Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det jenter! :nisse:

Jammen meg har det ikke falt inn noen små arbeidsoppgaver i mailboksen også. Maken til frekkhet! :Hehe:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er vi snart klare til å sette oss i bilen og kjøre nordover. Vi er tilbake på torsdagskvelden. Jeg regner ikke med å komme innom her i mellomtiden.

I mellom tiden ønsker jeg alle en riktig god jul! :nissekonekyss::nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nisse: Et lite julepakkerim… :nisse:

Vi pakker pakker

åpner pakker

alle-skal-ha-sitt-pakker

små pakker

store pakker

vente-til-etter-maten-pakker

snille pakker

ville pakker

pass-nå-faller-treet-pakker!!

godtepakker

selskinnshatter

fire nye dørmatter

lange pakker

runde pakker

leketøy til alle katter

rare pakker

tullepakker

akebrett til akebakker

myke pakker

harde pakker

vi blir stiv i våre nakker!!

glemte pakker

knuste pakker

finner INGEN merkelapper!!

tre pakker

to pakker

en pakke...

så bukke-nikke-neier vi…

og takker!

:hjerte: :hjerte: Ha en riktig God Jul!! :hjerte: :hjerte:

Anette

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for julehilsninger Kverula, nostalgia, reddelinea, Mie og Væren!

Så er vi tilbake. Dvs vi var hjemme sent i går kveld etter en lite festelig kjøretur med snøvær store deler av veien. Skikkelig rart å komme hjem til skikkelig vinter. Det er jo omtrent like mye snø her nå som det var hjemme hos mamma! I allefall før vi dro, de har vel fått mer snø der også nå tenker jeg.

Vi har hatt en kjempefin tur til Norge. Har besøkt nærmeste familie og venner, spist god julemat, godteri og sovet lenge hver dag. Men jeg innrømmer så gjerne at det er deilig å være hjemme igjen. Elsker å være hjemme...

Julegavefangsten var som forventet. I og med at vi ikke kjøper så mange gaver selv blir det ikke så mange pakker under juletreet heller. Men jeg fikk da allikevel følgende:

Bok om Toscana (fra mamma)

Røde sneakers (fra sambo)

Will & Grace sesong 1 DVD (fra sambo)

Røde grytekluter og noen (unnskyld) grusomme julehekleduker (fra "fille-farmor")

Armbånd (fra tante, onkel og kusine)

800 kroner - Fellesgave med sambo (fra pappa & stemor)

Høytalere til den bærbare PC'en - Felles gave med sambo (fra Zorro) :ler:

Pluss at jeg har fått 1000 kr i bursdagsgave på forskudd.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp tilbragt noen timer alene på sofaen og sett "The Upside of Anger." Jeg bare elsker det BitCommet-programmet.

Utrolig hvor fort dagen har gått foressten, klokka er allerede over midnatt og årets siste dag er i gang.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at du har hatt en herlig juleferie, men jeg forstår godt at det er deilig å komme hjem til seg selv - slik er det jo som oftest for alle, det er rart med det :)

Håper du får en flott 365'te dag i 2005 - og at det nye året bringer deg mange gode og fantastiske opplevelser!

Takk for hyggelig besøk i cafeen! ;)

:klem:

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Væren og nostalgia!

Hvis ikke det skal ende med at jeg sover bort de siste lyse timer av 2005 er det nok på tide at jeg køyer nå. Det er ikke fordi jeg ikke er trøtt heller akkurat.

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem da, malou! Høres ut som du har feiret jula akkurat sånn som jeg! ;)

Deilig med noen fridager - håper denne helga varer leeeenge.

Ha en god nyttårsaften og en fin feiring!

GODT NYTT ÅR! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem Malou.

Høres ut som om dere har hatt en koselig juleferie. Enig med deg i at det alltid er herlig å komme hjem etter en sånn tur. Da får man virkelig slappa av.

Håper du får en fin nyttårsaften. Noen planer?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:):blomst::gratulerer::bursdag:

Jeg ønsker deg et riktig godt Nytt År!! ~ Håper du får mange fantastiske opplevelser i det nye året... og takk for det gamle!!

:bursdag::gratulerer::blomst::)

Stoooor nyttårs :klem: fra...

meg!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsninger Kverula, monja og nostalgia! :-D :smilbla::smilorange:

Vi har vel ikke akkurat de store planene i dag. Jeg og sambo satser på en stille og rolig hjemme kveld med god mat, drikke og godteri også bittelitt fyrverkeri klokka tolv. Det begynner å bli noen år siden vi feiret nyttårsaften med fest, tjo og hei for å si det sånn. Nå har vi jo vært borte mer eller mindre hele jula også, så da er det ekstra godt å bare være hjemme.

Jeg sitter fortsatt under dyna i stua. :sjenert: Vi har spist lang frokost og sett en episode Prison Break. Nå er sambo ute og fjerner postkasser, søppelbeholdere etc, sånn at vi ikke risikerer noe. Snør litt gjør det også. Dette er tydeligvis årets vinter.

Jeg koser meg med Fox & Friends weekend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, Malou! :)

Jeg kom hjem til Vinter. Det er mer snø her enn vi hadde i Norge. Jeg trodde mildt sakt ikke mine egne øyne da jeg så de mengder snø som hadde faldt. Du har visst vinter du også ;)

Nyttårs- :klem:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...