Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Takk for hilsninger Piglet og Kverula! :smilbla:

Jeg vet ikke om Grey's Anatomy har gått på norsk TV jeg Kverula. Jeg vil nesten tro det, for norsk og dansk TV pleier sånn stort sett sende de samme amerikanske seriene. Jeg som pleier å synes sykehusserier er kjedelige har falt totalt for denne serien. :serie-junkie-smiley:

Jeg har skikkelig lavt energinivå om dagen og har planer om å legge meg snart. Er fortsatt temmelig forkjølet og ganske så uinspirert i forhold til "den gamle" jobben og det tar på.

Gleder meg til påskeferie om 2½ uke. Noen ganger føles som om det er det eneste som gjør at jeg holder ut...

Lese bittelitt først kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

God morgen!

Det er ikke no' særlig med lite energi...hvordan er været hos deg for tida da? Jeg tenker at solskinn kanskje kan hjelpe! :) Sånn er det i hvertfall for meg for tida - selvom energinivået ikke er på topp, så ser jeg i hvertfall lysere på saker og ting nå som det har blitt lysere om kveldene og masser av solskinn!

Påskeferie om i overkant av 2 uker høres kjempebra ut! Du får holde fokus på den! ;)

God dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi hatt mye fint vær her i det siste Kverula, men jeg synes likssom ikke det hjelper så innmari mye på energivået mitt. Jeg får jo ikke så mye glede av det ennå heller, siden jeg sitter inne hele dagen, men det er jo deilig at det er lyst når jeg kjører hjemover da. Tenkte faktisk på det når jeg kom hjem i dag og klokka var kvart over seks og det fortsatt var helt lyst. Snøen som lå er nesten vekkb og i dag har det vel vært rundt 5 grader på dagen. Det betyr jo vår, men senest i går var det -6 grader når sambo sto opp halv seks og bittelitt snø i lufta i løpet av dagen.

Jeg tror nok dette med jobbskiftet stresser meg mer enn jeg umiddelbart tror og dermed drener meg for energi. Dette i kombinert med at jeg fortsatt er forkjølet og ikke helt i form er nok ikke noen god kominasjon.

Fader, dette blir så sytete. Jeg skulle være hoppende glad over våren jeg nå. Det blir jeg nok også helt plutselig.

Jeg skal spille badminton om 25 minutter, så det er nok på tide å logge av nå... *skraper sammen energi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er jo det Piglet, men jeg liker ikke meg selv så godt når jeg gjør det, selv om det er litt godt noen ganger også.

Busy dag igjen i dag. Har brukt store deler av dagen på å få noen til å gjøre noe som jeg allerede har bedt om å gjøre minst en gang før. Det beskriver faktisk en stor del av jobben min... :roll:

Skal ha noe opplæring over telefon/webkonferance om en times tid, så jeg må forbrede meg litt til det også. *løper videre*

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Syns ikke du syter i det hele tatt jeg, malou! Har forståelse for at tilværelsen ikke alltid er helt som man kunne ønske. Men det går seg som regel til. :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Jeg skulle lese bok jeg, ikke være på KG. Skulle bare rippe en CD, og da kunne jeg jo likså godt ta en liten KG-runde så lenge...

Over and out!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kommer inn*

Det ser ut til å bli en travel dag i dag også, men siden det er fredag og gode fremtidsutsikter gjør det ikke så mye.

Planen for helgen er å stresse ned!

Over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og stresse ned er vel akkurat det som foregår her i huset i helgen.

I dag er det øsende regnvær og helgrått, så passer det jo godt å bare være inne og slappe av og nesten ikke gjøre noen ting.

Sambo sover på sofaen og jeg ligger på gulvet (...) og oppdaterer meg litt på internett. Etter en travel uke på jobb der jeg hadde veldig lite surfetid, er det litt vanskelig å bestemme seg for hvor jeg skal begynne. KG, norske nyheter (de danske får jeg jo med meg via TV), mails eller andre nettsteder jeg besøker mer eller mindre fast.

Samtidig er det jo serier som skal ses (Grey's Anatomy, nye episoder av Prison Break og Lost). Life is hard... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg kan godt forstå hvis noen synes jeg høres litt ensporet ut om dagen... Men inne på hjemmesidene for Grey's Anatomy på ABC.com, er det en musikkguide med oversikter over alle sangene som blir spilt i serien. :digge: Behøver jeg å skrive at jeg er opptatt om dagen? :ler:

Men jeg elsker å finne ny god musikk og har allerede oppdaget noe nye favoritter. Dessuten gikk det totalt liste i den, for jeg har laget meg en excel fil med all musikken i de første 19 episodene og er nå i gang med å laste ned, høre igjennom og krysse av om de skal beholdes eller ikke. :sjenert:

*nerder*

Startet forøvrig uken med hjemmearbeidsdag. Håper på å få sneket inn enda en dag hjemme senere i uken, men det kommer litt ann på hun som jeg skal ta over jobben til.

Det skal foressten nevnes at det har vært 13 grader her i dag. :-D Her snakker vi ikke i solen altså, for det har vært overskyet i dag. Både påskeliljene i lavendelbeddet på forsiden av huset og tulipanene i hagen på baksiden er på vei opp og alle vet jo hva det betyr!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige nyheter på en tirsdag formiddag: Jeg har lagt på meg i vinter! Hvor mye vet jeg ikke, for jeg orker ikke å veie meg tror jeg. Men det er forsåvidt ikke nødvendig heller, for jeg kan tydelig merke det. Det er kanskje ikke så mye det er snakk om, men kjipt uansett. Må bli flinkere til å trene igjen, men nok aller mest å ikke tilbringe fult så mye tid i min elskede sofa. Det går jo også mot den riktige årstiden for sånt nå. Så gjelder det bare å motivere seg...

Ikke morsomt å stå opp i dag heller. Drøyde såpass mye med å stå opp at jeg kom sent på jobb selv om jeg hadde dusjet i går kveld. Har klart å skjerpe meg å stå opp tidligere litt oftere i den siste tiden, men får noen skikkelige tilbakefall en gang i blant. Men når man ikke er trøtt når man burde legge seg blir det ofte sånn...

Oi, detble visst ganske mye syt og klag igjen dette her. Bær over med meg, jeg har bare et tilfelle av mandag på tirsdag... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det 7 dager igjen til påskeferie. Veldig interessant informasjon... Kan man få en sånn ferie nedtellings-ticker-ting mon tro? ;)

I morges var det skikkelig vår ute. Snøen er jo borte, men det var ikke derfor, mer at sola skinte og fulgene kvitret utenfor når jeg lukket opp vinduet på badet. Bare det at jeg åpner vinduet på badet etter jeg har vært i dusjen sier jo egentlig det meste.

I kveld er det siste gang med badminton for i år. Litt trist, men på den postivite siden får jeg jo onsdagskvelden tilbake.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...