Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Freddan på chatten ja... *mimre*

Heldiggrisen Mie! ;)

Tidene har altså forandret seg til det bedre. Jeg ligger nemlig på sofaen og er på nettet. *husker i gamledager når jeg måtte sitte på kontoret for å være på nettet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Kverula! :ler:

Formen er ikke noe å skryte av i dag heller. Hodepine, tett i luftveiene, hoster og snørrer. Tror det i hovedsak blir dyne i dag også, med kommer nok til å jobbe litt inne i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på at dyna gjør susen sånn at jeg kan komme meg på jobb i morgen. Det er ikke mer enn 4 uker siden jeg var hjemme fra jobb forrige gang, så jeg har det ikke særlig bra med å være hjemme nå igjen. Dette selv om jeg jo kan jobbe litt hjemmefra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er stigende, så jeg regner med at jeg drar på jobb i morgen. I dag har jeg jobbet store deler av dagen, pluss at jeg til og med har vært i dusjen. Imponerende ikke sant? ;)

Badminton er avlyst i dag. For meg er det uaktuelt og sambo kunne ikke finne en avløser. Så da blir det rolig hjemmekveld i kveld (også). Det passer jo fint når det er Desperate Housewives som jeg vanligvis må nøye meg med å ta opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, det lille jeg hadde av energi er oppbrukt for flere timer siden. Nå gleder jeg meg til å komme hjem og slappe av.

Har ellers hatt møte med en av de nye sjefene i dag. Det viste seg at jeg hadde møtt han før, men da presenterte han seg ikke så jeg visste ikke at det var han. Men jeg tror jeg klarte å skjule overraskelsen over at det var han jeg skulle ha møte med. :ler: Han virket ok. Jeg synes kanskje han hang seg litt opp i noen sosiale ting i gruppen, men han mente det sikkert godt.

Gleder meg til dagen kommer som jeg kun skal ha den andre jobben. Det er ikke det letteste i verden å motivere seg til å gjøre denne jobben, når jeg vet jeg skal slutte snart. Skal selvfølgelig prøve å legge forholdene best mulig til rette for den som kommer etter meg, men allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske utrolig hvordan et enkelt ord kan fremkalle en følelse. Det er ikke særlig ofte det skjer... Leste i dagboken til monja at hun hadde sett hestehov i dag, og det fikk meg til å tenke på hjemstedet mitt. Ute på landet, hestehov i veikanten, sildrene bekker av vann nedover grusveien når snøen smelter...

Kan det ikke bare bli vår!!

gallery_2374_124_41917.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Miranda og velkommen hjem!

Jeg har foreløpig kun en stilling, og det er vel ikke meningen at jeg skal ha begge heller, men i en overgangsperiode nå i slutten av mars og første halvdelen av april kommer jeg nok til å være litt begge steder, uten at jeg overtar den andre jobben ennå. Hun som har deler av jobben nå går på barselpermisjon i slutten av april.

Vi har nettopp bestilt billetter til West Side Story i mai. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Miranda!

Så kom fredagen igjen. :-D Selv om jeg ikke har vært på jobb mer enn 2 dager denne uka, er det absolutt etterlengtet med helg igjen. Energinivået er ikke mye å skryte av for å si det sånn...

I morgen er planen at vi skal på boligmesse i Forum, også er planen at vi skal på kino og se Rent etterpå. Vi så Rent på Broadway når vi var i NYC, så jeg gleder meg kjempemye til å se film versjonen. Blir nok litt mimring etterpå tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt meg Lanza Strait-Line Smoother Creme fra LookFantastic. De brukte dette produktet når jeg var hos frisøren på lørdag, så nå blir det spennende om det fungerer like godt når jeg skal bruke det hjemme. Jeg kommer ikke til å bruke det dagelig, men det kunne jo forhåpentligvis gjøre at jeg kunne ha håret løst litt oftere enn nå. Nåværende status er sånn så og si aldri og det er jeg ganske lei av. Det er absolutt ikke hver dag jeg kjøper stylingprodukter for 140 kr (tror aldri det har skjedd før), men hvis det fungerer er det verdt pengene.

Jeg har også bestilt meg en sånt "veskesmykke" til inntekt for bekjempelse av brystkreft, men det teller ikke for det støtter jo et godt formål. ;) Det kom ikke på mer enn 70 kr.

Det er sånne ting som gjør fredag enda litt bedre ikke sant? ;)

Jeg regner ikke med at det er lenge før jeg kjører nå. Skal innom på et senter på veien hjem og kjøpe noen nødvendigheter; blant annet concealer og pudder, så da er det deilig å stikke av gårde litt før normalt for å slippe å komme så mye senere hjem.

Jeg har faktisk vært ganske så produktiv i dag. Må være fredagsrusen... :ler:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Du nøt godt av fredagsrusen så jeg - hvordan er det med mandagsrusen? ;)

Håper du har hatt ei fin helg og at energinivået ditt har steget litt sånn at du er klar til ei ny arbeidsuke! :)

Ha en strålende dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-A-N-D-A-G-S-R-U-S-E-N??? :forvirret:;)

Vel, jeg føler meg mer eller mindre bedøvet, det er vel også en form for rus? ;) Jeg har ikke sovet særlig godt i natt, så jeg kan vel ikke si at jeg føler at jeg har så veldig mye energi akkurat Kverula. For det første ble jeg sittende oppe alt for sent i går. Klinte til med 3 espisoder av Grey's Anatomy og gikk ikke og la meg før 00:30 for å ligge der og ikke få sove. Jeg vet ikke om det mest skyldes det faktum at jeg sov til 10:30 i går, eller at jeg allerede var litt stresset fordi jeg visste at jeg hadde vært oppe for sent. Ikke nok med det så våknet jeg av sambo's vekkerklokke kl. 05:20 i morges, og har ikke sovet ordentlig etterpå. :Gjesp:

Det ser forøvrig ikke ut som om verden har sovet særlig godt heller, for den er helgrå og trist...

Siden det har blitt dårlig med KG i helgen, hadde jeg forøvrig regnet med at jeg skulle langt ned på side 2 for å finne igjen dagboken, men så var det jo heldig at du hadde vært innom og gjort jobben Kverula. :-D Jeg har forøvrig vært innom og oppdatert meg i dagbøkene "mine" i helgen også, men jeg har likssom ikke orket å skrive noe. Av en eller annen grunn blir ofte enten eller i helgene. Enten skriver jeg masse her, eller ingen ting.

Vi tilbragte store deler av lørdagen i København. Først dro vi på boligmesse. Den var faktisk ikke særlig spennende, heller skuffende. Har vært på den messen to ganger nå og blitt litt skuffet hver gang. Huske på neste år og dra på en annen istedet. Etterpå spiste vi pizza og gikk en tur på café, før kveldens høydepunkt; Rent. Filmen var akkurat sånn jeg hadde håpet den skulle være. Jeg fikk oppklart noen ting som ikke kom så klart frem live, jeg koste meg med musikken, sviskene og klisjeéne fra sent 80-/tidlig 90-tall og felte en bitteliten tåre når Angel døde. Hadde åpningsnummeret av sangen i hodet resten av kvelden og i går:

Five hundred twenty-five thousand six hundred minutes -

five hundred twenty-five thousand moments so dear.

Five hundred twenty-five thousand six hundred minutes -

how do you measure - measure a year?

I går var vi bare hjemme. Jeg fikk tørket støv og vasket bad, mens resten av dagen i hovedsak gikk med til å slappe av på sofaen. Jeg har totalt sett 7 (!!) episoder Grey's Anatomy i helgen. :sjenert: Lastet ned hele sesong 1 (9 episoder) for noen uker siden og nå har jeg kun to episoder igjen. Jeg har blitt ganske så hektet (og fjortis forelsket i Dr. Burke) :ler: , så da er det jo supert at det hittil ligger 22 episoder av sesong 2 som venter på å bli lastet ned.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:

Jeg liker også Grey's Anatomy (så den da den gikk på TVDanmark), og gleder meg til dne kommer tilbake.

Ha en fin uke!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heisann! :)

Uff, en grå, trist mandag hørtes ikke no' særlig ut...håper det ser litt lysere ut i dag da. :)

Har ikke hørt om Grey's Anatomy jeg da...er det noe som har gått på norsk tv, mon tro? :klø:

Fikk så innmari lyst på pizza når jeg leste at dere hadde kosa dere med det etter den skuffende boligmessa. Men så er det jo bare tirsdag i dag, og ingenting kan vel forsvare pizza på en tirsdag, eller... :sjenert:

Burde vel koke noen poteter til mannen snart igjen jeg, det er ei stund siden sist nå, og han er jo så glad i det. (Og jeg er IKKE glad i det...)

Ha en god dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...