Gå til innhold

Han har kontakt med elskerinnen igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut at mannen min hadde en elskerinne over flere mnd. Han la seg langflat og lovte at han aldri skulle gjøre det igjen så jeg tilga han. Forholdet vårt har vært bedre enn noen gang etter det, men jeg sjekket tlf hans og så tekstmeldinger mellom han og denne elskerinnen. De har kontakt igjen. De skrev mest om hverdagslige ting, men jeg skjønner ikke hvorfor han har kontakt med henne igjen? 

Anonymkode: e5ff9...32f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle tro du var min kone :) kanskje du er det? Det er bare et godt vennskapsforhold først og fremst. Håper det er Ok :)

Anonymkode: 8bb89...7ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle tro du var min kone :) kanskje du er det? Det er bare et godt vennskapsforhold først og fremst. Håper det er Ok :)

Anonymkode: 8bb89...7ed

Av respekt for din kone fortsetter du ikke noen som helst relasjon med kvinnen du bedro hun med. 

Anonymkode: f7bb1...976

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle tro du var min kone :) kanskje du er det? Det er bare et godt vennskapsforhold først og fremst. Håper det er Ok :)

Anonymkode: 8bb89...7ed

Hadde du vært min mann, hadde jeg nok kasta deg ut. Synes det er stort nok av kona di å tilgi deg i utgangspunket. Åsså forventer du at hun også burde bare godta at dere fortsatt har kontakt? Gå ut og finn samvittigeten din.. 

 

Anonymkode: c7efa...4a7

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstå den som kan! Kan vel være hundre grunner til at han har valgt å fortsatt ha kontakt med henne. Synes heller du burde spørre deg selv om du er villig til å godta dette også når, i mine øyne, du allerede har vært mer enn nok tilgivelig. 

Anonymkode: c7efa...4a7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde han lagt seg flat nok i utgangspunktet og virkelig var lei seg og skulle fått noen sjanse så hadde han opogitt all kontakt med henne helt frivillig fra første stund. Han er bare lei seg for å bli tatt og vil ha i pose og sekk.  Nå skal du gå fra han fordi han skal vite at det får han ikke! 

Anonymkode: d945a...f22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde han lagt seg flat nok i utgangspunktet og virkelig var lei seg og skulle fått noen sjanse så hadde han opogitt all kontakt med henne helt frivillig fra første stund. Han er bare lei seg for å bli tatt og vil ha i pose og sekk.  Nå skal du gå fra han fordi han skal vite at det får han ikke! 

Anonymkode: d945a...f22

Han blokkerte henne på alle sosiale medier selv. Men de skriver ikke om sex eller noe så vidt jeg så 

Anonymkode: e5ff9...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han blokkerte henne på alle sosiale medier selv. Men de skriver ikke om sex eller noe så vidt jeg så 

Anonymkode: e5ff9...32f

Det virker som om du har bestemt deg? 

For min del hadde det vært takk og farvel. Om de prater om sex eller ikke betyr ingenting. Han viser deg det motsatte av respekt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han blokkerte henne på alle sosiale medier selv. Men de skriver ikke om sex eller noe så vidt jeg så 

Anonymkode: e5ff9...32f

Blokkert henne overalt kan han jo umulig ha gjort, siden de fremdeles snakker. 

Han skulle aldri skrevet noe melding til henne! 

Og om hun skrev til han, skulle han aldri svart! 

Hva de har skrevet om, er rivende likegyldig, de har fremdeles kontakt etter det som har skjedd, og det er fullstendig uakseptabelt, og veldig respektløst mot deg. Hun vet, han vet. Allikevel gir de faen i deg, og hva du måtte mene.. 

Du bestemmer selv, men det kommer bare til å ende med utroskap igjen, regner ikke med at han er så venneløs, at han må ha noen å snakke med. Da må han i så fall gå til psykolog, eller benytte seg av vennene sine da. Selskap har han jo i deg, venner og familie. 

Anonymkode: 5c38f...f8b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg aldri godtatt, jeg hadde gått uten konfrontasjon og uten krangling. Jeg ville ikke latt ham se meg trist eller sint og heller latt ham sitte igjen som et spørsmålstegn.

Anonymkode: 8bf44...a18

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det sier seg selv ☺

Anonymkode: bcb1f...a00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje han elsker henne og ikke lenger deg.

Anonymkode: 8c6d8...47f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje han elsker henne og ikke lenger deg.

Anonymkode: 8c6d8...47f

Eller kanskje han elsker begge to. Det er uansett ikke greit å holde kontakten med elskerinna når han har lovt at han ikke skal. Det er ikke sexprat nå. Enda. Det kan komme.

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle tro du var min kone :) kanskje du er det? Det er bare et godt vennskapsforhold først og fremst. Håper det er Ok :)

Anonymkode: 8bb89...7ed

Nei. Nei. Det er ikke ok at du har kontakt med elskerinna di, uansett hvordan du definerer det forholdet dere har nå, og hva legger du i "først og fremst"? Hvis det er noe som er først og fremst så er det garantert noe som er "sist" også.

Anonymkode: da7f2...fb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men kan det tenkes at han bare snakker med henne og ikke ønsker noe mer med henne? Vi har det jo så fint hjemme nå og han viser virkelig at han elsker meg og vil ha meg. 

Jeg vil bare ha han 

Anonymkode: e5ff9...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor tror dere liksom menn og kvinner får så rask kjæreste rett etter at et havarert ekteskap har gått i oppløsning? fordi dem har allerede et nettverk av det seksuelle og dialog som redder dem veldig raskt inn for nettopp å leve i et kjærlighetsforhold med ny rett etter et havarert ekteskap. 

 

 

Anonymkode: 6d5d8...f46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men kan det tenkes at han bare snakker med henne og ikke ønsker noe mer med henne? Vi har det jo så fint hjemme nå og han viser virkelig at han elsker meg og vil ha meg. 

Jeg vil bare ha han 

Anonymkode: e5ff9...32f

Du tenker at det er som å ha kontakt med en hvilken som helst eks som man er kommet over, da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Virrevirrevapp skrev:

Du tenker at det er som å ha kontakt med en hvilken som helst eks som man er kommet over, da?

Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Vil tro det beste og jeg vil ikke miste han 😢

 

Anonymkode: e5ff9...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...