Malou Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #1561 Del Skrevet 1. januar 2007 Så var år 2006 historie og vi er allerede et par timer inne i år 2007. Har hatt en rolig nyttårsfeiring sammen med sambo, med god mat, vin, dessert og gratis fyrverkeri sponsorert av naboene. Jeg er ikke nødvendigvis så veldig opptatt av selve nyttårsfeiringen, men det er jo litt spesielt å sitte her på årets første natt og fundere litt på hva det nye året vil bringe. På en måte føles det litt som man har blanke ark og fargestifter, men egentlig er det jo bare en fortsettelse, en fortsettelse som påvirkes av både av en hel masse ytre omstendigheter man ikke kan påvirke i tillegg til de valg og beslutninger man selv tar. Nå skal jeg legge meg å sove og nyte tanken om at jeg ikke er fyllesyk når jeg våkner årets første dag. :-D Det har begynt å blåse og regne kraftig utenfor, så da er det litt ekstra deilig å legge seg under en deilig, varm dyne. Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 1. januar 2007 #1562 Del Skrevet 1. januar 2007 Ønsker deg alt godt i det nye året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #1563 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Takk for det meja! :-D Gjett hvem som ikke gleder seg til å dra på jobb i morgen??.. Voldsomt positivitet og pågangsmot må vente til en annen dag. Endret 1. januar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. januar 2007 #1564 Del Skrevet 1. januar 2007 Grått nytt hår!!!!! Øh, godt nytt år!!!! Godt å se at det er flere enn meg som fortrenger at det faktisk er hverdag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #1565 Del Skrevet 2. januar 2007 Året startet med strømbrudd og morgendusjen i mørket. Ikke den beste starten akkurat... Jeg har det travelt i dag, så dagen har heldigvis gått ganske fort. Så mye mer positivt enn det er det vel ikke akkurat å si... Snart helg vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #1566 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jeg tror denne arbeidsdagen kan oppsummeres på følgende måte: What does not kill you makes you stronger! Jeg har hatt møte med en av de avdelingssjefene jeg supporterer i dag. Å si at det var et produktivt møte ville vel være en overdrivelse. Lenge leve arrogansen! Synes jeg klarer det ganske bra å ikke ta det inn på meg inntil videre. Det hjelper ikke allikevel. What does not kill you makes you stronger... What does not kill you makes you stronger... What does not kill you makes you stronger... Endret 3. januar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 6. januar 2007 #1567 Del Skrevet 6. januar 2007 Håper du har en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2007 #1568 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hello strong girl! Noen ganger følger arroganse med tittelen, andre bare er slik. ...og i dag er det lørdag. *trøster* Endret 6. januar 2007 av Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1569 Del Skrevet 7. januar 2007 Takk for besøk i dagboken meja og Mie! :-D Det har vært veldig stille her noen dager. Jeg har nettopp vært ute på årets første powerwalk, med musikk på øret. Selv om det nesten var mørkt når jeg kom hjem og det regnet den siste delen av turen var det faktisk ganske deilig allikevel. Dette må jeg bli flinkere til (igjen). Trenger både den friske luften og ikke minst mosjonen. Vi fikk en trist besked på fredag. Kaninen har en svulst på høyre side av ansiktet som ikke kan fjernes. Han har det fint inntil videre, spiser og løper rundt, men det er nok stor sannsynlighet for at han får plager av den etterhvert. Plager som medfører... Uff, jeg prøver å la være å tenke så mye på det. Håper det ikke kommer til å gå alt for fort, men samtidig prøver jeg å forberede meg litt. Blir bare nødt til å prøve og tenke positivt, og være glad for det man har hatt og for hver dag som kommer. Det gjelder forøvrig på alle områder. Nå skal jeg se om jeg kan overtale sambo til å hente litt kinesisk take-away. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #1570 Del Skrevet 8. januar 2007 Ikke noe særlig å melde fra denne kanten i dag. Sambo sovner og jeg føler meg litt ensom på en måte. Skjønner godt at han var trøtt og blir nødt til å sove da, han har tross alt vært oppe siden kvart over fem i morges. Selv har jeg et "tidlig" møte i morgen og blir nødt til å stå opp klokka seks. Det gleder jeg meg VELDIG til... Lurer på når jeg klarer å sovne i kveld, jeg som har jobbet hjemme i dag og sovet "lenge." Når er neste ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #1571 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) ...men jeg kom meg opp klokka seks og var på jobb litt før ni etter nesten to timer i bilen... Rakk faktisk å si ha det til sambo som akkurat var på vei ut av døren når jeg sto opp. Det var jo litt koslig da. Ikke ofte det skjer. Morgenmøte - check Det ser ikke ut som om det blir ordentlig lyst i dag. Dansk vinter i et nøtteskall. Endret 9. januar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #1572 Del Skrevet 10. januar 2007 Ikke at det hjalp så veldig og sove til kvart over syv heller... Heller ikke at det pøsregnet hele veien inn på jobb. Temperaturen sier vår (9,5 grader i morges), men været og lyset (eller mangelen på samme) sier noe helt annet. Jobben burde spandere en sånn lyslampe, sånn at de ansatte hadde en sjanse til å våkne opp før de skulle hjem igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #1573 Del Skrevet 10. januar 2007 Tror jeg må ta meg et selvpålagt kjøpestopp av filmer for en liten stund. Jeg har på nåværende tidspunkt tre filmer i bestilling hos play.com; Volver (forhåndbestilling), Breakfast At Tiffany's (bestilt i jula, er i restordre) og Chocolat (bestilt i dag, har sett den før men vil gjerne eie den også.) I tillegg har jeg Alt Om Min mor, Les Miserables og Shakespear In Love stående i DVD-skapet. De to sistnevnte har stått der en stund for å si det sånn... Jeg har det ofte litt med film som med bøker; jeg må ha dem, men når jeg først har fått dem i hus så haster det ikke så mye med å se/lese dem. Lenge leve materialismen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #1574 Del Skrevet 10. januar 2007 ... det der hørtes ikke helt ukjent ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #1575 Del Skrevet 10. januar 2007 *føler seg straks litt bedre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #1576 Del Skrevet 10. januar 2007 Egentlig er jeg mest slik med bøker. Og så har jeg en ganske sterk teori om at flere hadde blitt lest hvis internett-tilgangen hadde vært fraværende en stund. Snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #1577 Del Skrevet 10. januar 2007 Trist med kaninen. (trodde jeg hadde skrevet det, men det hadde jeg visst ikke) Man blir så fryktelig glad i sånne små skapninger, det er fryktelig mye selskap i dem. Jeg har pus da, men det mangler definitivt noe hvis ikke jeg blir møtt i døren av en skapning som holder på å sulte ihjel. (etter en arbeisdag er pus så sulten at han knapt holder ut å vente, men fletter seg innomellom bena mine og egentlig bare gjør at jeg bruker dobbelt så lang tid på å komme meg til kjøkkenet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #1578 Del Skrevet 10. januar 2007 Egentlig er jeg mest slik med bøker. Og så har jeg en ganske sterk teori om at flere hadde blitt lest hvis internett-tilgangen hadde vært fraværende en stund. ← Vet du hva, den teorien støtter jeg 100%. Hvor ofte skjer det ikke at jeg tenker at jeg lese bok eller blad også bruker jeg opp tiden på nettet istedet. ...og takk for omtanken. Kaninen har det heldigvis fint as we speak, men det kommer ofte en følelse av tristhet over meg, spesielt når jeg er alene. Jobber hjemme i morgen, så jeg kan heldigvis sove "lenge." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #1579 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg kan ligge å dra meg helt til klokken er halv syv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #1580 Del Skrevet 10. januar 2007 *stønn* *dobbeltstønn* og *trippelstønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg