Miranda Skrevet 28. august 2006 #1361 Del Skrevet 28. august 2006 Håper min mandag blir like fin som din, Malou. For å si det sånn håper jeg timene går stille og rolig, uten vanskelige problemstillinger. Miranda er en smule lat i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. august 2006 Forfatter #1362 Del Skrevet 29. august 2006 Hvem kan ikke være lat på en mandag Miranda, eller på en tirsdag for den saks skyld... Har vært inne for n'te gang i dagboken til Kverula i dag, men inntil videre ikke noe nytt. Håper virkelig fødselen er i gang nå. Jeg har hatt møte med teamleaderen min i dag og hun var bare så kjempefornøyd. Jeg slutter ikke med å la meg imponere over at folk er så fornøyd med den jobben jeg gjør. Ikke fordi jeg ikke gjør en god jobb, men jeg kunne da ha gjort enda mer... Men deilig er det da med positiv tilbakemelding, ingen tvil om det. Har lyst til å shoppe et eller annet, f.eks en bok, men jeg har jo to uleste bøker liggende hjemme som jeg ikke har lest ennå. Burde i det minste lese en av dem først. Dessuten la jeg inn bestilling både på H&M Rowells og på Ellos på søndag, så det burde kanskje holde for en stund. Men av en eller annen merkelig grunn teller det likssom ikke helt, for jeg har jo konto der... Manglet bare å nedbetale 130 kr på Ellos kontoen, men jeg sender sikkert tilbake halvdelen allikevel, så det ender nok ikke opp med å bli så mye mer gjeld enn at jeg kan betale det ned over en gang eller to. Yeah sure... Gleder meg til å få bambusrullgardinene jeg bestilte på Ellos. Håper de er fine sånn at vi kan få hengt de opp i stuevinduene ut mot hagen i helgen. Er lei av å drive å styre med å dra for store gardiner som ikke dekker vinduene 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 30. august 2006 Forfatter #1363 Del Skrevet 30. august 2006 I dag har jeg vel egentlig ikke så mye mer å melde enn at jeg er sjeleglad for at jeg skal jobbe hjemme i morgen. Jeg trenger nemlig å få sove litt. Har på følelsen at jeg har vært våken i halve natt. :Gjespe: Planen for kvelden står på Desperate Housewives og sofaliv. Høres spennende ut ikke sant? Men akk så deilig når det er skikkelig høstvær utenfor. Hadde faktisk (ny, sort) fleecejakke på meg inne i går kveld. Ikke det at det er SÅ kaldt ute, men med alt regnværet i det siste er blitt skikkelig guffent inne synes jeg. Ikke noe mer varme igjen i mur veggene i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. august 2006 Forfatter #1364 Del Skrevet 31. august 2006 Deilig med hjemmearbeidsdag og ikke minst med 10 timers nattesøvn. Det er en stund siden sist. I kveld har jeg og sambo vært ute på gå-/joggetur og jeg sitter nå nydusjet med håndkle på hodet. Det har vært fint vær i dag, men vi klarte akkurat å komme oss inn før det ble helt mørkt allikevel. Merker godt at sommerkveldene ikke er så veldig sommeraktige lenger. En arbeidsdag til og så er det helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. september 2006 Forfatter #1365 Del Skrevet 1. september 2006 Freitag!! Samtidig skriver vi årets første høstdag. Litt trist, men på en annen måte veldig koslig. Nok mest koslig synes jeg, men ikke hold det i mot meg om et par måneder please... Så ikke noe mer... Summertiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiime, and the livin' is easy. ...i år, hvis vi ikke er så heldig og får et par dager med indian summer da. Måtte de nærmeste to timene gå fryktelig fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. september 2006 #1366 Del Skrevet 1. september 2006 Det merkes at det er høst ja. Men jeg er enig med deg i at det er koselig med høst - til å begynne med. Men du får vel ikke like mye snø som meg du da *snurt* Håper helga blir flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. september 2006 Forfatter #1367 Del Skrevet 1. september 2006 Nei det får jeg da ikke håpe monja! ...at jeg ikke får like mye snø som deg that is... Helgen måtte gjerne bli flott. Jeg sitter og hører på MP3 på jobben. Vi var kun to fra teamet på jobb i dag, og nå har den ene gått so... I Need Some Fine Wineeeeee and Youuuu, You Need To Be Niceeeeeeer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 1. september 2006 #1368 Del Skrevet 1. september 2006 Sitter du stadig og eller har du ? Og vi skal bestemt ikke ha mye snø, nei. Ikke flere være-ekstremer. Ikke for å være pessimisstisk, men vi har hatt den varmeste sommeren i historien, og en august med mer regn ennd et har vært de siste 46 år! Så nå stemmer i alle fall jeg for en typisk dansk vinter med kun litt snø - og en gjennomsnitts temperatur på 0 grader. Dessuten får vi en fiiiin solrik september God weekend, Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. september 2006 Forfatter #1369 Del Skrevet 1. september 2006 Så nå stemmer i alle fall jeg for en typisk dansk vinter med kun litt snø - og en gjennomsnitts temperatur på 0 grader. Dessuten får vi en fiiiin solrik september ← Jeg fant ut at det ikke var noe stort poeng å bli sittende på kontoret lenger, så jeg hadde nok allerede forlatt åstedet når du skrev Miranda. Det er nattåpent i byen her i kveld, så vi vurderer å ta en tur opp å kikke, hvis det ikke regner da, og det er for øyeblikket litt usikkert. Sambo sover for øyeblikket på sofaen, så vi får se om lysten til å stikke nesen utenfor fortsatt er der når han våkner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. september 2006 Forfatter #1370 Del Skrevet 2. september 2006 Deilig med helg! :-D Når det i tillegg er sol og 23 grader kan det jo nesten ikke bli bedre når vi skriver 2. september. Sitter under den overdekkede terassen og skravler med veninnen min som er på den Dominikanske Republikk på MSN. Det er noen som har det... Jeg har vasket stuegardinene for første gang på 3½ år idag!! Hvordan scorer det på husmorfronten? Har et par mer eller mindre gode unnskyldninger for det da, blant annet at jeg ikke har hatt noe ordentlig sted å tørke dem (i allefall ikke det siste 1½ året ), men det litt pinlig allikevel. I tillegg fikk jeg aldri vasket dem før jeg hang dem opp, og det står at de krymper litt i vask (de er i naturfarget lin), så det ender vel med at vi må senke gardinstengene litt. Nå er det straks på tide med (sen) lunch nå. Har røket laks liggende i kjøleskapet, og sambo er i gang med å lage eggerøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. september 2006 Forfatter #1371 Del Skrevet 3. september 2006 Det kan godt være at jeg ikke alltid aspirerer til en husmor-of-the-year pris, men det er da ikke så verst å både få vasket, strøket og hengt opp to lange lengder gardiner i løpet av en helg. Nå mangler jeg kun de tre lengdene som henger i stuevinduene ut mot hagen... Det endte foressten med at jeg bestilte bambusrullgardiner til stuevinduene ut mot hagen. Vi hang den opp i går og jeg ble veldig fornøyd. Skal bare finne en løsning til den lange tråden som henger ned i vinduene når de er dratt opp, for det er ikke så veldig stilig. Skal bestille lik til stuevinduet ut mot veien også, og bytte ut med den brune trepersiennen som henger der nå. Jeg jobber hjemme i morgen (jippi) fordi jeg skal til tannlegen (not so jippi), så i kveld kan jeg være lenger oppe enn på en vanlig søndag med god samvittighet. Nå skal jeg legge meg på sofaen og lese blad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. september 2006 Forfatter #1372 Del Skrevet 4. september 2006 Våknet opp til beskjed på mobilsvar om at var tannlegen var syk og at jeg skulle ringe for å få en ny time. Litt upraktisk når jeg jobber hjemme kun fordi jeg trodde jeg skulle til tannlegen, men en hjemmearbeidsdag er jo aldri helt å forakte uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. september 2006 #1373 Del Skrevet 4. september 2006 Skal man vaske stuegardinene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. september 2006 Forfatter #1374 Del Skrevet 4. september 2006 Det kan godt være jeg har misforstått og at de egentlig bare skal kastes når de ikke er pene lenger. Men de ser faktisk ganske pene ut der de henger da, nystrøkne og greier. Det er ikke ofte noe blir strøket her i huset for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. september 2006 #1375 Del Skrevet 4. september 2006 Skal man stryke dem og???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. september 2006 Forfatter #1376 Del Skrevet 4. september 2006 Den private eplehøsten er knallgod i år! *mumser* Nå gjelder det bare å få høstet dem inn snart. Tror vi skal prøve å lagre dem i garasjen i år. Tror det må være det kaldeste oppbevaringsmuligheten vi har, selv om det er ikke er så veldig kaldt der heller. Haveskuret blir for varmt pga lysinnfall, i hvertfall på tiden av året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. september 2006 Forfatter #1377 Del Skrevet 5. september 2006 Mandag på tirsdag. Trøtt og sliten og slightly hodepine. Høres ut som en oppskrift på å tilbringe resten av kvelden på sofaen. Skikkelig kjedelig dag på jobb i dag. Lite folk og ingen ting som skjer. Ikke noe som skal diskuteres, ingen møter, ingen som spøker og ler. De sedvanlige opp- og nedturene i arbeidslivet. Heldigvis har det blitt litt tettere mellom oppturene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. september 2006 Forfatter #1378 Del Skrevet 6. september 2006 Æsj, tror ikke dette er min uke på jobb. Nå vel forsåvidt dagen i dag vært bedre enn i går, men nå er jeg skikkelig lei og vil bare hjem! Det skal jeg jo snart også, men slitsomt å ha DEN drittlei følelsen i magen. Som jeg skrev i går HAR det blitt tettere mellom oppturene på jobben etter at jeg byttet jobb. Det er ikke superfestelig å være på jobb nå heller (blir det noen gang det?), men jeg synes da at jeg har flere gode dager enn før. Hvis jeg bare kunne bytte bopel med kollegaen min, som bor 10 minutters sykkeltur unna jobben... Planen for kvelden inneholder blant annet Desperate Housewives, teppe og levende lys. I morgen er det atter en hjemmearbeidsdag. Lyspunkt! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. september 2006 Forfatter #1379 Del Skrevet 7. september 2006 Første morgen med telys på bordet! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #1380 Del Skrevet 7. september 2006 *spor* Telys er kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg