Gå til innhold

Drømmedama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil heller si at det er motsatt av drømmekroppen.Altfor tynn..

Anonymkode: 3a26f...b5e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at hun sitter som en sann primat, som om hun nettopp har klatret ned fra et tre og revet opp klærne i prosessen, klar til å klø seg i rævva og drikke champagne rett fra flaska før hun blir rundpult av en gorillabande, men ellers synes jeg det var mye som manglet.

Anonymkode: b12ad...dc5

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann sin reaksjon var "Æsj!". Munnen var visst det verste, men også altfor tynn. 

Anonymkode: d1975...7ee

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt "bimbo look" på damer, men hun der ble kanskje litt for tynn.

Dette er min type "drømmedame"

17333298-1695548890461532-24731552469357

Anonymkode: 836d1...b09

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker veldig godt "bimbo look" på damer, men hun der ble kanskje litt for tynn.

Dette er min type "drømmedame"

17333298-1695548890461532-24731552469357

Anonymkode: 836d1...b09

Damn! Der hadde vi snakka Tinder-match for å si det sånn! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er tynnere enn niesen min på 7år gud bedre. For de som liker prepubertale kropper kanskje.. og et ansikt totalt blottet for sjarm, der truten er større enn ansiktet. velbekomme 

Anonymkode: 19dca...76c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dette er alternativet, så blir plutselig de sex-dukkene man kan lese om i media å regne som attraktive.

Etter å ha skummet gjennom et par av bildene på insta, så måtte jeg faktisk stoppe opp og ta en realitetssjekk, for jeg trodde et øyeblikk at hun faktisk var en slik dukke, og at "eieren" bare hadde laget en instakonto for dukken.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 21.35, MaxxMekker skrev:

Damn! Der hadde vi snakka Tinder-match for å si det sånn! 

Hva med kjemi og det andre ? Er det bare utseendet dere faller for og velger etter ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun går definitivt under kategorien "skinny bitch", da hun er et beinrangel. Og så minner hun om en sjimpanse, når man ser ansiktet hennes fra siden. Rent utseendemessig er hun vel så langt fra drømmedama man kan komme, for min del. 

 

Til Skorstein: Ingen menn er i posisjon til å svare på vegne av 'alle andre mannfolk'. For min egen del, så kan kvinnen være aldri så pen, men uten  en viss form for intelligens / personlighet og kjemi, så vil hun fort gå i nei-bunken. Grøsser med tanken på å måtte tilbringe min dyrebare tid med et slikt kvinnemenneske. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 hours ago, Skorstein said:

Hva med kjemi og det andre ? Er det bare utseendet dere faller for og velger etter ?

Han skrev jo tinder-match.  Hvordan kan man matche på tinder på bakgrunn av kjemi og ikke utseende? Alt man ser er jo bilder og muligens en liten tekst.

Anonymkode: b2789...384

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Bildet i TS er photoshoppet fullstendig ut av proporsjoner. Stakkar den mannen som skal vandre gjennom livet i jakt på en slik kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å sjekk bildene, og kjærevene! Gi den dama litt mat! Hun er jo helt avmagret! Anorektiker?

Anonymkode: 1d6e5...649

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måtte inn å sjekk bildene, og kjærevene! Gi den dama litt mat! Hun er jo helt avmagret! Anorektiker?

Anonymkode: 1d6e5...649

Photoshopping gone haywire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...