Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg så nettopp Sarah Jessica Parker på Oprah, hvor hun viste rundt til noen av sine favorittsteder i New York. Sukk, jeg kunne godt tatt en tur tilbake dit snart. Det er jo så mye å se og gjøre der. Nå så vi jo de mange av de største attraksjonene forrrige gang vi var der der, denne gangen ville jeg snuse mer rundt i Soho, West Village, sett en NBA kamp i Madison Square Garden/baseball Yankees Stadium, besøkt flere små museum, bare nytt livet i alle parkene osv. Dessuten kunne jeg godt tenkt meg en dag med SJP, hun virket som den perfekte å ha med på shoppe/skraletur. ;) Dessuten er hun imponerende flott synes jeg, på sin egen måte, det har hun jo også selvfølgelig alle forutsetninger for å være...

Ja, jeg jobber hjemme i dag. Benefits... :Hehe:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når du får vært i NY sammen med SJP så kan du bli "min" SJP og ta med meg på omvisning i NY! ;)

Høres ut som en bra hjemmjobbedag! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleden ville være på min side Kverula! :-D

Det har vært en bra hjemmejobbedag ja. Perfekt med sånne dager som er litt stille og jeg har tid til å kikke litt på TV også. Jeg har jobbet også altså, bare så det er sagt. ;)

Så har jeg endelig bestilt lysekrone! Det ble faktisk ingen av de to jeg la inn bilde av... :ler: Men den er lik som den største av dem, bare at den er litt mindre. Den andre het "XL" og jeg er litt redd for at den hadde blitt litt voldsom her i stua. Så nå har jeg bestilt den vanlige utgaven istedet, forsatt til 6 lys.

Krone63-c.jpg

Gleder meg til den kommer. Nå må jeg sjekke om jeg har nok sort spraymaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! :Nikke:

Og vet du hva, malou - jeg så på bilder fra påska i fjor sammen med mannen i går, og hva får jeg se - jo, at jeg har hengt opp lysekrona over spisebordet på hytta! :ler: Det hadde jeg helt glemt! :klaske: Er det mulig?!

Men den gjør jo mer nytte for seg der enn på kottet da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin lysekrone Malou!

Jeg har en lystekrone over stuebordet jeg også, en vi fikk av svigermor en gang. Den er off-white med hengende prismer, plass til fire kubelys. Den er faktisk ganske flott, selv om den henger litt for høyt. (Har ennå ikke fått tatt meg sammen til å gjøre noe med det...)

Håper du får en fin arbeidsdag. Jeg skal om litt tilbake til malepenselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin lysekrone! Vi har stuk i taket, så jeg fantaserer litt om en ekte lysekrone (med prismer), men de jeg finner er enten forferdelig dyre eller veldig stygge.

Håper du har en fin ondsag. Halve uken er jo snart gått!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsninger Miranda og Piglet. Jeg nevnte for sambo at jeg kanskje kunne tenkt meg en romantisk lysekrone på soverommet og responsen var: det kunne du vel ja... Ikke det mest positive svaret kanskje. ;)

Jeg føler meg litt "omsvermet" i dag. Det er en dame i en annen avdeling som gjerne vil ha meg i sitt team. Jeg har tidligere blit oppfordret til å søke en stilling der som jeg ikke var interessert i. Nå i dag så hadde sjefen min tilfeldigvis møtt henne i kantinen og da hadde hun spurt om ikke sjefen min kunne be meg kontakte henne for en uforpliktende samtale. Så det vil jeg gjøre i morgen. Det skader jo ikke å forhøre seg litt, om ikke annet for å booste selvtilliten litt som min sjef sa. ;)

Om ikke så alt for lenge skal jeg sette kursen hjemover, spise lett middag og forhåpentligvis slappe av litt før vi skal spille badminton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis i CD-shopping-modus for tiden for nå har jeg bestilt den tredje CD'en i løpet av en uke. Fra før er allerede Coldplay - X&Y og Sarah McLachlan - Fallen på vei til postkassen og i dag bestilte jeg Best of Seal. Mest på grunn av at den også inkluderer en bonusdisk med nydelige live-versjoner som jeg plutselig bare måtte ha. Jeg kunne jo selvfølgelig ha lastet ned disse fra nettet, men det er nå en gang sånn at noen CD'er må jeg bare ha i originalversjon. Musikk som er mer langtidsholbart og som jeg ikke regner med å bli dritt lei av. Av den grunn kjøper jeg mest rolig musikk, da jeg av en eller annen grunn blir fortere lei av "up-tempo" musikk.

Dessuten har jeg lyst på NBA Live 2006 til Playstation, men jeg er ikke sikker på om jeg gidder å betale 300 kr for det, for det er jo ikke SÅ ofte jeg spiller Playstation heller. Må tenke litt på det.

:shop-til-you-drop-smiley:

Dessuten har jeg lagt inn et av de stiligste bildene jeg vet om i profilen min.

seal2_1.jpg

For at ikke det skulle være nok så hører jeg på Love's Divine akkurat nå. Hvis det ikke hadde vært for Heidi Klum og sambo så skal du ikke se bort i fra at jeg hadde blitt Fru Seal. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det med den uforpliktede samtalen? ;)

Er enig med sjefen din jeg. Det betyr jo ganske mye at man er ettertraktet :sjarmor:

Håper du får en kjempefin helg Malou? Kanskje du skal male? ;)

(Det skal i alle fall jeg snart, - har sittet alt for lenge på KG...)

God helg Malou

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stilig bilde det der! :Nikke:

Og du - peile inn sambisen din på januar, da! ;)

Jeg har alltid vært litt "sucker" for sorte menn jeg da... :sjarmor: Men sambo er hvit som snøen (i hvertfall nesten...) og har forøvrig vært klar for baby leeeenge.

Hvordan gikk det med den uforpliktede samtalen?  ;)

Jeg har snakket med henne i dag og det gikk veldig fint. Jeg ser absolutt på det som interessant, uten at jeg har bestemt meg for noe som helst ennå. Skal snakke med min nåværende sjef på mandag. Det fungerer forøvrig heller ikke sånn her i dette firmaet at man "bare" skifter fra en avdeling til en annen. Sånt skal godkjennes både her og der først, så det skjer nok neppe noe med en gang. Lovte henne at jeg skulle komme tilbake med et svar om jeg var interessert i løpet av neste uke.

Det er jo veldig trygt og godt her jeg sitter nå, men jeg kan jo ikke regne med at jeg kan fortsette med det for all evighet. Dessuten kunne jeg nok godt trenge litt miljøforandring, selv om jeg er veldig fornøyd med de nærmeste kollegaene mine. Det skal jo ikke stikkes under en stol at jeg i perioder har vært veldig lei av jobben min. Spørsmålet er om dette endrer seg så mye på sikt da for den eventuelle andre jobben er jo delvis innenfor det samme området.

Fredag og strålende solskinn i dag, det kunne nesten ikke bli bedre. Så må jeg bare se bort fra at det kanskje kommer mer snø i helga. Jeg mener, det er jo helg og det er bedre med helg og snø enn hverdag uansett. ;)

God helg til deg også Miranda og eventuelle andre som måtte stikke innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...