Malou Skrevet 17. august 2006 Forfatter #1341 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Angående trøtt om morningen... I dag klarte jeg kunststykket og slå hodet, eller det vil si området rett bak øret i toppen av bildøren når jeg skulle sette meg inn i bilen. Så nå har jeg en kul bak det ene øret. Fantastisk start på dagen... Endret 17. august 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. august 2006 Forfatter #1342 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Følgende er nå på vei fra play.com og hjem i min postkasse: Forsøk på å tviholde på inspirasjon fra ferien. Jeg har allerede en bok om de vakreste landsbyene i Toscana, nå vil jeg også se dem på innsiden! Nå vet jeg selvfølgelig ikke om boken er noe bra, men jeg har lest noen gode anmeldelser også koster den dessuten kun £12.99. Private Tuscany Denne har jeg ønsket meg en stund og denne uka har de den på tilbud til £7.99! Jeg var så tett på å bestilte den i forrige uke til nesten dobbel pris. Dessuten er det da en billig måte å komme på konsert på ikke sant? Sarah McLachlan, Afterglow - Live :ørliten-shoppingrus-smiley: Endret 17. august 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. august 2006 Forfatter #1343 Del Skrevet 18. august 2006 LIVING LA VIDA WEEKEND! Noe som vel mer i dette tilfellet burde illustreres med følgende smileyer: :lese: Muligens avbrutt av litt :overforbruk-av-smileyer-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. august 2006 #1344 Del Skrevet 18. august 2006 :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Hva sa? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. august 2006 Forfatter #1345 Del Skrevet 21. august 2006 Så er ukens første arbeidsdag snart overstått. Denne dagen har gått deilig fort. Årsaken er at det har vært en travel og forholdsvis spennende dag på jobb. Den har vært travel på en positiv måte, selv om det nok medfører en del ikke fullt så spennende etterarbeid, men det hører jo med denne typen jobb. Dessuten behøver det ikke være så kjedelig heller, i hvertfall ikke hvis man ser på det på den riktige måten. Vil gjerne ha flere sånne dager som i dag. Ikke hver dag, og kanskje ikke annenhver dag heller. 1-2 dager i uken hadde vært passe. Har hatt en fin helg. Avslappende fredagskveld på sofaen med en ikke så alt for spennende film (The Family Stone). På lørdag var det plutselig skikkelig knallvær igjen, så vi var ute store deler av dagen. Var en tur oppe i byen og supporterte et MC-arrangement på dagen(hva gjør man ikke for sin kjære...), og nøt solens stråler på terassen på ettermiddagen. I går fikk jeg unna litt (men ikke alt, man skal jo slappe av litt også) forefallende husarbeid og diverse, pluss at jeg og sambo var ute og gikk tur (men to innlagte joggesekvenser) på kvelden. Prøver å komme i gang med å trene igjen etter en lat sommerperiode. Starter mykt for å ikke minste motet, så ut august er det ok med kun en gang i måneden, men i september SKAL jeg opp på to ganger i uken igjen. *love* Det var helgeoppsumeringen, Malou-style. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #1346 Del Skrevet 21. august 2006 Nå fikk du faktisk en mandagsarbeidsdag til å høres helt ålreit ut! Ikke verst! Og helga hørtes jo slett ikke verst ut den heller - bortsett fra de to joggesekvensene...Jeg kan si mange positive ting ved det å være gravid - og det at jeg slipper å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke jogger er EN av dem! Håper mandagskvelden din blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. august 2006 Forfatter #1347 Del Skrevet 21. august 2006 Nå fikk du faktisk en mandagsarbeidsdag til å høres helt ålreit ut! Ikke verst! Når du bemerker det sånn blir jeg faktisk litt imponert selv også! Og helga hørtes jo slett ikke verst ut den heller - bortsett fra de to joggesekvensene...Jeg kan si mange positive ting ved det å være gravid - og det at jeg slipper å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke jogger er EN av dem! Jeg pleier ikke å ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke jogger jeg da, mer for det jeg i perioder er fryktelig dårlig til å trene. Nå prøver jeg meg på en intervalltaktiskk. Satser på en fin mandagskveld jeg også. Skal bare komme meg hjem fra jobb først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. august 2006 #1348 Del Skrevet 21. august 2006 Håper mandagskvelden din har vært god. Var en imponerende god arbeidsmandag du beskrev der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. august 2006 Forfatter #1349 Del Skrevet 22. august 2006 Ja det var det monja, men så kan jeg vel heller ikke påstå at tirsdagen har vært like festelig. Det måtte jo komme... Det har vært ganske slitsomt i dag. Har både vært trøtt og hatt litt hodepine, sånn som det føles som om pannen presser øynene nedover på en måte. Men jeg har det forsåvidt ganske bra nå, men så er det heller ikke mer enn en times tid til arbeidsdagen er overstått. Ingen store planer for kvelden, og gått er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2006 #1350 Del Skrevet 22. august 2006 Lange arbeidsdager, Malou. Syns det er pyton med de ukene jeg har senvakt jeg - da slutter jeg kl 17. Heldigvis er det bare hver 3. uke da, selvom det føles ut som om jeg har senvakt dobbelt så ofte som tidligvakt. :klø: I morra er det onsdag - og da er det jo så godt som helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #1351 Del Skrevet 23. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 23. august 2006 Forfatter #1352 Del Skrevet 23. august 2006 Takk for klemmen Kverula, selv om du egentlig ikke burde være her... Sånn for å oppklare så har jeg ikke spesielt lange arbeidsdage egentlig. Det er mer det at jeg kommer sent på jobb. Det skyldes en kombinasjon av at jeg som kjent er B-menneske, pluss at det er langt til jobb og at trafikken er enda mer håpeløs hvis jeg kjører tidligere om morningen. Jeg er i gang med å legge litt mer musikk på MP3-spilleren. Kjøpte jo ny spiller med 20 GB harddisk for et halvt års tiden. Inntil videre inneholder den 436 sanger og jeg har vel ca 16 GB ledig harddisk. Inntil videre slipper da å bekymre meg over hva jeg skal gjøre når den blir full. Snart sovetid her nå, men først skal jeg lese litt i bladet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. august 2006 #1353 Del Skrevet 24. august 2006 Så du er et murmeldyr du altså? Her er vi oppe tidlig uansett synes jeg. Klarer ikke å sove utpå om jeg har mulighet til det engang Noen tips til hvordan jeg kan gjøre det? Det er ett lyspunkt nå da - det er heeeeelg snart Håper du får en fin torsdag, helg(a)en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. august 2006 Forfatter #1354 Del Skrevet 26. august 2006 Oi, når jeg så datoen innlegget til monja var skrevet på gikk det plutselig opp for meg at det er under 4 måneder til jul! Det ble visst aldri noen oppdatering på meg i går, og ikke dagen før heller. Var på vei til å skrive her sent i går kveld, men var for trøtt til å få noe "ned på papiret." Har til meg å være vært skikkelig trøtt de siste to kveldene. Så film i går kveld, Something New. Synes det var veldig søt og romantisk, dessuten gjorde det jo ikke noe at det var en del eye-candy i den heller. I dag har jeg planer om å kjøre ned til butikken til Isabella Smith. Er straks på vei, skal bare kle på meg og pusse tenner først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2006 #1355 Del Skrevet 26. august 2006 Ja, tenk...det går mot jul. Men først skal vi ha en lang, deilig høst - med peiskos, stearinslys og tv-kvelder! Ha en finfin helg, Malou! Hilsen Kverula - som ikke skulle ha vært her nå heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. august 2006 Forfatter #1356 Del Skrevet 26. august 2006 Høstkvelder er koslig! Jeg er egentlig ganske glad i høsten. I hvertfall frem til midt i november eller noe sånt... Gleder meg til mørke kvelder med massevis av levende lys, sittende under teppet i sofaen med en god kopp varm te og lese bøker, blader eller se på TV. Det mest negative med høsten er egentlig at den etterfølges av vinteren, pluss at det blir alt for lite dagslys etterhvert. Jeg er tilbake etter en liten shoppingtur. Kjørte først ned til Isabella Smith, men akkurat som forrige gang blir plutselig fryktelig kresen når jeg er sånne steder. Har jeg VIRKELIG bruk for denne likssom? Så jeg kjøpte ikke annet enn en vepsefanger og en håndsåpe fra Provence med duft av sitron og mynte. De hadde andre fine ting også, som for eksempel et sett med tre kurver man kunne henge opp på veggen. Men de kostet 200 kr, og da jeg egentlig ikke trenger mer enn en kurvsatser jeg på å kjøpe en enkelt et annet sted etterhvert. Skal ha den på veggen ute på den overdekkede hverandaen til å litt forskjellige småting i. Stakk innom en tur på Bilka på veien hjem, men kjøpte så og si ingen ting der heller. Kun 4 små cafeglass som jeg skal bruke til te lys, 4 små lys (grønne/brune) og noen druer. Jeg synes selv jeg var i shoppeform, men nå jeg ser hvor lite jeg har kjøpt var jeg kanskje ikke det allikevel. Vel, det viktigste er at jeg fikk kjøpt noe i allefall. Jeg er alene hjemme i kveld så her blir det "tøsefilm" i kveld også, Most Love Dogs. Skal også lage litt pasta carbonara etterhvert og spise sjokoladeis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. august 2006 Forfatter #1357 Del Skrevet 26. august 2006 Middagen er spist og nå lufter jeg kanin i hagen. Sitter på kanten av terassen med den bærbare, surfer på KG og har på mediaplayeren bakgrunnen. Ganske hyggelig egentlig, sånn bortsett i fra at kaninen begynner å gå litt langt bak i hagen så jeg tror jeg må hente han snart... Det sender Crash på TV1000 i kveld, men siden jeg har den på DVD tror jeg nok at jeg holder meg til Must Have Dogs. Crash kan jeg nemlig se sammen med sambo, mens jeg liker best å se romantiske komedier for meg selv. Ikke mer enn en times tid før det blir mørkt nå. Da blendes alle vinduer i det Malouske-hjem sånn at jeg forhåpentligvis slipper å være nervøs og ikke få sove i natt. Jeg liker nemlig IKKE å være alene hjemme om natten. Nå er det lenge siden forrige gang og jeg har egentlig ikke gruet meg noe særlig på forhånd, så jeg satser på at det går greit denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. august 2006 Forfatter #1358 Del Skrevet 27. august 2006 Så går enda en helg mot slutten. Kan vi ikke bare få en dag mer med helg please?? *trygle* Fikk hjem samboer i rimelig god form litt ut på formiddagen. Faktisk i såpass form at vi har vært ute og gått tur i dag, også denne gangen med innlagte joggesekvenser. *stolt* Det er ikke mer enn tredje gangen vi gjør det, men jeg synes faktisk det går bittelitt bedre allerede. Ellers har dagen gått med til avslapning, litt nettshopping (H&M & Ellos), pluss at jeg også fikk sneket inn vasking av kaninbur og litt støvtørking. Alt i alt en stille og avslappende helg. Litt forsmak på høsten kanskje, som pleier å være mye mer stille og rolig enn vår- og sommerhalvåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. august 2006 Forfatter #1359 Del Skrevet 27. august 2006 Hah, oppdatert dagbok både på lørdag OG på søndag! Ikke så ofte det skjer, i allefall lenge siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. august 2006 Forfatter #1360 Del Skrevet 28. august 2006 Så burde jeg vel også oppdatere på mandag, sånn for å ikke ødelegge inntrykket. Ukas første arbeidsdag er snart overstått og jeg gleder meg til å komme hjem og slappe av på sofaen. Arbeidsdagen har egentlig ikke vært så ille (for andre mandag på rad!!), sånn rent bortsett i fra totalt trafikk-kaos med tilhørende sen ankomst på jobb i morges. Heldigvis har folk her forståelse for at man noen ganger kommer skikkelig sent pga trafikkproblemer. Vel, that's it tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg