Gå til innhold

Drømmedama

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn som liker hele tiden å hevde at de er så smarte klarer ikke å se igjennom all fakheten...jaja...

Men glem aldri at alle kan bli babe...Jeg skjønner meg ikke på menn ass. De klager over at det er vanskelig å ta kontakt med kvinner samtidig som de er syyykt kravstore. Ja jekk ned på krava litt da så kanskje det blir noe mer?

Det hjelper ikke å være naturlig og snill. Menn foretrekker falske og bitchy jenter.

Anonymkode: 28fef...019

Går ikke etter sånne instagram babes.. De e som regel dum som et brød og driver egentlig "prostitusjon light" med alle disse kom å ta meg bildene sine. Men de vet at menn er visuelle og at de blir kåte av sånne bilder. Selv om menn gjerne vil pule sånne damer vil de heller ha ei mere jordnær jente som kjæreste. 

Anonymkode: 2efb4...ffd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn som liker hele tiden å hevde at de er så smarte klarer ikke å se igjennom all fakheten...jaja...

Men glem aldri at alle kan bli babe...Jeg skjønner meg ikke på menn ass. De klager over at det er vanskelig å ta kontakt med kvinner samtidig som de er syyykt kravstore. Ja jekk ned på krava litt da så kanskje det blir noe mer?

Det hjelper ikke å være naturlig og snill. Menn foretrekker falske og bitchy jenter.

Eksempel bilde nr 2 kan være uredigert. Har sett slikt i virkelig verden. En må ikke være så negativ til flotte damer og kalle dem bitchy. Det er vel heller dem som kaller andre det som faktisk er Bitchy. Alle kan ikke bli like babe som enkelte. Ja de kan bli finere, men alle har ikke de samme trekkene. 

Jeg sier ikke at det er bare damer på nivået som er pene, mange har sin sjarm i tilleg til utseende. Må ikke være miss univers. Må vel være greit å like pene damer

Anonymkode: f1996...3c4

Skrevet

Eksempel bilde nr 2 kan være uredigert. Har sett slikt i virkelig verden. En må ikke være så negativ til flotte damer og kalle dem bitchy. Det er vel heller dem som kaller andre det som faktisk er Bitchy. Alle kan ikke bli like babe som enkelte. Ja de kan bli finere, men alle har ikke de samme trekkene. 

Jeg sier ikke at det er bare damer på nivået som er pene, mange har sin sjarm i tilleg til utseende. Må ikke være miss univers. Må vel være greit å like pene damer

Skrevet

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan ikke være uredigert. Det er tydelig redigert. Ja, selvfølgelig kan damer se slik ut, men det bildet er likevel -veldig synlig- redigert.

Anonymkode: e2695...98f

• Liker 6
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan ikke være uredigert. Det er tydelig redigert. Ja, selvfølgelig kan damer se slik ut, men det bildet er likevel -veldig synlig- redigert.

Ok skjønner de som har pene kropper og ikke er tjukke er altså redigert. Det finnes altså ikke dem som har litt mer trimmet kropp enn gjennomsnittet. Det var betryggende å høre. Alle pene damer er en illusjon😆

Skrevet
På 6.2.2019 den 22.33, Caipiroska skrev:

Jeg vet! Det spiller ingen trille hvordan de ser ut i ansiktet, jeg skjønner det ikke. Er ikke det det aller viktigste på en kropp 😅

Men er ikke det bra at menn også ser på kropp? Ellers hadde vi med stygge ansikter dødd som gamle jomfruer hele gjengen

Anonymkode: 22dc2...408

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er ikke det bra at menn også ser på kropp? Ellers hadde vi med stygge ansikter dødd som gamle jomfruer hele gjengen

Anonymkode: 22dc2...408

Helt riktig sagt. Ja det er pent å se noen som er skjønne hele veien. For min del må det ikke være sånn. Som du sier en pen kropp veier litt opp for et pent ansikt og at hun har en fin personlighet. Dette i kombinasjon kan gjøre den som ikke er glansbilde blir fin alikevel😉

Skrevet

Dette er flotte og stilig kledde damer, gå gjerne slik😁

0B942A71-8F94-4946-B850-0A75A3371697.jpeg

0A531CB3-7C41-4E7D-8214-F893AA71FF57.jpeg

0B8DA02B-5A7D-416E-B481-A49A8D811825.jpeg

• Liker 1
Skrevet

Så sexy med lårhøne støvletter. Skulle ønske mange turde å gå med dem. Riktig kombinasjon så blir de fleste så sexy. Kunne drillet meg rundt lillefingeren☺️

• Liker 2
Skrevet

Lekre damer , men hvor  vil dere hen? Menn her inne er nok uten sjanse. 😈

Anonymkode: ec8d3...5f1

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er flotte og stilig kledde damer, gå gjerne slik😁

0B942A71-8F94-4946-B850-0A75A3371697.jpeg

0A531CB3-7C41-4E7D-8214-F893AA71FF57.jpeg

0B8DA02B-5A7D-416E-B481-A49A8D811825.jpeg

Tåler ikke flere sånne bilder. Stopp, please!😚😅

Anonymkode: 2efb4...ffd

• Liker 2
Skrevet

Vis et normalt eksemplar av damer. Gjerne slike som burde hatt en slankekur.😯

Skrevet

Hvis bildet av dama i det innledende innlegget til TS hadde vært drømmedama kunne jeg like gjerne kjøpt meg en overproposjonert sexdukke, hvis jeg et øyeblikk skal dømme etter utsenede hadde sikkert samtalene blitt like interessante uansett.

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lekre damer , men hvor  vil dere hen? Menn her inne er nok uten sjanse. 😈

Deg om det, bra du er sikker på sene kommentarer, hva du vet😆

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok skjønner de som har pene kropper og ikke er tjukke er altså redigert. Det finnes altså ikke dem som har litt mer trimmet kropp enn gjennomsnittet. Det var betryggende å høre. Alle pene damer er en illusjon😆

Er du virkelig ikke i stand til å se når et bilde er redigert? Det at bildet er redigert har ingenting med motivet å gjøre. Dama er sikkert finere enn de fleste i virkeligheten også hun, men på dette bildet er hun altså redigert. 

• Liker 4
Skrevet
On 6/17/2018 at 8:34 PM, AnonymBruker said:

Flere som er enig med meg om at dette er drømmedama?

Perfekt kropp og perfekt klesstil.

https://www.instagram.com/anella_an_/?hl=pl

4-19.jpg

Anonymkode: 836d1...b09

Syns absolutt hun ikke er fin..altfor tynn og oppblåste lepper...nei damer skal ha former:-)

Skrevet
På 17.2.2019 den 17.37, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt dristig å påstå at flotte damer er fake, ja noen men det gjelder også de som ikke er pene. Dette går begge veier. Blir feil å dømme folk etter utseende. 

Flott at noen damer liker å være elegante, når ble det feil?

Så fake hår, fake negler, botox, Restylane, silikon i pupper og rompe , neseoperasjon etc er ikke fake så lenge det ser naturlig ut ? 

Jeg kan synes mange kvinner er flotte og elegante men JA jeg blir litt matt når menn feks tror at Isabel raad er helt naturlig vakker. 

Da dør jeg litt innvendig.

jeg er ikke stygg men heller ikke stunning, av og til har jeg tenkt tanken : tenk å kjøre på m alt dette og så se resultatet ? Hvordan ville jeg sett ut da ? Hadde jeg følt meg bedre ? 

Anonymkode: 9c2bb...317

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om dere er uenige. For meg er Shannon Woodward drømmedama.

852369.jpgKari-Feinstein-Golden-Globes-Style-Loung

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...