Malou Skrevet 20. september 2006 Forfatter #1401 Del Skrevet 20. september 2006 Ok, så ligger jeg ikke, men jeg er i det minste i sofaen. ... Jeg sitter inne på Neiman Marcus og drømmer meg bort i designervesker. En av de første veskene som faller meg i øynene er denne sjokoladebrune vesken fra Isabella Fiore. Uten å tenke videre over det forstørrer jeg bilde, stopper opp et øyeblikk før det går opp for meg at jeg har mer eller mindre den samme vesken i sort. Billig utgaven som kostet meg 299 kr på Neye for en måneds tid siden. Var ikke klar over at det var en kopi jeg, men på den annen side er vel de fleste billigvesker inspirert av de dyre designerveskene. Etter min mening er det snakk om mer enn inspirasjon her, men det er nå en annen sak. Uansett liker jeg fortsatt vesken kjempegodt. Det var dagens viktige informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. september 2006 Forfatter #1402 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Prøvde å komme på en (dårlig) unnskyldning for hvorfor jeg måtte jobbe hjemme i dag. Normalt ville jeg ikke behøve å komme opp med noen unnskyldning, men siden vi har avdelingsmøte i dag hadde jeg ikke samvittighet til bare å bli hjemme. Ikke det at det at jeg regener med at det skjer noe spennende på det avdelingsmøtet, men man bør vel helst møte opp, i hvertfall hvis man ikke har en (dårlig) unnskyldning. Så derfor er jeg på kontoret i dag allikevel. I dag er det den 21. september og det er fortsatt DET sommerværet utenfor. Når jeg kom opp fra parkeringskjelleren på jobb varmet sola skikkelig i ryggen. Utrolig at det bare fortsetter sånn. Endret 21. september 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. september 2006 Forfatter #1403 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Når jeg kommer hjem fra jobb i morgen skal jeg se sesongpremieren av Grey's Anatomy! Jeg kan nesten ikke vente. Første episode av sesong 3 sendes i USA i natt og jeg har planer om å sette i gang nedlastningen før jeg drar på jobb i morgen. Det har vært en laaaaaang sommer... Endret 21. september 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. september 2006 Forfatter #1404 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Det kommer en del nye serier som ser litt spennende ut i USA nå i høst, blant annet: Ugly Betty Brothers & Sisters Six Degrees ...også Smith da, i utganspunktet mest fordi Simon Barker er sexy as hell. Jeg kan umulig følge med på alle disse i tillegg til Grey's, Lost, Prison Break og Desperate Housewives (og Gilmore Girls i ny og ne.) Alle er sikkert ikke noe å se på heller. *håpe* :seriejunkie-smiley: Endret 21. september 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. september 2006 Forfatter #1405 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg var visst i seriemodus i går kveld. Da blir jeg også nødt til å nevne at jeg satte i gang sesongpremieren på Grey's til nedlastning før jeg dro på jobb. Det blir en god fredagskveld! :-D Skal innom posten, handle mat og bytte en topp på H&M på veien hjem. Knallvær i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. september 2006 Forfatter #1406 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har nettopp sett Grey's episoden, og alt jeg kan si er Oh My God! Resten får jeg ta på ABC's Grey's forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 25. september 2006 Forfatter #1407 Del Skrevet 25. september 2006 Ultrakort helgereferat: Fest på lørdag, trøtt på søndag, hjemmearbeidsdag på mandag. Nå: Sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #1408 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg har nettopp sett Grey's episoden, og alt jeg kan si er Oh My God! Resten får jeg ta på ABC's Grey's forum. ← Jeg er så nysgjerrig at jeg nesten dåner, men jeg vil ikke vite noe. Følger TV2s sendinger, og i morgen kommer episode 7, sesong 2, så jeg ligger laaaaangt bak deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 26. september 2006 #1409 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Hei Malou, tenkte jeg ville kikke forbi, lenge siden jeg har skrevet nå. Flittigheten går vist i perioder... Jeg ser ikke på Greys ... Jeg forsøkte en gang, men det var som å være på arbeid når jeg endelig hadde fri Derimot spiller jeg Sims2... Miranda Endret 26. september 2006 av Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1410 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg synes du er flink som klarer å holde deg Mie, men på den andre side har du jo kjempemasse og se frem til også da. Jeg begynte å laste ned Grey's fra nettet jeg, så jeg faktisk aldri fulgt med på det på TV. Jeg har forøvrig også sett andre episode av sesong 3 nå. Canadisk TV sendte episode 2 istedet for episode 1 og det gikk selvfølgelig ikke lang tid før den også lå ute på nettet. Dessuten har jeg også sett første episode av Brothers and Sisters og Six Degrees. Brothers and Sisters synes jeg virket litt kjedelig, men det kan jo være det tar seg opp etterhvert da. Tror kanskje ikke jeg laster ned mer av den. Six Degrees likte jeg derimot ganske godt, så den regner jeg det som ganske sikkert at jeg fortsetter å laste ned. Nå ble det mye seriesnakk her igjen, men i det minste spiller jeg ikke Sims2! Hei Miranda... Trøtt i dag, og det blir jo ikke så mye festligere at jeg er den eneste fra teamet på kontoret. Tror kanskje teamleaderen min er her et eller annet sted foressten, for det ligger da en veske på plassen hennes. Sjefen min spurte forøvrig om jeg hadde hatt fri i går... Eh nei, burde jeg ha hatt det??.