Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fikk akutt lyst på egg. Har nesten blitt avhengig av kokte egg tror jeg. Hva er det i egg som gjør at man får sug etter det? Det ble hjemmebakt rugbrød med kokt egg og te til lunch. Sen lunch. Spiste noen gulerøtter til mellommåltid. Må være derfor. Det er forøvrig en fordel når jeg skal trene, for jeg orker ikke like mye hvis det er alt for lenge siden jeg sist jeg spiste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også eggdilla for tiden.

Kanskje det er fordi det snart er påske? :ler:

Nå ble jeg sulte også :sur: Og jeg som bare har tørre brødskiver med leverpostei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditet kan gjøre deg sugen på forskjellige matvarer.

dr.monja

Trekker tilbake alt jeg har sagt og tviholder på påsketeorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk at akutt egg-behov var grunnen til at han fyren sto opp igjen etter en stund for flere hundre tusen år siden også.

:sjarmor:

Legg et lite egg, legg et lite egg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg går for påsketeorien jeg også. :ler:

Det er rart hvordan fit for fight midt på dagen igjen og igjen utvikler seg til jeg-har-bare-lyst-til-å-ligge-på-sofaen når det blir ettermiddag. Men jeg tok meg selv i nakken og syklet 14 km. Følte meg totalt konge etterpå. Hvis man bare kunne føle seg så topp motivert før trening også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer lyst å prøve meg på et løpeprogram. Jeg har tatt vare på ett jeg fikk i en mail en gang, et sånt der man starter med å løpe 30 sekunder, gå i 90 sekunder, for å så gjenta det 10 ganger. Neste uke øker man til 60 sekunders løping, 60 sekunder gange osv. Har tenkt på det en stund, men ble plutselig veldig motivert til å prøve i dag. Venter minimum til etter vi har vært i Norge, både fordi jeg ikke gidder å bli avbrutt allerede i uke to og at det gjerne måtte være litt lenger lyst om kveldene først. Har lyst til en gang for å alle finne ut av om jeg kan klare å jogge i en halv time eller ikke. Nå gjelder det bare å holde motivasjonen, først til å komme i gang og deretter å ikke gi opp.

Nå -> Desperate Houseviwes på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte litt tidligere enn jeg pleier fra jobb i dag så jeg var faktisk hjemme imens det var helt lyst!! Det er så lenge siden sist. Ble nødt til å gå en tur i hagen bare for å nyte det. Sambo trodde det var fordi jeg hadde en podcast jeg skulle høre ferdig.

Har nettopp vært i dusjen og vasket hår. Prøver å unngå hårvask om morningen da det tar alt for lang tid. Jeg mener, jeg bruker lang nok tid på å komme meg ut av huset som det er.

I morgen er det fredag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg! :-D

For en gangs skyld var det jeg som sto for handlingen til helgen, fordi sambo skulle bort rett etter jobb. Dro som planlagt innom et senter på veien hjem. Tidligere hadde de både en dagligvarebutikk med billige basisvarer i tillegg til en vanlig/dyrere, men i dag var plutselig den med billige med basisvarer borte så jeg endte opp med å kjøpe alt jeg skulle ha på den dyre. I tillegg var postkontoret borte også (!!), så jeg ikke sendt tilbake returvarer til H&M. Ikke den mest velykkede handleturen i historien... Jeg fikk da i det minste kjøpt nytt InStyle, shampo, et jeansskjørt og en sort strømpebukse. Regner med å ha på meg skjørtet i morgen kveld da vi skal på besøk til et vennepar. Digger jeansskjørt. Ville gjerne gått i det hele tiden.

Kom hjem i åttetiden. Spiste sushi samtidig som jeg så den nyeste episoden av The L-Word.

Nå -> InStyle under dyna på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk monja! :-D

En typisk helgeformiddag når undertegnede er alene hjemme starter ganske sent fordi jeg sover lenge. Våknet av meg selv litt før ti i dag og sto opp kvart over 10. Tente opp i ovnen og tente for PC'en. Sitter nå og surfer litt og laster ned musikk før jeg skal varme rundstykker og koke te og spise frokost. Etterpå blir det nok litt avslapning med blad på sofaen før jeg laster opp litt ny musikk på MP3-spilleren som skal med på tur i solen som kom frem for litt siden og forhåpentligvis ikke blir borte bak skyene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det meja, men i dag derimot... Vi kom nemlig først hjem klokken 7 i morges. :vin::Gjesp: Så denne dagen har ikke vært spesielt produktiv. Har ikke vært dårlig, men fryktelig trøtt. Godt at jeg fikk gått turen min i går.

Vi valgte en dårlig dag å sove bort da det har vært 15 grader her i dag. Var i det minste ute i hagen en tur sammen med kaninen midt på dagen før vi gikk inn igjen og sov videre på sofaen.

Holder på å vaske klær sånn at alt er klart til Norgesturen. Det er faktisk litt av et prosjekt når man har vært oppe hele natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ser faktisk frem til det nå Dråpe, etter at all koordineringen er på plass. Er det forøvrig ikke snart på tide med en Dråpebok? ;)

Denne dagen vil gå nok gå over i historien som en av de mandagene som det ikke er verdt å huske. Sånn bortsett i fra at det igjen har vært rundt 15 varmegrader i dag da, noe jeg desverre fikk alt for lite glede av. Ellers har jeg nemlig bare vært trøtt og hatt hodet fullt av ingenting. Blir nok en stund til neste gang jeg er oppe hele natten, selv om vi jo hadde det veldig gøy.

Holder på å kikke etter lydbøker igjen, først og fremst til Norgesturen. Vurderer Echo Park av Michael Connelly.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å oppdatere dagboken i går. Litt hektisk både på jobb- og hjemmefronten i og med at vi kjører til Norge i ettermiddag. Heldigvis jobber jeg hjemme i dag, det hjelper mye, hvis ikke skulle alt ha vært klart og i bilen i går kveld.

Jeg registrerte meg på Secondlife i går kveld. Har hørt litt om det en stund nå og blitt mer og mer nyskjerrig på hva det er. Fikk ikke tid til å prøve så veldig mye i går, så fortsettelse følger etterhvert. Virker spennende i allefall.

Vi kjører altså til Norge i ettermiddag også regner jeg desverre ikke med å ha nettadgang før vi kommer hjem igjen på mandag. :lett-panikk-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lano! :-D

Så er jeg tilbake etter en fin tur til Norge. Ganske trøtt og sliten etter en lang dag i bilen. Hadde tenkt å legge meg snart, men så så jeg at det var under 5 minutter igjen til den nyeste Grey's episoden var ferdig nedlastet. :sjenert:

Vi har fått besøkt de som skulle besøkes og til og med fått tid til å slappe av litt på sofaen under teppet mellom slagene. Vi har hatt kjempefint vær, men desverre har det blåst såpass mye at vi ikke har orket å være så veldig mye ute.

Det ble også tid til litt shopping. For meg som bor i utlandet er det jo litt "eksotisk" med norske butikker. ;) Kjøpte meg et mørkgrått skjørt med tynne lyse striper, en lysgrå kortermet hettejakke, en sort topp med krave og trekvart lange armer, 2 kortermede topper med trykk på (en grønn og en blå) og dessuten fikk jeg et stort sølvhjerte med langt kjede i gave av sambo. Hadde jo ikke planlagt å shoppe noe særlig, så jeg er veldig fornøyd med fangsten. Det virker forøvrig som om dette har vekket opp shoppinggenet mitt, for jeg har hatt shopping på hjernen i hele dag. Synes jeg trenger nye vår- og sommerklær. Tror jeg må rydde i klesskapet snart og finne ut hva jeg har og hva jeg trenger mer av.

Klarer ikke å la vær å se den Grey's episoden tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :-D

Ble vekket av morgensola. Tatt i betraktning av at alt før klokken 9 er for tidlig for meg, er det en ganske så god måte å bli vekket på. Selv om det ble litt sent i går (Grey's episoden +++) føles formen faktisk ganske bra i dag. Kanskje det er sola som gjør det.

Inntil videre er jeg påkoblet hjemmefra, men skal kjøre inn på kontoret etterhvert når den verste morgentrafikken er overstått. Jeg er kjempefornøyd med den ordningen. Hadde ikke fikset en jobb der jeg måtte være på kontoret kl. 8 eller 9 sharp, da måtte den i hvertfall ligget mye nærmere der jeg bor.

Nå skal jeg finne frem dagens jobbantrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...