Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

Gjest toneline

Hei på deg Cons. :)

Hååååper virkeli det ordner seg for Lasse`s utdrikkningslag på lørdag. Kan være han sier det for å lure de andre. Mistenker noe?? :ler:

Du er jammen flink som trener. :klappe: Hva trener du da for noe??

Selv har jeg trent i mangen måneder, og jeg er kjempekry. Har gått ned 10 kg snart. :) Sykler, går på rollerblades, tar situps..

Gaven til Lasse hørtes kjempeflott ut. Det er ennå noen dager til du gifter deg, så tror nok det vil ordne seg med penger skal du se. :)

stoor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg Cons.  :)

Hååååper virkeli det ordner seg for Lasse`s utdrikkningslag på lørdag. Kan være han sier det for å lure de andre. Mistenker noe??  :ler:

Du er jammen flink som trener.  :klappe:  Hva trener du da for noe??

Selv har jeg trent i mangen måneder, og jeg er kjempekry. Har gått ned 10 kg snart.  :)  Sykler, går på rollerblades, tar situps..

Gaven til Lasse hørtes kjempeflott ut. Det er ennå noen dager til du gifter deg, så tror nok det vil ordne seg med penger skal du se.  :)

stoor klem  :klem:

Hei! Takk for koselig hilsen!! :)

Håper det ordner seg med u.laget... Stebroren til Lasse skulle ringe ned til sjefen etterpå og høre om det lar seg ordne..tvi tvi..

De har faktisk fått til et skikkelig opplegg, noe jeg vet lasse kommer til å blir overrasket og overlykkelig for!! (han skal hentes i politibil, så frokost, så paintball (populært det visst... :ler: ), så til studioet til forlover hvor lasse skal spille inn en sang, så på hytta til lasses onkel og så på konsert hvor forlover til lasse synger...han måtte ta spillejobben så da kunne han jo ta med hele u.laget!)

Trener for det meste styrke og kondisjon..(på helsesenter). Ikke sånn supergøy, men effektivt! Så flink du er som har gått ned så mye Toneline! Jeg har som mål å gå ned 2-3 kilo til før bryllupet..Burde gå greit det hvis jeg er streng mot meg selv..

Vel ,nå har jeg vasket alle gulv i huset og skal ta meg en lang dusj...

Ha det fint så lenge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Nå har jeg trenet....

Stebroren til Lasse ringte i stad, og det ser ut til å ordne seg med u.laget...

Det blir ihvertfall til at Lasse begynner på jobb kl8 lørdag morgen...så klokken 10 kommer to politimenn og henter han... :overrasket: (og noen andre tar over på jobben)..De har også ordnet det slik at en av drømmebilene til lasse står i gården vår (mercedes ettellerannet).. Og den bilen er da liksom meldt stjålet.. :overrasket::ler: Stakkar gutten min, håper han aner ugler i mosen den dagen, ellers blir han nok livredd!!! Han som har SÅÅ respekt for politiet.... :ler:

Ha en fin kveld dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det utdrikningslaget høres skikkelig bra ut!! Hvis det fortsetter like bra som det begynner, får han nok en super dag!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det utdrikningslaget høres skikkelig bra ut!! Hvis det fortsetter like bra som det begynner, får han nok en super dag!! :ler:

Tror det jeg også :ler: ... Helt ærlig hadde jeg ikke trodd at de skulle få til noe særlig opplegg i det hele tatt! Det tror nok heller ikke Lasse, han har hele tiden sagt at han sikkert ikke får noe u.lag i det hele tatt... All ære til guttene altså!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så godt det ordnet seg, så du slapp betale for tyveriet!!! Hadde jo vært veldig merkelig om du måtte betale for det da! :roll:

Hørtes ut som om Lasse får et supert utdrikningslag han også, så gøy! :hoppe:

Superartig at han blir hentet på jobben, da kommer han mest sannsynlig ikke til å ane noe! :ler:

Ha en flott kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Lille My!! :klem:

Nå skal jeg og mamma straks dra til sverige å kjøpe Martini Asti til bryllupet.

Får med oss det vi trenger, så da er velkomstdrinken i boks!

Rødvin har vi også nok av, to familiemedlemmer har nemlig vært i tyskland. :sjarmor:

Så da er det "bare" 12 liter hvitvin som gjenstår....

Ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du kan kjøre til Sverige og kjøpe alkohol! :) Vi får dessverre ikke lov til å kjøpe selv... :sur:

Hadde du en fin tur til Sverige da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, for et opplegg de har for din kjære til helgen :-D ! Blir nok bra!

Tror jeg selv hadde blitt skjelven hvis jeg ble hentet av politiet...

Så bra å få gjort unna alkoholinnkjøp. Ikke mange ganger i livet man handler inn 12 liter vin på en gang...

:smilorange:

Ha en flott kveld/natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til Idahe, Lille Mye og Tommeline.... :klem:

Ja, nå er velkomstdrinken i boks..

Gjentstår bare å finne ut hvilken hvitvin vi skal ha til maten.

Må vel kjøpe inn litt brus og mozell også. Noen som vet hvor jeg får tak i mozell på sånne fina glassflasker? Har ikke sett de i butikken......

Skal straks dra å trene..

Ha en flott dag så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Meny.. Der tror jeg de har glassflasker med Mozell. :=)

En tur til sverige for å handle alkohol er aldri dumt:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: tilbake... ;)

Nå har jeg handlet inn kaffe, kaffefilter og suketter til bryllupet. Har også kjøpt basarhefte og basarbok til å skrive opp gaver i. Og sist men ikke minst morgengave til Lasse! Det ble det smykket jeg snakket om, med ring som hørte til. Satser på at han vil ha ringen på tommelen eller midtfingeren for den var meeeget stor...(og jeg orket ikke vente på bestilling av en mindre..)Da får vi heller bytte den senere i så fall...

Så jeg har jo fått gjort noe i dag ihvertfall... :)

Ikveld var vi en tur på hytta til onkel til Lasse... Søte samboeren til onkel har samlet opp blikkbokser som de vil pynte bilen med...(det er de som har ordnet med transport til den store dagen.. :) )

Ellers blir det veldig travle dager fremover, så nå må jeg nesten lade opp med litt sofasliting foran tvn... :ler:

Ha en fin kveld alle søte bruder! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så mye du får gjort for tida da! Får helt dårlig samvittighet av å lese her jeg! :ler:

Bra du gifter deg 2 uker før meg da, for da kan jeg tenke at DET må jeg ha gjort innen 2 uker! ;)

Ser forresten at du også gifter deg på en fredag! :tommel:

Synes selv det hørtes rart ut i begynnelsen (var ikke ledig i kirken vi skal ha på lørdagene i juni, juli, august og september...), men nå ser jeg egentlig bare fordeler med det! :rosasmil:

Ha en fin kveld foran tv'en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har kjøpt morgengave i dag. Min skal få en klokke. Kanskje veldig ordinært, men han trenger virkelig en annen klokke enn en digital plastsak... :roll: Ja, jeg er kanskje lovlig seint ute med morgengaven :ler:

Nå drar jeg avgårde! Kos deg med forberedelsene videre. Du e så flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest toneline

hei hei :)

Du er jammen driftig. :klappe:

Skal også ha Martini Asti i vårt bryllup :tommel: Den er veldi god den.

Nå fortjener du sanneli å slappe av litt syns jeg :)

Håper Lasse får et kjekt utdrikkningslag, det virker iallefall meget bra :enig_anim:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk søte jentene!!

Nå har jeg kjøpt meg en enkel tiara.. skal prøve den på nesten gang frisøren min vil øve seg på sveisen...Mulig det holder med bare blomster i håret, men nå har jeg valgmuligheten ihvertfall...

Vi får kanskje besøk fra tyskland i helgen. Blir nok litt stress å ha huset fullt i tillegg til mye jobbing og bryllupsplanlegging....men men.. Det er jo koselig med besøk da!

Vet du, det er bare 22 dager igjen i dag!

:hoppe:

IIIIK!! :overrasket: Tiden går nesten for fort nå syns jeg!! Tror jeg har kontroll da...

Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...