Miranda Skrevet 26. januar 2007 #1621 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvis jeg nå bare kunne få ordentlig i gang i den ovnen så jeg kunne få noe skikkelig varme her. ← Jeg sliter med det samme. Jeg kan se flammene - men det går litt tid innen ovnen blir riktig varm. Det er kun 17 grader her inne *fryser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #1622 Del Skrevet 26. januar 2007 Det lykkes til slutt her hos meg Miranda. Temperaturen er endelig oppe på 22 grader her nå. Vi har problemer med radiatorene. Både den i gangen og den ene av de to i stua har sluttet å virke, så vi blir nødt til å få noen til å komme å kikke på dem snart tror jeg. Det medfører også at det er alt for kaldt her om morgenen, ca 17 grader når jeg sto opp. Jeg synes nesten ikke jeg kan få det varmt nok her om dagen, men det er kanskje bare det at jeg ikke tar på meg nok klær. Jeg er definitivt særlig god til vinter lenger, selv om jeg egentlig godt liker en del vinterklær. Favoritt jobbantrekket for tiden er helt klart høyhalset strikkegenser, skjørt, halvtykke strømpebukser og støvletter. Lenge siden sist jeg hadde på meg bukser på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 27. januar 2007 #1623 Del Skrevet 27. januar 2007 ...og jeg har i skrivende stund lampen tent Vi har ikke radiatore vi, kun strøm og ovn til å fyre i, så jeg må nok leve med litt kalde morgener en stund fremover. Det beste er selvfølgelig en mer jevn temperatur. Jeg tror du er flink til å kle deg, Malou. Siden jeg bruker uniform på jobben, har jeg nok en tendens til å tenke mer "komfertabelt" enn "pent", selv om jeg prøver å bli flinkere. Forøvrig har jeg vært hos ei venninne, og farvet og rettet øyebryn. Det klarte hun faktisk overraskende godt, med tanke på hvordan jeg så ut etter hun hadde klippet meg (det var katastrofe!). Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. januar 2007 #1624 Del Skrevet 27. januar 2007 Heisann, hoppsann! Har du det fint og varmt nå på lørdagskvelden? Jeg koser meg med en kald en, moussakaen står i ovnen og godgjør seg - den har hannsauen og jeg mekket sammen, side om side! Han laget den lyse sausen, jeg kjøttsausen. Koselig! Ha en superfin kveld, min vakre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 27. januar 2007 #1625 Del Skrevet 27. januar 2007 Bare en liten helgehilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. januar 2007 #1626 Del Skrevet 28. januar 2007 Søndagsklem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #1627 Del Skrevet 28. januar 2007 Takk for koslige hilsninger "Miranda-med-lyslampen", Væren x 2 og Sille. Koslig å se at det har vært aktivitet her selv om jeg ikke var her selv i går. Søndagskvelden nærmer seg igjen, og jeg er så absolutt ikke klar for jobb og tidlige morninger igjen i morgen. Får prøve som best jeg kan å fortrenge realitetene så lenge som mulig. Vi kom ikke hjem før klokken tre om natten natt til lørdag så vi var ganske sløve i går. Det passet egentlig godt nok siden det allikevel var snøvær og ganske kaldt. Var ute en tur i hagen en stund for å få litt frisk luft, men ellers skjedde det ikke mye. Når vi våknet i dag var forøvrig snøen mer eller mindre borte igjen. Føles litt meningsløst med regnvær da, for det var jo faktisk ganske vakkert utenfor i går. Men veldig godt for kjøreføret, og det er jo som kjent ganske viktig når man har lang vei til og fra jobb. I dag har jeg vært litt mer aktiv. Holder på å vaske klær også har jeg nettopp kommet inn etter 15 km på trimsykkelen ute på terassen. Nå skal jeg snart dusje også har jeg i hovedsak planer om å nyte nyte nyte den siste delen av helgen. Min favoritt-treningssang er for tiden Marilyn Manson's Beautiful People. Den får virkelig gang i benene, samtidig som det føles som om man får ut litt agresjon også. :snill-som-et-lam-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. januar 2007 #1628 Del Skrevet 28. januar 2007 Godt det ikke er bare meg som synes helgen er alt for kort. *monja - uten lyslampen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2007 #1629 Del Skrevet 28. januar 2007 *kommer plutselig tilbake og sier god helg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #1630 Del Skrevet 29. januar 2007 Kan du ikke bare komme tilbake nå med en gang Mie? Tror både jeg og monja ville sette pris på det, i allefall jeg. Har ikke sovet spesielt godt i natt, eller dvs midt på natten sov jeg forsåvidt godt nok, men ikke i går kveld og i dag morges. Høy konsentrasjon av bomull i hodet og rennende øyne. Ikke den beste starten på uka akkurat. :syt-og-klag-smiley: Det blir forhåpentligvis bedre utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #1631 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Det ble heldigvis bedre i løpet av dagen, helt til jeg falt sammen igjen under kjøreturen hjem. En times kjørsel alene i bilen i mørket gjør noe med deg, selv med god musikk på øret. Sist uke hadde jeg Regina Spektor uke. Det fortsetter forsåvidt i denne uka også. I tillegg er ukens nyoppdagelse http://www.youtube.com/watch?v=m5oZJsjCs7w. Fra Grey's den også (nesten selvfølgelig.) Godt å høre stemmen fra Morcheeba igjen. Endret 29. januar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #1632 Del Skrevet 29. januar 2007 :ønske-seg-smiley: Den kan faktisk fås for "kun" 1100 kr med nytt abonnement hos en annen leverandør enn den jeg har nå, 2350 kr (!!!) uten. Tror ikke jeg skal undersøke om jeg kan få overført nummeret fra mitt nåværende abonnment til ny leverandør en gang. Det kan fort bli farlig da jeg ennå ikke har brukt de 3000 kr jeg fikk ekstra på desemberlønnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #1633 Del Skrevet 29. januar 2007 Red carpet fra SAG Awards i går på E! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2007 #1634 Del Skrevet 29. januar 2007 Den var lekker! Jeg er helt noldus på duppedingser, og er fornøyd så lenge en telefon er enkel å sende SMS med, men jeg kan lett falle for et lekkert design. Bare det ser pent ut liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #1635 Del Skrevet 29. januar 2007 Designet er skikkelig stilig, også gullfargen da... *sukker* Jeg viste den til sambo tidligere i kveld og da spurte han om jeg visste hvordan den var i menyene. Mitt svar lød i retning av menyene!!.. Hvem bryr seg om hvordan menyene er med DET designet!!.. Men den passer desverre ikke så godt sammen med jeg-bruker-ikke-mer-enn-500-kr-på-en-mobiltelefon-regelen min. Har kost meg med kjoler og kjendiser i kveld. Nå er jeg straks på vei i seng (det er i allefall planen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2007 #1636 Del Skrevet 29. januar 2007 Mobiltelefoner kan også være dum og deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #1637 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) JUBA-JUBAAAAAA... Jeg har jo spekulert litt (ja da, fy meg) om jeg skal spørre om å få en jobb mobil etterhvert. Alle de andre i teamet har jo, eller dvs hadde når jeg kom inn i teamet. Men så er "problemet" at jeg da ikke kan kjøpe nye "billige" telefoner ved å forlenge/fornye abonnmentet mitt lenger. For et dilemma! Jobber hjemme i dag. :dyne-i-stua-smiley: Hadde håpet på sol sånn at jeg kunne gå tur i det fine været i ettermiddag, men foreløpig ser det ikke særlig fristende ut utenfor. Endret 31. januar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 31. januar 2007 #1638 Del Skrevet 31. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #1639 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei meja! Prøver å innføre trening den dagen jeg jobber hjemme, da det foreløpig er den eneste dagen forutenom helgene som jeg er hjemme imens det fortsatt er lyst. Hadde mest lyst til å powerwalke i dag siden jeg syklet på søndag, men med den vinden og regnet som har vært her i dag ble det til 13km på trimsykkelen under den overdekkede terassen istedet. Faktisk ble himmel blå imens jeg holdt på, og jeg fikk med meg de aller siste av dagens solstråler. Etter jeg hadde trent fikk jeg sinnsykt maveknip, men det er heldigvis godt over nå. Ble nødt til å spise middag halvveis liggende på sofaen. Sambo var så omsorgsfull og serverte maten på tallerkenen til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #1640 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg har hatt lyst til å se A Very Long Engagement en stund, så jeg slo til i dag når jeg fant den til 59 kr på cdon.com. Litt synd at man skal betale 30 kr i porto for en enkelt film, men jeg vil helst ha med norsk tekst når det er ikke-engelskspråklige filmer så utenlandske leverandører var utelukket denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg