Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Jeg kan i allefall håpe på at forskerne konkluderte med at B-mennesker burde ha arbeidstid mellom 10-14? :Hehe:

:syk: <-Malou i dag, syk og hjemme under dyna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser Norge - Australia på nett-TV. Hva gjorde man egentlig før internett?

Jeg har forøvrig droppet ut av KG julekalender IGJEN. Jeg mister tålmodigheten med oppgavene utrolig fort når det ikke dreier seg om oppskrifter, julegavetips og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan i allefall håpe på at forskerne konkluderte med at B-mennesker burde ha arbeidstid mellom 10-14? :Hehe:

:syk: <-Malou i dag, syk og hjemme under dyna

Stakkars deg, håper du har det bedre i dag :klem:

En 4-timers arbeidsdag hørtes fristende ut ;) Det kunne lokke til og med meg til å jobbe om dagen! ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er frisk igjen!

Jeg gidder heller ikke julekalenderen her på KG. Synes det er hyggelig og lese da, men gidder ikke og tenke ut noe krativt hver eneste dag.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er bedre. En dag under dyna gjorde sikkert underverker. Arbeidsdag fra 10 - 14? Ja takk :tommel:

Du, er det vanlig med levende lys på juletreet i Danmark enda? Så nemlig en eller annen (gjest såklart) påstå det på en eller annen diskusjon om juletrebelysning. Så da måtte jeg jo spørre da ;)

God bedring!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeps, frisk som en fisk (...) Hvor kommer foressten det dårlige utrykket fra?

Men ikke **** om jeg skriver noe langt innlegg her for det blir jo bare på mystisk vis borte allikevel. Så det så!! *fortsatt litt snurt på KG*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, er det vanlig med levende lys på juletreet i Danmark enda?

Hvor vanlig det er vet jeg egentlig ikke helt, men jeg tror det er mer vanlig enn i Norge i allefall for jeg ser da til stadighet at de har lyseholdere til levende lys til å sette på treet i butikkene.

Jeg har foressten kjøpt meg ny mobil i dag, en Samsung E730 til 499,-. Har brugt de siste par timene på å rote rundt i menyene. Jeg har stort sett kun hatt Nokia mobiler (bortsett fra et flyktig bekjentskap med en Sony Ericsson) så menyene er helt nye for meg. Men den er skikkelig kul da, men klapp og det hele. *stolt*

Vi var foressten på shopping i går også. Kjøpte ingen julegaver, kun til oss selv. :sjarmor: Sambo kjøpte navigasjonsanlegg og jeg kjøpte nytt anlegg til bilen. Jeg har hatt noen gavepenger liggende siden jula i fjor, så det var på tide å få brukt dem opp nå før det kommer nye inn. ;) Shoppinghelg med andre ord. Me like! :sjarmor:

Hvis dette innlegget blir slettet før jeg får postet det nå så sletter jeg meg fra KG! *truer*

(Særlig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen... *sukker* Vel, sånn bortsett i fra at jeg ikke har sovet særlig godt i natt er det faktisk en ganske ok mandag. Merkelig nok er jeg ikke så veldig trøtt nå, men spørsmålet er om jeg kan si det samme om et par timer. Jeg kunne i hvertfall ikke si det samme i morges, men det ville jo også vært unormalt.

Jeg har bare den cooleste mobil i hele verden. *leker seg* Det kan godt være at noen vil prøve å bestride dette, men det gidder jeg altså ikke å høre på! :ler: Jeg hadde litt dekningsproblemer hjemme i går, men i dag har den "oppført" seg veldig pent, så forhåpentligvis var det bare noen forstyrrelser på nettet. *håper* Når jeg er helt sikker på at den virker som den skal må jeg nok både hente et bakgrunnsbilde og en ringetone eller to. Egentlig er jeg mest glad i vanlige "ring-ring" ringetoner, men nå som jeg kan bruke MP3 blir jeg kanskje nødt til å prøve det?

Det er knallfint vær i dag. Bare synd man ikke kan være ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med både ny telefon og nytt annlegg til bilen! ;)

Det med levende lys på juletrær tror jeg er ganske vanlig jeg. Hos kollegaen min bruker de i allefall dette. Personlig synes jeg det er litt farlig :ler:

:kose:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det ser litt farlig ut med levende lys i treet Miranda, men det er jo flott da og veldig tro mot gamle tradisjoner.

Jeg sitter og vrir hjernen for ting jeg kan ønske meg til jul. Det er like vanskelig hver gang. Det er heller ikke det at jeg ikke har begynt å tenke på dette for forholdsvis lenge siden, jeg har bare ikke kommet på særlig mye. Jeg lurer på om jeg skal ønske meg denne av mamma, så kan jeg drømme om neste ferietur i Europa. Av sambo har jeg tenkt på å ønske meg røde fritidssko, men jeg vet ikke hvor det er mulig å oppdrive sånt nå.

Ikke nok med det så har jeg bursdag i januar, 19 dager etter juleaften, så jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg kan ønske meg da også. Foreløpig har jeg ønsket med grønn DKNY pengepung av svigers, men fikk vite at den ikke var dyr nok (...)

Så mange store problemer, kanskje jeg bare skulle jobbe litt istedet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeiii, jeg er i gang med å laste ned episode 9 av Related som ble sendt i USA i natt. Så nå ser det ut som om det blir 'A Sorelli Christmas' på meg kveld. Så kommer det vel heller ikke flere episoder før i januar en gang.

Tror foressten jeg har bestemt meg for å ønske meg Toscana boken av mamma til jul. Om ikke annet så kler den bokhylla i stua. ;)

Kanskje jeg skulle spørre leserne mine hva dere ønsker dere til jul? :gave:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen lesere! :grine: I allefall ingen med noen gode julegaveønsker... ;)

I det minste har jeg en hjemmearbeidsdag og har sovet "lenge." *strekker seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes levende lys er det fineste. Det har vi alltid brukt hjemme, og jeg vil føre tradisjonen videre når jeg får mitt eget juletre.

Angående julegaver, så pleier jeg ofte og benytte anledningen til og ønske meg (dyre) hud og hårprodukter som jeg trenger. Ellers ønsker jeg meg ofte bøker, klær og kjøkkenting.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeiii, jeg har i allefall én leser!! :hoppe:;) Takk for julegavetips Piglet.

Har nettopp satt på plass årets julegaver fra jobben. Det var tre forskjellige pakker i år og jeg er fornøyd med at jeg fikk den jeg fikk (vi kan nemlig ikke bytte, men kan selvfølgelig bytte innbyrdes). I år fikk jeg en vannkanne i stål med isrist designet av Arne Jakobsen, to flasker argentinsk rødvin og en pose mandler med sjokolade/kakao som jeg allerede har prøvesmakt og godkjent. ;) Jeg synes det var en ganske fin gave. Tidligere har vi forutenom vin fått salt og pepper sett i stål som står fremme på spisebordet, sist år fikk vi citruspresse (brukt to ganger), et annet år fikk vi håndklær (i kontenuerlig bruk), et år fikk vi en stor hvit duk (brukt et par ganger.)

Jeg kjøpte foressten Bambi og Phantom of the Opera DVD'er på lørdag. Siden det ikke blir særlig mange julegaver på meg i år (liten familie, kjøper få gaver selv), skulle jeg kanskje pakke dem inn og sette "fra julenissen" merkelapp på og legge den under juletreet hjemme hos mamma. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...