Malou Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #1581 Del Skrevet 10. januar 2007 *grøsse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #1582 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Deilig med hjemmearbeidsdag! :-D Har fort gjort masse, både jobbting og husarbeid. Har tørket støv i stua og i gangen pluss vasket vinduer innvendig i stua. Det trengtes, de var helt grå! Vasker dem vel neppe mer enn to ganger i året så det er ikke så rart. Heldigvis har vi "folk" til utvendig vask av vinduer. Sitter med Redken All Soft hårkur nå. Har pakket håret inn i plast med håndkle rundt, så nå skal den få virke skikkelig. Lenge siden sist det også. Pleier å bli sånn etter at jeg har vært hos frisøren og håret ikke kjennes så tørt ut. Nå var det på tide med litt ekstra fuktighet. I morgen har jeg bursdag og jeg er så heldig å fylle 31 år! :hår: :hår: :hår: Jeg har da i det minste nykuret hår... Endret 11. januar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. januar 2007 #1583 Del Skrevet 11. januar 2007 Nå minte du meg på at jeg må kjøpe hårkur i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1584 Del Skrevet 12. januar 2007 Godt å kunne være til hjelp monja! :-D Så er det endelig fredag igjen, og siden jeg har bursdag i dag skal vi ut å spise når jeg kommer hjem fra jobb. Har ingen store planer om å feire noe særlig, men svigers kommer da til lunch i morgen. Har fått pengegave både av pappa & W, mamma og lillebror, så nå skal jeg bare finne ut av hva jeg skal kjøpe meg. Vi er skikkelig spennende på gavefronten i min familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2007 #1585 Del Skrevet 12. januar 2007 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, MALOU!!! :bursdag: Og så på en fredag da, gitt! Håper du får en knallfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1586 Del Skrevet 12. januar 2007 Takk for det Kverula! :-D Har satt frem godteriskål ut mot "gangen" ved plassen min. Jeg skriver "gangen" fordi vi sitter i åpent kontorlandskap så det er ikke noen ordentlig gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 12. januar 2007 #1587 Del Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer så masse med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1588 Del Skrevet 12. januar 2007 Tusen takk meja! :-D Vi har vært ute og spist og nå er vi hjemme igjen og skal nok bare slappe av på sofaen. Jeg har fått en bukett røde og hvite tulipaner av sambo. Passer perfekt da tulipan er min yndlingsblomst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattblomst Skrevet 12. januar 2007 #1589 Del Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer med dagen, Malou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #1590 Del Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer med dagen! Tullipaner er nydelige, jeg har en stor bukett på stuebordet selv akkurat nå. Dette er definitivt den tiden av året jeg kjøper mest friske blomster til å ha inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1591 Del Skrevet 12. januar 2007 Takk for gratulasjoner Miss Foxy og Mie. Koslig! Jeg har avsluttet bursdagen med en ny episode Grey's Anatomy. Endelig er favorittserien tilbake igjen! Skal legge meg snart. Er kjempetrøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. januar 2007 #1592 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Gratulerer masse med dagen som var i går!!!!! En perfekt avsluttning! Endret 13. januar 2007 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1593 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Takk for det monja! :-D Har hatt svigers til lunch. Jeg fikk boka Franske Forbindelser pluss et smykkesett med kjede og øredobber i "sølv" i gave. Boken hadde jeg ønsket meg, smykkesettet kom som en overraskelse ved siden av. Nå lufter vi ut røyklukt. Vi lar gjester røyke inne hos oss. Jeg synes det går rimelig fort å lufte ut igjen. Så lenge vi ikke har små barn synes jeg det er greit å gjøre det sånn. Har ingen planer for kvelden. Regner med at det i hovedsak blir avslapning på sofaen. Endret 13. januar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1594 Del Skrevet 13. januar 2007 Nå: Resten av rødvinen fra lunchen og Men In Trees. Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #1595 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Jeg ville så gjerne gått tur i dag, i været som var i går... I dag har det stormet så det smeller i veggene igjen. Tilslutt måtte jeg innse at det ikke ble noen gåtur, så jeg fikk sambo til å bære ut sykkelen på terassen istedet. Tenkte jeg i det minste kunne få frisk luft og dagslys også begynte det å regne... Kjørte sykkelen inn under den overdekkede terassen istedet og syklet i vei. Det var slitsomt, lenge siden sist, men det gjorde godt både for kropp og samvittighet. Før det så jeg en av alle de tidligere omtale filmene; Alt om min mor. Tror det må være min første hele spanske film. Annerledes, men underholdene og god på sin egen måte. Gleder meg til å se Volver når den kommer ut på DVD i februar. Nå er jeg nydusjet, shavet og smurt og skal snart spise middag; Rødvinskylling med ville ris. Endret 14. januar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. januar 2007 #1596 Del Skrevet 14. januar 2007 Så smart du er..... *ønsker meg overbygd terasse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1597 Del Skrevet 16. januar 2007 Man må jo prøve å eliminere unnskyldningene for hvorfor man ikke får trent monja. Dessuten trenger jeg virkelig frisk luft og dagslys om dagen. Merker det i hele meg. Hjemmearbeidsdag i dag, og jeg fikk den fabelaktige idé (om jeg må si det selv...) at jeg skulle ta powerwalken i løpet av dagen, jmfr det jeg skrev tidligere med frisk luft og dagslys. Så nå har jeg vært ute på tur i ca 45 minutter og skal snart ta meg en dusj. Deretter kan jeg nyte tirsdagskvelden uten å tenke på at jeg skulle ha trent. Skal bare jobbe litt mer først. I kveld skal jeg se Red Carpet fra Golden Globes i går på E! Love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1598 Del Skrevet 16. januar 2007 Ah, det er vel ingen ting er som litt Hollywood-glamour i hverdagen. Drømme seg bort i flotte kjoler og sinnsykt dyre smykker. Fikk Chocolat i posten i dag. Foreløpig er den bare satt inn i DVD-hylla, jeg har jo sett den før. Har en del andre filmer jeg skal se først, men etterhvert skal jeg se den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #1599 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) En av mine kollegaer har kjøpt en dagslyslampe til datteren sin for 300 kr. Synes det høres litt for billig ut, men for 300 kr er det kanskje verdt er forsøk? Har ikke lyst til å kjøpe en til flere tusen kroner når jeg ikke vet om den virker en gang. Kan en billigutgave av en sånn dagslyslampe være skadelig tro? Jeg trenger i allefall lys. Er så trøtt om dagen. Note to self: Kjøpe multivitaminer. Burde vel også ta meg sammen og bestille meg en tid hos legen for å sjekke jernnivå, B12 etc. Har tenkt på det mange ganger, men aldri fått det gjort. Bestiller helst ikke tid hos legen hvis ikke det er strengt nødvendig. Ikke det at jeg har legeskrekk eller noe sånt, men jeg synes likssom at man skal være ordentlig syk for å gå til lege, eventuelt at man trenger resept på et eller annet. Tror jeg skal legge meg snart. Endret 17. januar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 18. januar 2007 #1600 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer med dagen, selv om det er litt på etterskudd, Malou For noen år siden fikk jeg en sånn lampe, hun som gav meg den må ha ment jeg trengte den! Egentlig burde jeg ha brukt den noe mer, for det gir litt dagslysfølelse. Jeg har ikke ro til å bli sittende å kikke inn i den (det skal man etter "programmet"), men jeg har den tent mens jeg f. eks. lager middag. Hadde jeg selv kjøpt den, tror jeg at jeg ville ha brukt den noe mer, for ellers ville det ha vært å kaste bort for mange penger Lurer litt på om kvaliteten kan holde, til en pris av 300,- ... Forstår deg godt anngående det med å gå til legen, selv om man jo ikke bør tenke sånn. Det er helt reelt å få kontrollert blodprøver, så jeg synes du skal bestille en tid jeg. Da jeg for kort tid siden hadde bihulebetennelse, (jeg visste ikke det var det), tenkte jeg at "man går jo ikke til legen bare fordi man har ondt i øynene". Men fyttipyton hvor vondt det ble, og tilslutt nærmest overfalt jeg en av legene på arbeid... Multivitaminer er en god ide. Huske å ta dem også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg