Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God helg, Malou!

Jeg liker også stearinlys, og når man står så tidlig opp som jeg gjør (kl. 6.20) og er A-menneske, så går det fint å tenne starinlys til frokosten.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsninger Miranda, Lipstick, Mie, monja og morgenfuglen Piglet og god helg til dere også!

Dette har vært en avslappende lørdag så langt. Sto opp 10:30, men har vel forsåvidt ikke sovet så lenge for selv om jeg var kjempetrøtt i går presterte jeg å bli sittende oppe til litt over klokka 2 i natt... Først så jeg Pride & Prejudice, og når sambo kom hjem fra en kamerat spilte vi basket på Playstation, uten tårer denne gangen. ;) Jeg taper fortsatt, men har faktisk blitt ganske mye bedre. Pride & Prejudice var omtrent så romantisk som jeg hadde forestilt meg og jeg likte den veldig godt, selv uten hverken å ha lest bok eller sett miniserie. Jeg ble nok litt småforelsket i Mr Darcy jeg også... :ler: Keira Knigthly overrasket meg faktisk positivt i denne rollen.

Sambo skal bort igjen i kveld. Han skal spille billiard og siden det ikke er særlig interessant å se på i lengden blir jeg hjemme og slapper av istedet. Jeg har jo mer eller mindre sverget på at jeg ikke skal noen steder denne helgen og det står jeg hardt på. Jeg har planer om å se Elizabethtown med Kirsten Dunst og Orlando Bloom og ellers bare kose meg og slappe av.

Jeg hadde vel egentlig ikke noen planer om å bake fastelavensboller i morgen Miranda, men nå som du nevnte det fikk jeg litt lyst allikevel så jeg får se om lysten fortsatt er der i morgen. Vi "feiret" foressten fastelaven allerede for for 2 uker siden, fordi vi begge var overbevist om at det var fastelaven den helgen. :ler: Lurer på hvor vi hadde fått det fra. I hvertfall kjøpte sambo med seg to fastelavensboller på fredagen, og siden de ikke kunne holde seg til om søndagen spiste vi dem med en gang. :Hehe:

Angående den potensielle nye sjefen så vet jeg ikke helt Lipstick. Jeg vil ikke si at inntrykket av kjempepositivt akkurat, men det har nok også noe med at jeg har hørt litt om han i fra før... Dessuten har han også noe å kjempe i mot i min nåværende sjef. Hun er suveren og jeg kommer til å savne å jobbe sammen med henne. Men jeg tror nok ikke jeg kommer til å ha så mye med denne mannen i den eventuelt nye jobben uansett, så jeg tror ikke jeg vil la det stoppe meg.

Du er nok den første jeg har "hørt" si at du skulle gå i brusekabinen monja. :ler: Her i huset går vi i bad, men man kan vel kanskje si at gå i bruseren?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går for en treretters meny i kveld:

Forett: Tomatsuppe (rett i koppen)

Hovedrett: Pastarett med skinke og fiskekaker

Dessert: Sjokoladeis

Det serveres iskald Cola light ad libitum under hele måltidet og en stor kopp rykende varm te etter desserten.

:fin-på-det-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elizabethtown... Vel, jeg ville ikke anbefale den til noen som ikke er ekstremt betatt av Orlando Bloom. Det er ikke undertegnede, så jeg synes filmen var en ganske kjedelig affære. Etter litt over en time syntes jeg den hadde vart en evighet. Sånn er det jo bare noen ganger, man kan ikke vinne hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiske meg her og fiske meg der... :ler:

Har nettopp tatt et sent (bruse)bad og sitter nå med hårkur i håret. Tror jeg skal spille en omgang basket mens den virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spille basket mens hårkuren virker ja. Godt observert monja, det tenkte IKKE jeg på! :ler:

Vi skal ha thailandsk til middag i dag. Nudler med reker, chilli og selvfølgelig fiskepudding. ;)

Det har vært det knallværet her i dag. Det er fortsatt forholdsvis kaldt, men temperaturmåleren i sola viste da tross alt 11 plussgrader i dag så det går den riktige veien. Vi har vært ute og gått tur og jeg har også tilbragt litt tid ute på den nye terassen med å plante om noen blomster.

Jeg kjøpte perlehyacinter og vanlige hyacinter som nå står å pynter på bordet på den ovedekkede terassen sånn at jeg kan se dem inne i fra stua. Må få kjøpt noen påskeliljer snart også. Det nærmer seg vår! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på en mandag! :vinke:

Fiskepudding her også!?!! :grine2: Jeg har akkurat spist to skiver med fiskepudding og litt lettmajones jeg - det var godt! :sikle: (Og det ER ikke kødd, monja!!!)

Ellers håper jeg at malou får en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Kverula. Jeg tror faktisk utsiktene for en god mandag er ganske så god i og med at den foregår hjemme fra stua. Sniker meg til en ekstra hjemmearbeidsdag denne uka, når forholdene ligger til rette for det.

Jeg vet ikke helt hva som skjedde Kverula, men jeg tror jeg fikk fiskepudding på hjernen i løpet av helgen. :ler: Vi skal forøvrig ha chilli con carne til middag i dag, og for å være helt ærlig så tror jeg at jeg dropper fiskepuddingen denne gangen. ;)

Det er skikkelig knallvær utenfor i dag også, men det er tydelig at det er sola som varmer for temperaturmåleren på skyggesiden sier -2,3 mens den i sola sier 18 plussgrader!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke det har kommet snø her også da!! *snurt* Ikke at det har kommet sånne voldsomme menger, men det er tross alt hvitt på bakken igjen!! *enda mer snurt* Vurderer å gå ut i streik eller noe sånt. Nå er jeg godt klar over at det er mye værre i hjemtraktene mine i Norge om dagen, men allikevel!! Jeg bor tross alt "sydpå." I hvertfall i forhold til der jeg bodde før. ;)

Dessuten er det noe krøll med den eventuelt nye jobben. Ikke krøll som medfører at jeg ikke kan få/si ja takk til stillingen, men noe administrativt krøll om kanskje egentlig ikke betyr så mye, men det betyr litt allikevel. *litt snurt for det også*

Egentlig var dette en ganske bra dag, men jeg merker at jeg er litt oppgitt akkurat nå. Det går nok over så fort snøen blir borte igjen tenker jeg.

*smiler stivt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne jo ha nettshoppet litt da (det er jo opptil flere uker siden sist), men det er ikke noe jeg har nok lyst på akkurat nå. *tar temperaturen*

Heldigvis skal jeg snart kjøre hjem, for arbeidslyst... vel det har jeg ikke så alt for mye av akkurat nå. Lurer på hvor lang køen er på motorveien jeg, med snø og alt...

Vår... tralala vår... tralala vår... tralala vår... tralala vår... kanskje i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...