Malou Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #801 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Godt nyttår til dere også Miranda og monja, og andre forvillede sjeler som måtte stikke innom. Times Square nyttårsaften 2006: *sukker henført* Endret 1. januar 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #802 Del Skrevet 1. januar 2006 Har akkurat sett The Virgin Suicides av Sofia Coppola. Den hadde som Lost In Translation en egen stemning; trist, men samtidig drømmende og vakker. Men den manglet noen svar denne også, men det er nok også meningen. Har fortsatt dyna i stua, skulle tro jeg hadde festet i går. *strekker seg* Fjernet stort sett all jula i går, har kun den elektriske adventsstaken igjen i kjøkkenvinduet, men den blir ikke tent i kveld. Sambo har fjernet juletreet utenfor. Det er det jeg vil savne mest. Inne er det faktisk ganske deilig pynten. Det føles mye renere, akkurat som om det er mer plass til meg. Er i gang med å brenne ned resten av de røde lysene. Snart skal vi spise thaimat. Sambo har vært i gang over grytene mens jeg har sett film. *bortskjemt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. januar 2006 #803 Del Skrevet 1. januar 2006 Håper 2006 blir som du ønsker at det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. januar 2006 #804 Del Skrevet 1. januar 2006 Du har ikke kasta ut jula alt??? Her tviholder jeg på alt til 13. januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #805 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Takk for det Mie og det samme til deg! (i mangel på blogg eller dagbok å skrive i) For meg slutter jula senest 1. januar monja, som oftest på nyttårsaften. Jeg pynter heller litt tidligere i desember jeg, for da har jeg mye mer julestemning enn det jeg har nå. Men mamma beholder jula til nærmere påske så det er kanskje derfor jeg har blitt som jeg har blitt. Jeg prøver å fortrenge at jeg skal på jobb i morgen, og i hvertfall at jeg skal tidlig opp. *nanananananananana* Endret 1. januar 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. januar 2006 #806 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja, da skal ikke jeg gni inn at jeg har fri i morgen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #807 Del Skrevet 1. januar 2006 *overser monja* Kanskje jeg bare skulle overse hele mandagen? Jeg trodde at helligdager som falt på en søndag ble flyttet til nærmeste mandag jeg... *øver på unnskyldninger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2006 #808 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg er så enig med deg malou ang. jul og julepynt. Jula er definitivt over 1.nyttårsdag. Men jeg pleier å drøye et par dager da, bare av lathetsskyld. Mulig det går helt til torsdagen i år, siden jeg har fri da. Nå skal jeg ta kvelden! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #809 Del Skrevet 1. januar 2006 God natt til deg også Kverula, selv om jeg nok neppe kommer til å sove på en stund ennå. I går var jeg våken til kvart over tre, selv om vi bare hadde en stille og rolig hjemmekveld. Hvite tulipaner er ufattelig mye finere enn julestjerner! Nå liker jeg ikke julestjerner en gang da, men allikevel. Jeg er så glad i tulipaner, de er i utgangspunktet så enkle men allikevel så utrolig dekorative. De kan både skape liv i blandede buketter og sterke farger, men kan også være beroligende enkle i hvitt, romantiske i lyserosa osv. Nå tror jeg vaskemaskinen med håndklær er ferdig til oppheng. Har massevis av klesvask etter juleferien, og jeg har selvfølgelig ikke fått ut fingeren og begynt å vaske før i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2006 #810 Del Skrevet 1. januar 2006 Tulipaner er vakre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. januar 2006 #811 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Jeg har fri i morgen, jeg har fri i morgen, jeg har fri i morgen..... Endret 1. januar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. januar 2006 #812 Del Skrevet 1. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #813 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg syntes jeg hørte noen, men her var det jo ingen... Jeg har fått en sms fra et nummer jeg ikke kjenner som lurer på hvem jeg er. Godt spørsmål, jeg lurer faktisk en hel del på det samme. Må sjekke på telefonkatalogen.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #814 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Fikk bare opp et fastnettnummer til en golfklubbb. Hmm... ----------------------------------------------------------------------------------------- Jeg skrev tilbake og spurte hvem vedkommende var og fikk til svar at det var Dagmar på 12 år! Så har du nok feil nummer jenta mi... Det skjer ganske ofte at det tikker inn SMS'er som jeg ikke vet hvem er fra. Endret 1. januar 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #815 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva man ikke får oppklart på årets første dag. Jeg fikk en annen melding fra et ukjent nummer også, men denne gangen kjente jeg i det minste vedkommende bak telefonnmmeret. Prøve å sove litt snart kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #816 Del Skrevet 2. januar 2006 Gjett om jeg sov godt når vekkerklokka ringte i morges! Etter under en time på jobb er jeg mer enn klar for helg igjen. Eller i det minste et par fridager... Det er ganske deprimerende å tenke på at det ikke er noen feriedager før påske nå, i tillegg til de 4 feriedagene jeg har igjen da, som skal brukes før 1. mai. Men sånn er det jo bare. Man må prøve å se så positivt som mulig på det. Nytt år og nye muligheter kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #817 Del Skrevet 2. januar 2006 Det er mulig at jeg har kastet ut jula, men jeg har faktisk så smått begynt å tenke på neste jul. Hvis alt går etter planen skal den tilbringes i Danmark og da har jeg lyst til å anskaffe meg mitt første juletre. Jeg gleder meg faktisk allerede litt til å finne den helt riktige pynten. Men dette er jo lenge til, og for alt jeg vet kan det jo hende jeg skifter mening innen den tid. "Bare" 3 kontortimer igjen for i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #818 Del Skrevet 2. januar 2006 OK DA, jeg er kanskje ikke helt "up to speed" ennå. Hvem er det etter en ukes juleferie? Det er så mye som skal catches opp, alle nettstedene mine. Heldigvis har jeg vært innom her før jeg begynte å jobbe igjen, for hvis ikke hadde jeg i hvertfall ikke fått gjort noe som helst fornuftig. Hva som er fornuftig kommer vel forøvrig ann på øyet som ser. Uansett har jeg i allefall snart kommet meg igjennom årets første arbeidsdag og det er jo ikke så værst bare der. Før jeg vet ordet av det er det sikkert fredag igjen. *håpe* Har bestilt litt julepynt på salg hos Bella, et sett med to englejenter og et sett med en julejente og julegutt. Begge deler sånne som kan sitte på en hylle, i stoff med lange bein. Litt søte og ikke så tradisjonelle at de kommer til å bli liggende nede i julepyntesken. Merket at jeg trengte litt oppgradering av julepynten, for jeg hadde ikke så veldig mye jeg ville ha fremme i år. Til og med sambo kommenterte at det ikke var så mye julepynt. Herregud, nå skriver jeg om jul og julepynt igjen. Jeg som var så fornøyd etter at huset var totalt "avjulet." Dette må kalles langtidsplanlegning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 2. januar 2006 #819 Del Skrevet 2. januar 2006 Her forsvinner også julen ut så fort som mulig, jeg synes den ser så stusselig ut når det er januar ute. Hva er det som skjer de røde julehjertene bare på den uka der, liksom? Men det er deilig å bli kvitt den, det er akkurat som om jeg puster lettere når all pynten er borte! ... første arbeidsdag etter ferien er alltid tøff, det var den for meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 2. januar 2006 #820 Del Skrevet 2. januar 2006 Jula pælma ut herfra også. Har ikke begynt å tenke på neste (eller jo, kanskje litt, på at jeg skal kjøpe julepynt på reiser... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg