Gå til innhold

Hva en eldre kar sa til meg om damer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Satt ved parken for en stund siden, så kom det en fremmed eldre herre opp i 70-80 åra. Han spurte om hvordan det går med meg og damene, han spurte om det siden han så meg sitte alene vil jeg tro. Da svarte jeg ærlig med at det går dårlig fortiden. Jeg fikk noe tips av han og det aller viktigste han sa var at damer  interessererseg i en man om han har to ting på plass,det ene er penger og det andre er en svær pikk, jo mere svær den er desto bedre.

Stemmer det eller damer?

Anonymkode: c5644...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Satt ved parken for en stund siden, så kom det en fremmed eldre herre opp i 70-80 åra. Han spurte om hvordan det går med meg og damene, han spurte om det siden han så meg sitte alene vil jeg tro. Da svarte jeg ærlig med at det går dårlig fortiden. Jeg fikk noe tips av han og det aller viktigste han sa var at damer  interessererseg i en man om han har to ting på plass,det ene er penger og det andre er en svær pikk, jo mere svær den er desto bedre.

Stemmer det eller damer?

Anonymkode: c5644...69c

Nå har du begynt å vanke i feil park, min venn.

Anonymkode: f3848...a94

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste: Søndagsskrønene biter ikke på meg.

Anonymkode: 0ca58...438

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå har du begynt å vanke i feil park, min venn.

Anonymkode: f3848...a94

:hoho:

Anonymkode: f21b1...346

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Satt ved parken for en stund siden, så kom det en fremmed eldre herre opp i 70-80 åra. Han spurte om hvordan det går med meg og damene, han spurte om det siden han så meg sitte alene vil jeg tro. Da svarte jeg ærlig med at det går dårlig fortiden. Jeg fikk noe tips av han og det aller viktigste han sa var at damer  interessererseg i en man om han har to ting på plass,det ene er penger og det andre er en svær pikk, jo mere svær den er desto bedre.

Stemmer det eller damer?

Anonymkode: c5644...69c

Det og et bra utseende og en fantastisk personlighet☺ Neida. Han jeg møter nå er ikke svær der nede akkurat, men han behandler meg som en dronning og han er verdens snilleste! Så han er perfekt for meg. Har det bra i senga også.. 

Anonymkode: deed7...259

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Tragisk. 

Damer vil ha ærlige og trofaste menn. Punktum 

I dagens fuckboys verden forblir jeg singel til noen kan overbevise meg at menn kan holde seg til 1 partner. 

Anonymkode: 0e8a4...3ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Vi ber alle menn om å dra ned buksa og vise oss kontoen sin før vi dater. 

 

 

 

:rolleyes:

Anonymkode: 05e0a...8b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fint utseende og en egen jobb hjelper litt, ja. Men det viktigste er jo om det er kjemi, om man passer sammen. 

Har du jobb og velfungerende penis, siden du deler dette med oss i kveld? 

Anonymkode: 058ef...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dårlig trolletråd, kunne du ikke finne på en mer troverdig historie?

Og ja selvsagt, alt vi tenker på hele dagen er pikk og penger, pikk og penger, pikk og penger, pikk og penger etc. etc. etc. etc.

Anonymkode: 5ffd7...ad0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en dårlig trolletråd, kunne du ikke finne på en mer troverdig historie?

Og ja selvsagt, alt vi tenker på hele dagen er pikk og penger, pikk og penger, pikk og penger, pikk og penger etc. etc. etc. etc.

Anonymkode: 5ffd7...ad0

Stor pikk og mykje pengar ❤️ Drømmemannen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning

Takk for en god latter, i natten Ts 🤣🤣🤣 Er jeg heldig jeg da mao? Siden mannen min både har penger, og er velutstyrt? 😜 Dette er en av de morsomste trådene på aldri så lenge 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje finne en ny park å henge i....

Anonymkode: 16f29...a5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...