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1411 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Det er store muligheter for at det blir tur til Barcelona på oss i november. Kanskje ikke den beste måneden å dra på storbyferie i Syd Europa, men vi orker ikke å vente til det bli vår. Vi kan sikkert kose oss uansett vi. Skal bestille flybilletter og hotell i løpet av uken OG kjøpe reisebok. Lette etter en sang som ble spilt i Brothers and Sisters i går, 'Running' med Eliana Elias. Fant bare viruslignende filer på Limewire, ingen ting på iTunes (den lå kun på dem amerikanske, ikke den danske, noe som er ganske rart egentlig), men nå har jeg funnet den på allofmp3.com. Det er vel ikke lovlig det heller, men de har den heller ikke på MSN eller cdon.com for den sakens skyld. Går rundt å smånynner på den hele tiden. Elsker å oppdage ny musikk i filmer og serier. Endret 26. september 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 26. september 2006 #1412 Del Skrevet 26. september 2006 Vi skal (mest sannsynlig) til Roma i november, og alle jeg snakker med sier at det nesten er den beste tiden å reise til Sør-Europa (bortsett fra april/mai). Da skal det visstnok være gode temperaturer (rundt 20 grader), og nesten ikke turister. Det passer meg veldig godt. Dessuten er det en annen fordel med å reise på det tidspunktet: det er jo stas å reise om våren, men da er det jo samtidig stas å være hjemme og se på alt det grønne og kjenne at våren kommer. I november er det jo enda bedre å reise bort og få et lite avbrekk fra det nordiske silende novemberregnet? *Lano er veldig fornøyd med november-ferie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1413 Del Skrevet 26. september 2006 I følge weatherbase.com er gjennomsnittstemperaturen i Barcelona på dagtid i november 16 grader, det samme som i Roma faktisk. Det er jo ikke så galt det, selv om det selvfølgelig ikke betyr at det både kan regne masse og være vesentlig kaldere. Men du har rett Lano, det blir stor stas å ha noe å se frem til utover høsten. Det hadde jo selvfølgelig vært noe å se frem til med en tidlig vårtur også (i mars for eksempel), men det er så jo så innmari LENGE til! Jeg gleder meg i allefall uansett. Nå gjelder det det å få bestilt turen, for deretter å undersøke hva man skal gjøre der, bortsett i fra Sagrada Familia og Rambla'en. Regner med at vi prøver en av de der sightseingbussene i allefall, siden ingen av oss har vært i Barcelona før. Fin måte å få litt oversikt over byen på. Angret faktisk litt på at vi ikke gjorde det en av de første dagene vi var i New York. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. september 2006 #1414 Del Skrevet 26. september 2006 De bussene anbefales på det sterkeste. Vi satt i flere timer på en slik buss og dro heller tilbake til de stedene vi ville se mer av dagen etter. Ellers er Barcelona en trivelig by. Ikke sånn grå og trist og tettpakket. Men det er relativt dyrt der. Nesten norske priser. I tillegg til Sagrada Familia så er det masse fine Gaudì-hus som er verd å titte på. Har blitt anbefalt å besøke Gaudè-parken også, men det rakk ikke vi da vi var der. Veldig mye fint å se oppe i "åsen". Bussene går forbi og det er bare å hoppe av der og så på en annen buss litt senere. Om du blir lei av småbutikker, så er det et kjøpesenter som heter Diagonal Mar litt utenfor sentrum. Der har du nesten alle kjedebutikkene og en drøss med andre butikker. Veldig pent, luftig og innholdsrikt senter. Det tar vel kanskje 10-15 minuttter med taxi fra enden av La Rambla. Selv synes jeg at La Rambla var litt oppskrytt. OK å sette seg ned på en liten kafè og stirre på folk, men ellers var det litt for mye folk for meg tror jeg. Så bare nakken til den som gikk foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. september 2006 Forfatter #1415 Del Skrevet 27. september 2006 Forhåpentligvis er det litt mindre nakker i november. Nå vet jeg jo ikke når du var i Barcelona da Lea. Takk for gode tips i allefall. Ganske busy på jobben om dagen. Nærmer seg kvartalsavslutning og jeg starter med mine møter med de forskjellige avdelingssjefene i morgen og da gjelder det jo å være forbredt. Føler meg faktisk godt forbredt til det jeg skal ha i morgen, selv om jeg aldri har møtt vedkommende før. I dag har det faktisk regnet! Første gang siden august tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. september 2006 #1416 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg var der i midten/slutten av mai i år, så det er sikkert litt mindre å se av nakker i november. Det er en ganske koselig restaurant nederst i La Rambla forresten. Litt sånn laidback sted med uteservering som går i nedoverbakke. Der går det an å sitte uten å bli tråkka ned og man får likevel med seg alt som måtte skje nedenfor. Maten var grei og de hadde fancy drinker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. september 2006 Forfatter #1417 Del Skrevet 28. september 2006 Fancy drinker er jo ikke å forakte. Når man har det så travelt på jobb at man omtrent ikke har tid til å kikke innom KG i det hele tatt, ja da har man det ganske travelt. Godt det ikke er sånn alltid. :busy-smiley: Er forhåpentligvis på vei hjem fra jobb hvert øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #1418 Del Skrevet 28. september 2006 Hei! Har ikke fått fulgt med så mye her i det siste - men jeg ser du skal ut på tur igjen! Så deilig! :-D Håper det står bra til med deg selvom det er travle tider på jobben din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. september 2006 Forfatter #1419 Del Skrevet 29. september 2006 Så koslig med besøk Kverula! :-D Det står bra til, spesielt nå som det er helg! Dagens to møter med avdelingssjefer er overstått. De gikk veldig bra begge to. 3 down, 1 to go! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. september 2006 #1420 Del Skrevet 29. september 2006 Grattis med to gjennomførte og lykke til med det siste. Barcelona er bra, flott by med god stemning. I storbyer med sjel er det viktig å ta seg til å sanse atmosfære. Sitte på fortausrestaurant og bare glo på folk..... God helg, kos deg der i det flate landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg