Gå til innhold

Drømmedama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Freelee😍😍

freeleethebananagirl.jpg

Anonymkode: da2bc...273

Fortsatt for tynt og formløst....

Anonymkode: 6812b...22c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde vært så flau.. en dame kan se ut som en halvpsykotisk mann i trynet, men er de opererte puppene på vift og skjørtet kort nok er hu «drit hot». Har lagt merke til mange slike på insta skjønner du, unnskyld meg men de ser faen ikke ut i ansiktet alene, likevel er de så poppis hos mannfolk 😂

Anonymkode: 65802...1ab

Skulle likt å sett bilde av deg. Du høres nesten litt misunnelig ut.

Anonymkode: d12bb...355

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle likt å sett bilde av deg. Du høres nesten litt misunnelig ut.

Anonymkode: d12bb...355

Er ikke misunnelig når jeg følger vakre kvinner som Adriana Lina, Margot Robbie ++ selv, liker å se på pene damer jeg :) at takras ( for jeg snakker om de som er ansiktsstygge) blir sett på som vakre bare fordi de viser fake tan pupp og lår irriterer meg har ikke noe med misunnelse å gjøre, jeg kunne i teorien lagt ut slike bilder selv (har en flott kropp), men føler ikke behov for det. Det er prinsippet som irriterer meg. De samme mennene ser vel ikke forskjell på en pyntet volvo og en porsche.

Anonymkode: 65802...1ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke misunnelig når jeg følger vakre kvinner som Adriana Lina, Margot Robbie ++ selv, liker å se på pene damer jeg :) at takras ( for jeg snakker om de som er ansiktsstygge) blir sett på som vakre bare fordi de viser fake tan pupp og lår irriterer meg har ikke noe med misunnelse å gjøre, jeg kunne i teorien lagt ut slike bilder selv (har en flott kropp), men føler ikke behov for det. Det er prinsippet som irriterer meg. De samme mennene ser vel ikke forskjell på en pyntet volvo og en porsche.

Anonymkode: 65802...1ab

Dette er sant. Og nei, ikke misunnelig. Har ikke problemene med å skryte av ordentlige pene damer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Zoom inn på trynet, og se på det alene. Like lekker da? 😄 menn er så enkle, litt silikon, utfordrende antrekk og selvbruning så er man automatisk pen. 

Anonymkode: 65802...1ab

Kroppen var perfekt. Men jeg tror det er best å være ansikts pen.

Anonymkode: e055f...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2018 den 13.47, MaxxMekker skrev:

Smak er en personlig greie som jeg ikke skal trenge å unnskylde/forsvare, men jeg ser vel et par rimelig greie bruksområder når det gjelder den munnen der. Og når det gjelder brystene, er jeg så godt som 100% rumpemann. Derfor setter jeg pris på at de er såpass unike i form og størrelse at de faktisk blir et blikkfang 😀

Rumpe trenden og menn som deg er vel grunnen til at mange kvinner tar kosmetiske operasjoner for å fylle ut rompe og hofteparti...

Anonymkode: e055f...0f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Zoom inn på trynet, og se på det alene. Like lekker da? 😄 menn er så enkle, litt silikon, utfordrende antrekk og selvbruning så er man automatisk pen. 

Anonymkode: 65802...1ab

Hun ligner på kjæresten min.

Kjæresten min er transvestitt. 

Anonymkode: ca56e...6e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:rodmer:

Screenshot_20190217-164836.png

Anonymkode: fe6f5...4ed

Niks  kanskje hun i midten 😉

Anonymkode: ec8d3...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun første dama hadde ikke noen former og så syk ut. Jeg liker sånne flotte elegante damer som disse🤪

Hun i blått undertøy har perfekt kropp, herregud så sexy👌

6846C16A-3C0A-46B6-AC04-A57F143D4D5F.jpeg

1302F40C-9FCB-470C-B83B-77930AB7D73C.jpeg

36F94FCF-0C70-47C6-8500-A750D2BCC1E9.jpeg

6DBEC911-C270-4ABB-8BAC-0A70B7C4F235.png

Anonymkode: f1996...3c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ikke feil når de lange flotte damebena blir enda lengre med noen sexy heler på🤪Damer dere er noen flotte skapninger👍

Anonymkode: f1996...3c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff får angst av at menn ikke ser hvor fake kvinner er....

Anonymkode: 9c2bb...317

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt dristig å påstå at flotte damer er fake, ja noen men det gjelder også de som ikke er pene. Dette går begge veier. Blir feil å dømme folk etter utseende. 

Flott at noen damer liker å være elegante, når ble det feil?

Anonymkode: f1996...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun første dama hadde ikke noen former og så syk ut. Jeg liker sånne flotte elegante damer som disse🤪

Hun i blått undertøy har perfekt kropp, herregud så sexy👌

6846C16A-3C0A-46B6-AC04-A57F143D4D5F.jpeg

1302F40C-9FCB-470C-B83B-77930AB7D73C.jpeg

36F94FCF-0C70-47C6-8500-A750D2BCC1E9.jpeg

6DBEC911-C270-4ABB-8BAC-0A70B7C4F235.png

Anonymkode: f1996...3c4

Elegant og elegant... Kanskje den nederste. Forøvrig er de andre tre kraftig redigert ved lår, legger, rumpe og midje. Ser du bølgene i bildet rundt rumpa til nummer tre? Den rumpa er mindre enn halvparten så stor real life.

Anonymkode: e2695...98f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff får angst av at menn ikke ser hvor fake kvinner er....

Anonymkode: 9c2bb...317

Menn som liker hele tiden å hevde at de er så smarte klarer ikke å se igjennom all fakheten...jaja...

Men glem aldri at alle kan bli babe...Jeg skjønner meg ikke på menn ass. De klager over at det er vanskelig å ta kontakt med kvinner samtidig som de er syyykt kravstore. Ja jekk ned på krava litt da så kanskje det blir noe mer?

Det hjelper ikke å være naturlig og snill. Menn foretrekker falske og bitchy jenter.

Anonymkode: 28fef...019

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elegant og elegant... Kanskje den nederste. Forøvrig er de andre tre kraftig redigert ved lår, legger, rumpe og midje. Ser du bølgene i bildet rundt rumpa til nummer tre? Den rumpa er mindre enn halvparten så stor real life.

Anonymkode: e2695...98f

Den nederste var jo den minst spennende. Nr 1 og nr 3, ja takk😋😍

Anonymkode: 2efb4...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...