Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

Ja du må jo ha vært her en del... se hvor lang tid jeg har brukt på å bli "erfaren"...hehe

Lasse klager han også... Men det er ikke vanskelig å bli avhengig akkurat... men jeg har hatt noen pauser av og til, perioder hvor jeg har mye annet å gjøre... men blir fort avhengig igjen.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Principessa

Ha! Jeg har akkuratt snakket med mamma og hun vil gjerne spandere en tur på meg og lars til kypros uken etter påske!! JOHOO! Alltid så deilig med en uke ferie!

Så jeg skal ringe til et flyselskap og høre om ledige billetter...krysse, krysse, krysse..

Ja, også må jeg sørge for å få fri den ene dagen jeg skal jobbe den uken... :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris!!! Vi var på kypros for halvannet år siden...storkoset oss!!! Jeg og vil reise til varmere strøk... :-( Er så lei vinter at jeg spyr snart....

Hvor hen på kypros skal dere da?

Skikkelig deilig sted å dra for å kose seg og slappe av... masse god mat og utrolig vennlige mennesker..(ikke slike som maser og nærmest drar deg i inn i butikkene deres..)..Har du vært der før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Nei, jeg har ikke vært der før...men vært masse i Hellas. Vi skal til Phafos (vet ikke om det er skrevet riktig??). Pappa har flyttet ned dit. Blitt pensjonist og koser seg i varmen :ler: har bygget seg hus og greier, med basseng og nydelig utsikt...blir digg det ja! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..vet ikke helt hvor Phafos ligger...men kypros er jo ikke så stort, så det er nok like koselig overalt. :)

Høres utrolig deilig ut...og misunner faren din også! Jeg forsvinner nok også ned i varmen når jeg blir pensjonist... :kul:

Er jo ganske likt hellas syns jeg..mye av den samme maten og kulturen. (Elsker gresk mat... :sikle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trror jaggu jeg fant ennå en østfolding her inne:=) FAME- fotografene blir nok utrolig bra!!! Dyrt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trror jaggu jeg fant ennå en østfolding her inne:=) FAME- fotografene blir nok utrolig bra!!! Dyrt eller?

Jepp...ekte særping.. :ler: Du da?

Kommer til å betale 1000kr for fotografering, 6000kr for album med 40bilder(sambo ville ha flest mulig bilder, fins mindre album også) og i tillegg skal vi ha takkekort som koster ca.25kr stk.... Blir jo litt penger, men syns det er verdt det...særlig med tanke på hvor bra bilder det blir hos FAME... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag nye muligheter.....

Dagens timeplan:

-spise frokost med KG :wink:

-trene kl.11 (må prøve å sette strenge tidskjemaer for meg selv)

- Vaske klær, vaske bad, skifte sengetøy, støvsuge og vaske resten av huset....(innimellom her sniker jeg inn noen besøk på KG..)

-vente på sambo så dra til mamma for å spise middag og se på idol... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du er her fortsatt: nå må du skynde deg hvis du skal rekke treninga :tunge1:

Hvis mammaen din har lyst til å spandere på flere, kan du godt skrive meg opp på lista.. Hadde gledet meg så til ferien i jula, men den ble jo litt amputert kan man si, og nå når jeg skal begynne å søke jobb, så går det jo liksom ikke an å planlegge noen ny tur neste jul heller da, siden man ikke vet om man får fri.. Men vi er ganske flinke til å ta oss "feriedager" her hjemme da.. Kanskje litt for flinke nå når vi brude vært på skolen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: er klokken så mye? hehe..skal komme meg på trening straks... tenkte jeg kunn skifte hjemme kl11 og så dra....tøyer grenser nå ja... :ler:

Ganske god på å ta ferie hjemme jeg også.... blir lett litt ekstra kos og litt mindre skolearbeid her i huset....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp...ekte særping.. :ler: Du da?

Kommer til å betale 1000kr for fotografering, 6000kr for album med 40bilder(sambo ville ha flest mulig bilder, fins mindre album også) og i tillegg skal vi ha takkekort som koster ca.25kr stk.... Blir jo litt penger, men syns det er verdt det...særlig med tanke på hvor bra bilder det blir hos FAME... :)

Er fra byen som er enda nærmere billig snop, røyk og alkolhol;)

Ikke såååå dyrt da... Men en del dyrere enn vårt alternativ.. Vi skal ha to fotograferingssteder, 24 bilder i album og takkekort. Så kommer vi til å få folk rundt oss til å ta en del bilder.. tror det blir bra jeg:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha...haldenjente!

Vi kommer også til å be store deler av familien til å ta bilder. Tenkte også på å legge frem en kurv med engangskameraer som folk kan bruke på festen....men syns liksom aldri det blir noen bra bilder med engangskamera...?ikke de jeg har prøvd ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha...haldenjente!

Vi kommer også til å be store deler av familien til å ta bilder. Tenkte også på å legge frem en kurv med engangskameraer som folk kan bruke på festen....men syns liksom aldri det blir noen bra bilder med engangskamera...?ikke de jeg har prøvd ihvertfall...

engangskamerar skal vi også ha.. men ikke så veldig mange.... Tror rett og slett ikke jeg skal ha noen forhåpninger til de bildene jeg, så blir jeg heller positivt overrasket!

Planleggingen går bra?

Leter etter et bra sted å leie klær til brudgom og kjøpe/leie slør (2,5 m langt) i nærheten.. Noe å anbefale??? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planleggingen går greit... har en del praktiske ting igjen..innbydelser,bordkort osv... men orker ikke stresse for mye med det...

du da?kommet langt i planleggingen?

Slør kan du nok leie hos Solbruden på sellebakk,fredrikstad... Kjøpte kjolen min der, veldig flinke! De har et lite utvalg av herreklær også..

http://www.solbruden.no/

Ellers er det sikkert godt utvalg av slikt i Uddevalla... Vi har tenkt oss en tur dit for å se på vest og skjorte til brudgommen... :) Mange brudebutikker der har jeg hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planleggingen går greit... har en del praktiske ting igjen..innbydelser,bordkort osv... men orker ikke stresse for mye med det...

du da?kommet langt i planleggingen?

Slør kan du nok leie hos Solbruden på sellebakk,fredrikstad... Kjøpte kjolen min der, veldig flinke! De har et lite utvalg av herreklær også..

http://www.solbruden.no/

Ellers er det sikkert godt utvalg av slikt i Uddevalla... Vi har tenkt oss en tur dit for å se på vest og skjorte til brudgommen... :) Mange brudebutikker der har jeg hørt...

Da blir det nok tur på oss til Uddevalla. Vi har vært på Solbruden for å titte på klær til brudgommen, og han var ikke helt fornøyd med noe av det.. Vil jo at han skal bli like fin som meg..(Akkurat snekprøvd kjolen min.. Var litt lei den, men er nå ved godt mot igjen!!! Jippi!) Har dessverre ikke bilde av kjolen min ennå, men kommer håper jeg...

Da skal jeg sende en mail til Solbruden jeg... vil ha slør på 2, 5 meter til en ivory farget kjole se.

Jeg er veldig godt i gang med planleggingen.. nå har jeg egentlig planleggingsstopp.. Holder på å lese til eksamen, og skrive oppgave.. men KG er så mye artigere!!!

Vi er ferdig med innbydelser, i alle fall første utkastet:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uddevalla blir bra vettu... :wink:

Vil gjerne se kjolen din....du får prøve å ordne et bilde.. :) Har ikke fått min kjole enda... :cry: Vil ha den nå!!!!!

KG er farlig når man er student ja...skulle egentlig ha sittet med oppgave selv, men drøyer og drøyer...

Mye gøyere å være her.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp!! :-) Glad dagboken din bare er på 3 sider, for jeg MÅTTE jo lese gjennom hele når jeg fant ut at du har dagbok her!! Spennende å følge med på andre sarpinger!! Er du forresten derfra, eller innflytter? Jeg flytta fra sarp til Fredrikstad for ca 3 år siden, men føler meg fremdeles som sarping! Bortsett fra at jeg heier på FFK... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Var litt treg med å starte dagbok jeg ....

Flyttet til sarp som treåring, så jeg kan vel si at jeg er herfra... :) (selv om hele slekta er fra vestlandet..)

Hvilke skoler har du gått på da?

Jeg er opprinnelig kurland-jente, men flyttet til byn rett før vgs...nå bor jeg på "feil side av brua"...nærmere sagt Klavestadhaugen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forresten gifte meg i Hafslund Kapell, fest på kulturkvartalet(tidligere MIA)...så du spurte i dagboken din c.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Var litt treg med å starte dagbok jeg ....

Flyttet til sarp som treåring, så jeg kan vel si at jeg er herfra... :) (selv om hele slekta er fra vestlandet..)

Hvilke skoler har du gått på da?

Jeg er opprinnelig kurland-jente, men flyttet til byn rett før vgs...nå bor jeg på "feil side av brua"...nærmere sagt Klavestadhaugen...

Ganske sannsynlig at vi har gått på samme skoler... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...