Malou Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #1101 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg vurderte faktisk om jeg skulle ringe å reservere en plass på intensivavdelingen på nærmeste sykehus med en gang monja. Verden er hvit i dag. Det har ikke kommet så fryktelig mye snø da, men all snø er for mye snø på dette tidspunktet av året. Jeg synes faktisk at de perlehyacintene jeg satte på bordet på den overdekkede verandaen så litt små forfryste ut også. *vurdere å kreve erstatning fra en eller annen* Snart har halve arbeidsuka gått. Det er lys i enden av tunnellen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #1102 Del Skrevet 1. mars 2006 Det er lillelørdag i dag! Og så er det 1.mars! Så jeg tenker som så at det kan komme så mye snø det bare vil, for uansett går det mot vår nå - så den må bare gi tapt snart om den vil eller ikke! Det er verre når det kommer sånne mengder i november... Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #1103 Del Skrevet 1. mars 2006 Takk for det Kverula! Jeg synes faktisk det er værre med snø nå i enn i november jeg da. For i november så er det likssom vinter uansett så det spiller egentlig ikke så stor rolle fra eller til, men i mars ER DET VÅR FOR F***! Selvfølgelig vet vi godt at våren kommer snart uansett, selv om det ser ut som om vi har tatt januar og februar også istedet for mars så begynte vi på januar igjen... Våren var forøvrig ganske kald og våt her sist år, håper den blir bedre i år. For en fin vår er nesten bedre enn sommer synes jeg! Nå ble det mye værprat her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #1104 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Noen ganger er det altså trøblete å bo i utlandet. Bare en sånn helt enkel ting som at jeg ville laste ned "Love I Can't Defend"-singelen til Elvira Nikolaisen. Ble litt nyskjerrig på "what the fuzz was all about." Siden jeg ikke kan laste ned på "den vanlige måten" på jobb-PC'en (strengt forbudt) så ville jeg betale den 10'eren det koster å laste den ned, men hverken cdon.com eller msn.no tar selvfølgelig kortet mitt, selv om de tar VISA og jeg har dansk VISA. Så levde vi visst ikke lenger frem enn 2006 allikevel, og Elvira tapte de pengene... Endret 1. mars 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1105 Del Skrevet 2. mars 2006 Fiksa det på den ulovlige måten jeg! Fin låt, men jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg er enig i hypen ennå. Sier ikke at jeg ikke er det heller. I dag har jeg jobbet hjemme og vært hos tannlegen. Jeg hadde ingen hull og regningen kom kun på 235 kr. Da er det jo nesten bare moro å gå til tannlegen, bortsett i fra at det ikke er særlig behagelig å få tannrensning. Jeg feiret istedet null hull med litt shopping. Kjøpte et par sandaler i beige/bruntoner med påsydde perler og paljetter for pengene jeg fikk av lillebror i bursdagsgave, i tilegg til Toscana reisebok, en bok med inspirasjon til haveinnredning, tre tomme DVD plater og to små sukkulenter i potter. Fikk også bestilt meg frisørtime på neste lørdag. Det skal bli godt å få klippet vekk de tørre tuppene. Nå skal jeg legge meg å slappe av med Secret life of bees. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mars 2006 #1106 Del Skrevet 2. mars 2006 Bees? Blomster og bier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1107 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvorfor blir jeg ikke overrasket over at dette kommer fra puppen selv? Freitag! Det ble forøvrig ikke noen bier på meg i går kveld. Jeg landet foran TV'en istedet og selv om det er deilig og avslappende irriterer det meg litt. Sambo har fulgt med på Hell's Kitchen på TV3. Jeg gadde egentlig ikke se det, men siden det har stått på hver uke har jeg fått med meg hoveddelen allikevel, og nå følger jeg med på det også. Jeg prøver virkelig og ikke følge med på for mange TV programmer, for da blir det så lite tid til de andre slappe av aktivitetene mine, som å lese bøker og blader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #1108 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Jeg blir så trøtt sånn litt ut på ettermiddagen for tiden. Sånn ca 1 time og 39 minutter til det er helg! Endret 3. mars 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1109 Del Skrevet 3. mars 2006 HELG!!! :hoppe: NYT DET! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 4. mars 2006 #1110 Del Skrevet 4. mars 2006 Håper du har en fin helg! Er ganske lei av snø selv også, ikke minst siden jeg sto en halv time i kø på vei hjem fredag. Men det er jo litt pent å se på, da. Klem Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1111 Del Skrevet 6. mars 2006 *fisker dagbok opp fra side 2* Sånn går det jo når man forsømmer dagboken hele helgen... Jeg har faktisk vært minimalt på nettet i helgen. Det skyldes nok i hovedsak at sambo har vært hjemme/inne hele tiden fordi han har vondt i ryggen. Når jeg har selskap hele tiden er jo ikke behovet for å gå på nettet like stort som normalt. Dessuten har jeg pga sambo's vonde rygg også måtte stå for støvsuging, vasking av kaninbur, henting av ved og alle mulige andre ting som innebærer tunge løft eller arbeidsstillinger som ikke passer særlig godt for en med vond rygg. Dessuten pusset jeg innsiden av vinduene i stua på lørdagen. Vi har betalt oss fra vasking på utsiden, så når vinduspusseren hadde vært der tidligere i uken, kunne vi virkelig se hvor møkkete vinduene var på innsiden. Det ble jo plutselig lyst i stua etter at jeg hadde vasket dem! Jeg var også ute og gikk trimtur i går, i det knallfine kalde været. Jeg blir nesten nødt til å skryte litt av meg selv, for etter alt husarbeidet var det vel det siste jeg hadde lyst til. Men så vet jeg jo at kroppen har veldig godt av å røre på seg og få frisk luft, så jeg tok meg selv i nakken og gikk avsted allikevel. Jeg trenger virkelig den ekstra energien man (forhåpentligvis) får av å trene. Sånn bortsett i fra det så har vi vel egentlig gjort noe spesielt. Bare slappet av i sofaen og syntes synd på sambo. Har lagt meg forholdsvis tidlig hver kveld, på fredag- og lørdagskvelden før tolv (tidlig for meg til å være helg) og i går kvart over 10!! (sensasjonelt) Det tar på å være alene om husarbeidet tydeligvis. Er egentlig ikke knallopplagt i dag av den grunn, men kanskje litt mindre i tåka enn normalt på en mandagsmorgen. Hvitt er forøvrig pent i desember Piglet, men ikke i mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 6. mars 2006 #1112 Del Skrevet 6. mars 2006 Hvitt er forøvrig pent i desember Piglet, men ikke i mars. ← Sant, sant! Det hadde jeg ikke tenkt på... Men tiltross for det er det fortsatt hvitt, selv her inne i Kbnh. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1113 Del Skrevet 6. mars 2006 Det snør as we speak her jeg sitter også Piglet, litt nord for KBH, så det ser ikke ut til at vi blir kvitt det hvite sånn helt med det første. DESVERRE!! Men på mandagsfronten går det fremover. Klokken er snart halv tre og det er "kun" ca 2½ time igjen. 2½ time!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1114 Del Skrevet 6. mars 2006 Nå har jeg slått i hjel i halvtime med sambo (og kaninen) på MSN og webcam. Bare 2 timer igjen. *arbeider flittig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #1115 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei på deg! Du har jammen stått på i helga - skjønner jo godt at det har blitt tidlig kveld på deg! :grine2: Og nå er vel arbeidsdagen snart over! HA EN FIN KVELD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1116 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Takk for det Kverula. Mandagskvelden var fin og etterlengtet... I dag har jeg sagt ja takk til ny jobb!! Dette blir spennende!! Det eneste jeg er litt beymret for om jeg får veldig mye mer og gjøre enn det jeg har hatt i nåværende jobb, men det kan godt være at det er positivt også, bare det ikke blir alt for mye stress. Jeg regner jeg mer og flytte mer og mer over i den nye jobben allerede i april. Jeg kjenner allerede hun som jeg skal ta over deler av jobben fra, så jeg regner med at vi kommer til å begynne å snakke om overtagelsen ganske snart. Hun er forøvrig italiener, så det kommer til å foregå på engelsk, men det er jeg jo forsåvidt vant med i fra før, i og med at mye av jobben min allerede foregår på engelsk. Ellers har jeg jobbet hjemme i dag, i selskap med sambo. Veldig hyggelig, men kanskje ikke det mest produktive... Bestilte forøvrig Crash fra cd-wow.com i dag i og med at jeg hadde et gavekort på 50 kr derfra. Filmen kom dermed på 39 kroner og det kan jeg godt leve med. Endret 7. mars 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1117 Del Skrevet 7. mars 2006 Vi planlegger sommerferie i Toscana i år, og i dag har vi forhåpentligvis reservert en liten leilighet litt utenfor Siena en uke i juli. Jeg skriver forhåpentligvis fordi vi ikke har fått den 100% bekreftet ennå, men det får vi forhåpentligvis i løpet av uken. Hvis alt går etter planen planlegger vi å fortsette med 1-1½ uke i telt ute ved kysten etterpå. *glede seg til juli/august* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1118 Del Skrevet 9. mars 2006 Så er det torsdag og det nærmer seg helg igjen. Solen skinner og det eneste som mangler er en fridag og i hvertfall 10 ekstra varmegrader. Gårsdagen var rimelig busy, så det ble ikke noe tid til å oppdatere dagbok. Jeg møtte blant annet mine nye kollegaer, pluss at jeg hadde masse analysearbeid som skulle gjøres. De nye kollegaene virker hyggelige. Jeg skal jo ikke begynne i den nye jobben helt ennå, men jeg regner med at vi begynner overdragelsen i slutten av mars og så mer og mer utover i april. Det er jo ikke særlig lenge til. Jeg har unnagjort dagens eneste telefonmøte. Snart skal jeg spise lunch, også må jeg begynne å få noe av det som skal avsluttes før jeg skifter jobb på plass. Det blir nok blant annet en del opprydning (ikke i fysisk forstand). Alt det som man hadde planlagt å gjøre en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1119 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) *ønske seg* Skal vurderes når jeg får bonus i slutten av mars? Endret 9. mars 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #1120 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Så spennende med forberedelser til ny jobb! Men det høres ut som du er veldig innstilt på det nå da, og det går helt sikkert bra. Bonus høres veldig bra ut - lurer på om jeg skal foreslå å innføre det i barnehagen vår jeg! Nå er det bare en arbeidsdag igjen, og så er det helg, malou! eh...altså, arbeidsdag for deg da...nok en sykedag for meg... GOD KVELD! Endret 9. mars 2006 av Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg