Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Da hadde jeg jo ikke trengt å forklare så inngående da, men jeg leste at du hadde noen problemer med noen av episodene i dagboken din, så da tenkte jeg at du kanskje brukte et annet program.

Episode 00 har jeg ikke sett. Er nok noe sammendraggreier ja, for episode 1 i sesong 3 begynner jo der sesong 2 sluttet.

Tviler ikke på at det blir kos i kveld nei. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det innlegget gjorde seg særdeles godt som det første innlegget på en ny side...

:perfeksjonist-smiley:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt perfeksjonisme tåler man jo :ler:

Det ble noe tull med noen av episodene da vi satt der og endelig hadde fått ned dem. Men vi fant noen andre så det ordna seg.

Tusen takk for goooood forklaring :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye å fortelle fra denne kanten i dag. Det er jo begrenset hvor mye som skjer når man jobber hjemme og ellers bruker mesteparten av tiden på å ordne mat og drikke til min kjære og meg selv, rydde bort maten igjen og skylle av tallerkener, bestikk etc, handle, brette sammen klær og diverse andre huslige plikter. Tror jeg får en liten forsmak på hvordan det er å være (alene)mor, selv om jeg ikke tviler på at det er enda mer krevende. Mener egentlig ikke å klage, men det blir ikke så mye tid til meg og mitt om dagen. Litt slitsomt, spesielt på dager som denne når jeg selv ikke er helt i form. Men jeg overlever nok, og det går forhåpentligvis ikke så alt for mange dagene før venstrehånden til sambo fungerer litt mer som normalt igjen. Jeg er forøvrig ikke alene om å glede meg til det for å si det sånn. Jeg er ikke i tvil om at det plager sambo å ikke kunne hjelpe til noe særlig.

Skal legge meg hvert øyeblikk. Er kjempetrøtt i kveld.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hjertet skikkelig i halsen her for litt siden når jeg slo på CNN og leste at et fly hadde krasjet inn i en bygning i NYC. Nå viser det seg jo at det mest sannsynlig er en ulykke da. Når jeg skvetter sånn som jeg gjorde, kan jeg godt forestille meg den umiddelbare reaksjonen i NYC. Måtte frem med NYC-reiseboken for å finne ut av hvor ulykken hadde skjedd.

"Byen min." :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at sambo ikke har noen armer, eller i beste fall en halv arm, er det jeg som står for matlagingen i huset for tiden. Litt av en overgang for en som nesten ikke pleier å lage mat i det hele tatt. Tror nok jeg har ganske godt av å bli tvunget til å lage litt mer mat, men jeg håper da ikke det skal bli noen vane at jeg lager mat hver dag. Hadde vært veldig upraktisk også siden jeg kommer senest hjem.

Etter at vi har spist middag om en halv times tid skal vi se nattens episode av Lost også har jeg lovt sambo og bli med på en kveldstur rundt i nabolaget. Tror han trenger litt frisk luft og det gjør vel forsåvidt jeg også.

I morgen skal jeg faktisk på jobb!! Blir kort uke det her. Passer meg egentlig veldig bra, men hadde allikvel foretrukket samboer med armer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å trekke ut tida til jeg skal ut å klippe gresset (igjen!!). Burde nok egentlig bare gå ut å gjøre det, men håper at det på mirakuløst vis plutselig ikke trenger å klippes lenger. :ler: Burde også stryke de siste stuegardinene sånn at jeg får hengt dem opp igjen OG tørke støv, men så er det bare det at jeg egentlig ikke har lyst til å gjøre annet enn å sitte under teppet å gjøre ingenting. Ingenting = surfe på internett, kanskje laste ned litt musikk, lese en blad eller en bok og drikke te.

Virkeligheten kaller. Ta med MP3-spilleren ut og ta det som en treningsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag... :Gjesp:

Trøtt i dag og dessuten var det ikke mer enn 8 grader ute i morges og 18,1 i stua. Tror det på tide å tenne for varmen om natten. Den vil jo uansett ikke stå og kjøre om dagen når sambo allikevel er hjemme og fyrer i ovnen.

Jeg gadd ikke tørke støv i går, men jeg fikk da klippet gress og strøket to av tre gardiner. Fant ut at det var strategisk smart å drøye den litt til med støvtørkingen sånn at jeg slipper å gjøre det det enda en gang før mamma kommer. :Hehe:

Ellers går jeg rundt og småsynger på "hvis dine ører henger ned"-sangen. En ganske vanlig mandag med andre ord. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmarbeidsdag i dag. Passet perfekt da det har vært det knallværet i dag, nesten så det var vår i luften. Passet på å ta en tur ut i hagen på midten av dagen for å kjenne solen varme i ansiktet. Kanskje for siste gang på lenge? Har også hengt ut dyner og puter til lufting, så nå blir det rent sengetøy når vi skal legge oss i kveld.

Inne i mellom alt dette har jeg jobbet litt også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers går jeg rundt og småsynger på "hvis dine ører henger ned"-sangen. En ganske vanlig mandag med andre ord. ;)

:overrasket:

Ellers må jeg si at det var da fælt til husmortendenser her inne da. Hvordan går det med samboeren din nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg vil vel ikke akkurat si at husmortendensene tar overhånd hos noen her i huset for tiden. Det er alltid litt etteslep, men sånn er det vel for de fleste. Husarbeid er og blir BLÆH, om enn noe mer enn annet.

Det går fremover med sambo. Nå kan han til og med drikke fra et glass uten sugerør (!!) og smøre seg mat selv. Men han kan f.eks ikke skjære ost, ikke helle brus i glasset sitt selv, ikke røre rundt i gryter osv. Men han kan også putte ting inn i ovnen og ta det ut igjen da, så det gjelder å planlegge nøye hva vi skal ha til middag fremover. ;)

I dag fikk jeg det siste nummer av BoligLiv i postkassen, årets julenummer (!!)Tror jeg lar det bladet ligge til det blir november i allefall. Jeg har ikke noe i mot å begynne så smått å tenke på julen i november for det er deilig å ha noe å se frem til, men oktober synes jeg blir litt vel tidlig igjen. Det gjelder å tvilholde på høsten som nesten akkurat har begynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde hatt katt skulle jeg definitivt bestilt dette halsbåndet. Funderte litt på å bestille det også ville hadde jeg jo blitt nødt til å adoptere en liten hjemløs kattepus fra Hellas også. Tviler på at det blir en like stor suksess på husets kanin som antagelig bare ville fått et raserianfall og gnagd det i stykker.

Istedet har jeg tenkt å bestille de søteste tøfler også har jeg litt lyst på dette.

Jeg hadde sånn helt uoffisielt planlagt å holde igjen med shoppingen før vi skulle til Barcelona, men jeg trenger nye tøfler, æresord!

Jeg husker ikke hvordan jeg la inn bilder i dagboken så det blir linker denne gangen. Husker aldri hvordan jeg legger inn bilder uten å slå det opp.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns du skal koste på deg tøflene jeg - de var søte! Man trenger jo tøfler i Barcelona også, gjør man ikke! ;)

Høres ut som om samboern din har det tungvindt for tida - han er heldig som har deg til å stulle og stelle med seg. Og så er det jo bra at det går framover med han! :)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig trenger man tøfler i Barcelona Kverula. ;)

Tøflene pluss kjedet er forøvrig på vei hjem til meg nå. :sjarmor:

Koslig å se deg foressten Kverula! :klem:

Ja hva skulle sambo ha gjort uten meg? Skal minne ham på det en del ganger etter at dette er overstått. :Hehe:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør jeg også Amity, inntil jeg får råd og anledning igjen. ;)

Nå -> :sove:

Ikke fordi jeg er overstadig trøtt akkurat, men det kommer en dag (som starter alt for tidlig) i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld derimot er jeg kjempetrøtt så jeg man kan jo spørre seg selv om hvorfor jeg ikke har gått og lagt meg. Men jeg skal jobbe hjemme igjen i morgen, så da må blir jeg jo nødt nesten nødt til å være litt lenger oppe selv om jeg er kjempetrøtt. ;)

Vi har sett forløpig siste episode av Lost i kveld. Synes sesong 3 det er mer irriterende en underholdene inntil videre. Men jeg blir jo nødt til å fortsette å se fordi jeg vil vite hvordan det ender. Hvis det ender noen gang da...

Var innom i kiosken med alle de deilig glossy utenlandske magasinene på vei hjem fra jobb så nå skal helgen nytes med oktoberutgaven av amerikanske InStyle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og sov til klokken 9. Hva kunne være bedre? :-D Bortsett i fra en fridag da selvfølgelig, eller NYC... ;)

Jeg har satt i gang PC'en til å laste ned Greys's, Ugly Betty og Six Degrees så alt ligger ann til seriekveld i kveld også. Skal bare jobbe litt først, også ut å handle inn til weekenden. I morgen er vi invitert på gulashsuppe hos svigers. Ellers kommer jo mamma neste helg så jeg blir nødt til å foreta litt forefallende husarbeid også. ;)

Men først bare nyyyyyte at det snart er helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...