye til for å gjøre meg fornøyd. Noe aktivitet av noe slag...kanskje noe jeg ikke har gjort før..(klatring, paintball, fallskjermhopping( :o ).. Og kanskje en koselig tur et sted med god mat og drikke...Tror nok de finner på noe morsomt og koselig kjenner jeg jentene rett... Skal prøve å finne bilde av ringene..De er ganske enkle i hvitt gull.. Litt bredde på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 2. juni 2005 #400 Del Skrevet 2. juni 2005 Takk for det.. Godt å være her igjen og Jeg sier at det er egentlig det samme med utdikkningslag, bare det blir sammen med gode venner og selvfølgelig ikke sånn.. ut å selge kyss opplegg.. Du får det nok kjempe fint :D Er alltid så nyskjerrig på ringene.. Vi bestemte oss for å prøve å finne nye, litt rimeligere ringer. Slik at budsjettet vårt ble mer overkommelig.. Har iallefall bestemt at de skal være hvitt gull.. det var jo det penge treet som Ida skulle spør etter på Plantasjen.. Var kanskje utsolgt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå