Malou Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1181 Del Skrevet 30. mars 2006 Hjemmearbeidsdag! Men jeg må innrømme at jeg hadde lyst til å sove enda lenger. *strekker seg* Det er 7 grader utenfor og jeg har lyst til å kjøpe flere vårblomster. Foreløpig har jeg kun påskeliljer på trappen. Venter på at de små zinkpottene jeg bestilte fra Nordhjem tidligere i uken kommer, da skal jeg kjøpe små perlehyancinter, bellis og eventuelt noen violer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2006 #1182 Del Skrevet 30. mars 2006 Heisann! Jeg har flere ganger tenkt at jeg må få kjøpt påskeliljer, men har jeg gjort det? Nei. Men I DAG skal jeg, for det hørtes så innmari vårlig ut med påskeliljer på trappa! Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #1183 Del Skrevet 31. mars 2006 Ble det noen påskeliljer på deg Kverula? Jeg tror jeg skal stikke innom å kjøpe noen flere vårblomster på vei hjem i dag jeg. Satser på at jeg får pottene i løpet av helgen, for de var sendt i går. Jeg er kjempetrøtt i dag (igjen). Først var jeg for lenge oppe for deretter ikke å få sove når jeg la meg. Irriterende! Men så er det jo i hvertfall godt at det er fredag og snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mars 2006 #1184 Del Skrevet 31. mars 2006 God helg! Inspirert av denne dagboken tror jeg at det skal bli påskeliljer på trappen min også i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #1185 Del Skrevet 31. mars 2006 Takk for det Mie! Godt å være til inspirasjon. 3 timer igjen til helg... *vente* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #1186 Del Skrevet 31. mars 2006 Har funnet den kuleste nye sang! Diplo Rythm - Diplo (feat. Sandra Melody, Vybz Cartel and Pantera Os Danadinhos) Ok, så er det kanskje bare de første 2 minuttene som skikkelig kule, men så de bare helt rå også da. En ting er i allefall sikkert, denne sangen kommer jeg til å bli drittlei av! Den tid, den sorg... *breaker løs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2006 #1187 Del Skrevet 31. mars 2006 God Helg(en)!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #1188 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Takk for det monja og god helg til deg også! :-D Endret 31. mars 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. april 2006 Forfatter #1189 Del Skrevet 1. april 2006 Hentet pakken med zinkpottene på posten i dag. Så nå har jeg to lyserosa/lilla småblomstrede stemorblomster på bordet under den overdekkede terassen og 2 hvite belis på trappa sammen med påskeliljene. Tror jeg skal kjøpe blå perlehyacinter til de siste to pottene. Kjøpte det for et par uker siden, men så ble det nattefrost igjen så jeg måtte kaste den ene. Stakk en tur innom på det lokale senteret etter at jeg hadde vært på posten og fant det søteste par øredobber. Små ringer med en blomst som henger på ringen i "gull" fra Hult & Quist. Det merket har kjempemasse fint, men en del av det er litt halvdyrt så det er ikke så ofte jeg kjøper noe. De jeg kjøpte i dag kostet "kun" 99 kr da, det er jo ikke så ille. Har et annet par av dem fra før, også ringer i gull med små grønne stener som henger fra ringen. Har kikket etter noe litt større øredobber i i "gull" uten andre farger en stund, så jeg er kjempefornøyd med at jeg fant noen jeg likte. Ute øsregner det, så ettermiddagen tilbringes inne med fyr i ovnen. Blir litt småkaldt inne når det regner, selv om temperaturen utenfor egentlig er ganske ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 1. april 2006 #1190 Del Skrevet 1. april 2006 God helg! Jeg har også shoppet i dag. Etter kun to måneder som arbeidstager er lønningsdag fortsatt en stor begivenhet... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 2. april 2006 #1191 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har vært i Zoo i dag, og der så jeg en Chimpanse som het Malou... ;.) Og verdens søteste baby elefant (mindre enn to uker gammel og "kun" 130 kg). Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. april 2006 Forfatter #1192 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har vært i Zoo i dag, og der så jeg en Chimpanse som het Malou... ;.) ← Jeg velger å ikke ta dette som en fornærmelse! Babyelefanter er supersøte da. *snakke om noe annet* Mandag! Fikk *** meg ikke sove i går kveld heller!! I går var vi og prøvekjørte to biler; Ford Focus og Citroen Xsara, begge stasjonsvogn fra 2000/2001. Vi regner med å kjøpe "ny" bil før sommerferien, for vi skal ikke kjøre til Toscana i den bilen vi har nå i allefall. Sambo vil gjerne ha stasjonsvogn, så da blir det nok til det. Da mangler vi jo bare baby og hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. april 2006 Forfatter #1193 Del Skrevet 3. april 2006 Så er mandagen snart overstått, i allefall den kjedelige delen av den. Jeg er straks på vei hjem. Satte i gang nedlasting av rykende fersk episode av Grey's Anatomy som ble sendt i USA i natt før jeg dro på jobb i morges og gleder meg til å se den i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1194 Del Skrevet 4. april 2006 Så er denne på vei til min postkasse. Gleder meg til å legge inn og organisere masse musikk på den. Jeg har hatt lyst på en større MP3-spiller en stund nå, for den jeg har med 512 MB lagringsplass på er ikke stor nok til mitt behov. Jeg bruker den blant annet til å flytte musikk mellom privat- og jobb-PC'en og det er skikkelig irriterende å måtte slette musikk fra MP3-spilleren for å få plass til det jeg vil legge over, for igjen å legge inn den samme musikken igjen etterpå. Nå får jeg 20GB harddisk og det burde forhåpentligvis holde en stund. Det kommer foressten ikke flere épisoder av Grey's Anatomy før 30. april!! Hvordan skal jeg overleve det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 4. april 2006 #1195 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg har en Creative Zen Touch - superduperfornøyd med den! Satser på at du blir det med din også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1196 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg kikket på Zen Touch jeg også, men valgte Zen Sleek pga at den også har radio. Vet ikke hvor mye jeg kommer til å bruke radioen, men synes den er "kjekk å ha", selv om jeg også har radio på mobilen. Flott å høre om folk som er fornøyd i allefall Lano. :-D Jeg er på vei hjem vært øyeblikk. 3 arbeidsdager igjen til påskeferie og i morgen er det hjemmearbeidsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1197 Del Skrevet 5. april 2006 ...og i dag fikk jeg min nye MP3-spiller, Creative Zen Sleek levert på døren. Snakk om hurtig ekspedering, under 24 timer etter at jeg bestilte den!! Riktignok sto det på hjemmesiden at de ville gjøre sitt beste for å sende den samme dag hvis man bestilte før 16, men da jeg bestilte ca. kl 14 regnet jeg allikevel ikke med å få den før i morgen. Jeg har allerede begynt å legge inn musikk på den, og førsteinntrykket mitt er at jeg elsker den!! 2 arbeidsdager igjen før påskeferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2006 #1198 Del Skrevet 5. april 2006 *spor* Herlig å lese om hage/veranda planene dine Våren er vel i full gang hos deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. april 2006 #1199 Del Skrevet 5. april 2006 Så godt at du elsker din nye MP3 spiller. Da betyr vel det at det var et vellykket kjøp da? Lykke til med bilkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1200 Del Skrevet 5. april 2006 Jo våren er jo kommet hit meja. Snøen er borte og noen dager er veldig fine mens andre dager preges av øsende regnvær og hagl (!!) Men jeg er foreløpig ganske så tålmodig med været, så lenge det ikke er snø eller kuldegrader... Håper på ok påskevær da, sånn at vi kan få ordnet litt i hagen og få litt sol i ansiktet. Et tydelig tegn på at vi nærmer oss den beste tiden på året er at kveldssola skinner inn av det vinduet som den kun skinner inn av i den riktige delen av året. Det varte ikke mange minuttene, men jeg rakk å stille meg i den lille stripen med sol, lukke øynene og bare nyte. Små øyeblikk av lykke... Har foressten lyst til å kjøpe meg en hortensia med helt lyserosa, romantiske blomster på snart, men jeg tror at det fortsatt er litt for kaldt om natten. Jeg gidder ikke å satse på at jeg husker å ta den inn om natten, så det får nok vente litt ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg