Malou Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1201 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Så godt at du elsker din nye MP3 spiller. Da betyr vel det at det var et vellykket kjøp da? ← Du snek deg inn i mellom der monja... Nå har jeg ikke hatt MP3-spilleren i mange timene ennå, så det kan jo være at jeg har oversett noe, men foreløpig virker den til å være akkurat sånn som jeg hadde forestilt meg. Jeg har litt trøbbel med å venne meg til "touch-padden", men det regner jeg med kommer seg etterhvert. Jeg lar sambo styre det med bilkjøp. Det betyr ikke at jeg ikke har noe å si, men jeg lar han komme med alternativet og gjøre "analysearbeidet" også sier jeg bare ok eller ikke ok... Endret 5. april 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. april 2006 Forfatter #1202 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Nå må det da være påskeferie snart... *utålmodig* Tror ikke at kombinasjonen "between jobs" og snart påskeferie er en booster for arbeidslysten akkurat... Men noe fornuftig blir jeg vel nødt til å gjøre. Skal jeg endelig ta meg sammen og organisere noe "gammelt rot" jeg har liggende? Eller skal jeg lese om de nye områdene jeg skal jobbe med? :klø: Endret 6. april 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 6. april 2006 #1203 Del Skrevet 6. april 2006 God påskeferie, Malou! Hadde jeg vært deg, ville jeg nok ha ordnet "rotet". For så mye rot er det sikkert ikke Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. april 2006 Forfatter #1204 Del Skrevet 7. april 2006 Takk for det Miranda! :-D Jeg tok meg faktisk sammen og ordnet opp i "rotet" i går, og som jeg innerst inne visste, så tok det ikke særlig lang tid heller. Dro hjem fra jobb med litt lettere samvittighet. Tam-ta-ta-TA-TA-TAAAAAAA! I dag er det både fredag og siste dag før påskeferien! :hopper-rundt-i-gledesrus-smiley: Har begynt å ha Windows Mediaplayeren på Shuffle når jeg hører musikk på jobb. Tror det er smart for å unngå å bli drittlei av Grey's Anatomy musikken som jeg har en tendens til å spille hele tiden om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. april 2006 #1205 Del Skrevet 9. april 2006 Håper du har hatt en god helg og at du får en flott påske! Husker du anbefalte et nettsted for nedlasting av musikk en gang (kanskje jeg husker feil, men det er i såfall ikke noe sjokk). Hvilken side var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 9. april 2006 #1206 Del Skrevet 9. april 2006 Håper du har en strålende påskeferie! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 10. april 2006 #1207 Del Skrevet 10. april 2006 Håper du har hatt en god helg og at du får en flott påske! Husker du anbefalte et nettsted for nedlasting av musikk en gang (kanskje jeg husker feil, men det er i såfall ikke noe sjokk). Hvilken side var det? ← Siden Malou nok er påskeferie-opptatt setter jeg herved inn en link LimeWire Håper ellers du har en god påskeferie Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2006 #1208 Del Skrevet 10. april 2006 Håper du får en god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. april 2006 Forfatter #1209 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Takk for hilsninger monja, Piglet, Miranda og meja og god påske til dere også! :-D Jeg har visst hatt en liten påskeferie fra dagboken. (Så takk for at du la inn linken til Limewire Miranda.) Har ikke vært noe særlig på KG i det hele tatt. Det skjer jo ikke så mye her heller, selv om jeg vel skal være en av de siste som klager over manglende action her inne... Jeg skal hoppe i dusjen hvert øyeblikk. Har planer om å kjøre ut på plantesenteret. Dessuten skal jeg i allefall som minimum beskjære hasselbusken/treet på forsiden av huset som har blitt alt for høy IGJEN. Dessuten burde jeg vel samle sammen mesteparten av grenene som ligger i haven. Jeg vet det egentlig ikke spiller noen rolle, men pappa og kona kommer på besøk i morgen og blir til fredag, så da vil jeg gjerne at det ser litt ordentlig ut her. Det er jo ikke så veldig ofte de er her akkurat. Lavendelene beskjærte jeg i går, bare det pyntet opp ganske mye. Sola skinner utenfor, så da er det vel egentlig bare å komme seg i dusjen da... Endret 11. april 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 11. april 2006 #1210 Del Skrevet 11. april 2006 Koselig med besøk da. Vi får besøk av svigermor og hennes mann på torsdag. Min manns familie er mye flinkere til å komme på besøk, enn min familie er. Veldig mye flinkere. Men - min far og hans kone kommer tidlig på sommeren, har de lovet. Det er jo fint å være sammen med familien. Faktisk overveier jeg om det snart er på tide med en norgestur, for min del... Jeg er jo ikke særlig flink til å dra på besøk jeg heller.. God tur til havesenteret, - bli nå ikke alt for fristet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. april 2006 #1211 Del Skrevet 13. april 2006 Høytiden som kommer nå er viktig. La oss reflektere over hvorfor ialledager vi sluttet å sprikre mannfolk opp på treplanker.... GOD PÅSKE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1212 Del Skrevet 18. april 2006 Oi, det ble visst kun en oppdatering i dagboken i hele påskeferien det! Godt at denne dagboken drives på frivillig basis... Men har man ferie så har man ferie, og denne gangen har det betydd at jeg ikke har brukt særlig mye tid foran PC'en og enda mindre tid på KG igjen. Men nå satser jeg på å være sterkt tilbake. Jeg er i allefall tilbake på jobb, om det enn så kan diskuteres hvor sterkt tilbake jeg er... Tross alt er det jo mandag på tirsdag i dag. Men i forhold til følelsen jeg hadde i magen i går ettermiddag/kveld er formen egentlig ganske bra i dag. Jeg må vel regne med at det blir værre å stå opp i morgen, hvis ikke jeg plutselig blir totalt grepet av en positiv vind og bare svever gjennom de neste tre månedene før jeg tar sommerferie (yeah, right!) Påskeferien var deilig og gikk som vanlig alt for fort. Onsdag til fredag hadde vi besøk av pappa & kone. Været var ikke helt på topp, så det ble til at vi oppholdt oss mest inne. Etter at vi hadde kjørt dem på flyplassen fredag ettermiddag gikk turen videre til svigers, så nå har vi unnagjort familierunden for denne gang. På lørdag ble det endelig (!!) ordentlig fint påskevær, så da satt i ute på den nye terassen og nøt solen. Søndagen gikk stort sett med til hagearbeid og diverse utendørs opprydningsprojekter. I går prøvde jeg å slappe av mest mulig og lade opp til i dag, men som vanlig ble den siste feriedagen i stor grad overskygget av at jeg gruet meg til å begynne på jobb igjen. Ikke så mye til jobben i seg selv akkurat, men alt det den medfører; å stå opp tidlig (og at sambo allerede har kjørt), rett i dusjen, sminke og kle på seg for å kjøre avgårde på jobb. Dessuten har vi har kjøpt ny bil! En sølvmetalic Citroeng Xsara stasjonsvogn fra 2002! Så nå har vi fått oss vår første familiebil, men det skulle jo bare mangle for vi er jo også en liten familie; jeg, sambo og kaninen. Dette er nok den siste fulle uken før jeg starter ordentlig i den nye jobben. Hun jeg skal ta over jobben for går på permisjon på fredag, så da regner jeg med å flytte i begynnelsen av neste uke. Det skal bli så godt å komme i gang med det nye! Nå håper jeg bare ikke at det går alt for lang tid før de finner en som skal ta over min gamle jobb, sånn at jeg kan få overlevert skikkelig før jeg kommer for mye ut av det. Jeg vil helst være helt ferdig med den gamle jobben nå, selv om jeg nok må regne med å svare på noen spørsmål og hjelpe med noen andre småting en stund fremover. Sånn, det får være dagens oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. april 2006 Forfatter #1213 Del Skrevet 19. april 2006 Travel dag! Er nå på vei ut i vårsola (ikke en sky og se fra her jeg sitter.) I morgen er det hjemmearbeidsdag også er det fredag og snart helg igjen. 4 dagers uker er tingen! ..og dermed var dagboken løftet opp på side 2 igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 20. april 2006 #1214 Del Skrevet 20. april 2006 Det må være praktfullt med hjemme-arbeidsdager, Malou Rundt middagstid skulle solen formentlig også titte frem, så kanskje du kan ta pc´n med ut på den nye terassen? Det måtte være tingen Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 20. april 2006 Forfatter #1215 Del Skrevet 20. april 2006 Ja hjemmearbeidsdager er praktfulle Miranda, selv om ikke sola tittet frem før senere på ettermiddagen. Men jeg har vært ute og vannet vårblomstene mine da, dog uten PC. Eller har jeg surfet litt "rundt i Toscana" på nettet og i den forbindelse fått nytt bakgrunnsbilde på PC'en i et forsøk på å holde "spiriten" oppe i tiden frem til vi skal på ferie. Ser det ikke fantastisk ut? Selv om de da er nødt til å ha manipulert bittelitt med fargene på det bildet tror dere ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1216 Del Skrevet 21. april 2006 Det beste med å jobbe er definitivt at det er så deilig at det blir fredag! Hvis det er noen som har noen andre gode grunner til å gå på jobb (bortsett i fra at man tjener penger da selvfølgelig), må dere gjerne si i fra sånn at jeg kan utarbeide en gode-grunner-til-å-gå-på-jobben-liste til ikke fullt så gode arbeidsdager. Det er meldt fint vær i helga også, med temperaturer opp mot 15 grader, så alt tegner mot en god helg! :-D Ellers er det vel ikke all verdens av ting jeg har å skrive her inne om dagen akkurat, men det trengte jeg vel egentlig heller ikke å skrive... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. april 2006 Forfatter #1217 Del Skrevet 22. april 2006 Innom en snartur for å legge inn noen nye nummer på MP3-spilleren. Jeg oppeholder meg egentlig utendørs i sola, men trengte litt musikk og måtte legge inn de sangene jeg lastet ned i morges. Det er knallfint vær i dag, men desverre blåser det ganske mye. Men jeg prøver så godt jeg kan å gjemme meg i et hjørne på terassen med teppe, musikk og blad. Sambo er på utdrikningslag i dag, så jeg har dagen og kvelden for meg selv. Har planer om å se en film senere. Alternativene jeg har er The Piano (alle andre enn meg har vel sett den), den filmen om Ya-Ya søstrene (har lest boka, tok opp filmen da den gikk på TV for en stund siden) eller Phantom Of The Opera. Nå går jeg ut i sola igjen. Må jo benytte sjansen når den endelig er der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 23. april 2006 Forfatter #1218 Del Skrevet 23. april 2006 Oi, oi, oi... Sto ikke opp før halv tolv i dag! *strekker seg* Sambo kom ikke hjem i fra utdrikningslaget før klokka 05 i natt og jeg kan vel ikke akkurat si at jeg sov å veldig godt før den tid. Liker ikke å være alene hjemme om natten. Men nå er jeg i allefall oppe og føler meg forholdsvis uthvilt, så nå venter jeg bare på at sambo våkner sånn at jeg kan varme noen rundstykker til oss. Håper ikke det varer så lenge før det blir liv, for jeg er sulten! Jeg kan jo selvfølgelig varme rundstykker til meg selv, men jeg synes det er hyggeligst å spise sammen, pluss at vi spiste hver for oss i går morges også. Været er desverre ikke like knall i dag som i går. Jeg som hadde planlagt å sitte ute i solen i dag også, for de meldte knallfint vær før helgen, som plutselig nå ikke gjelder her jeg bor. Håper på at skyene letter utover dagen, men gjør de det ikke får jeg jo bare kose meg inne istedet. Det ble foressten til at jeg så The Piano i går. Jeg ble enig med meg selv om at det definitivt var den filmen jeg hadde hørt mest positivt om, så da var ikke valget så vanskelig. Likte filmen og de pianoscenene på den storslåtte stranden var skikkelig flotte og stemningsfulle. Hmm, lage litt bråk sånn at sambo våkner kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 24. april 2006 #1219 Del Skrevet 24. april 2006 Enig i at det er mest koselig å spise sammen. Spesielt frokost kanskje, siden det kun kan la seg gjøre i helgene. (Eller hver 2. helg, for min del) Det var forresten ett flott bilde du hadde valgt som bakgrunnsbilde! Er nok enig i at de har manipulert med fargene. Men flott er det Kanskje burde jeg finne frem litt arbeidslyst. Kan jo starte med noe så behagelig som å gå i God arbeidslyst Malou! Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 24. april 2006 #1220 Del Skrevet 24. april 2006 Håper du har hatt en fin dag, selv om det er mandag... I det minste har det vært fint vær og det hjelper veldig på humøret synes jeg. Endelig kom den etterlengtede våren! Klem Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg