Malou Skrevet 7. november 2005 Forfatter #681 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg glemte å nevne en av mine absolutte favorittlåter 'New York City' med Norah Jones feat. Peter Malic Group! (nevnte jo Norah da, men..) Ikke bare er det Norah som synger, men hun synger også om min absolutte favorittby i hele verden (eller de byer jeg nå har vært i her i verden). *drømmer seg tilbake* Endret 7. november 2005 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. november 2005 #682 Del Skrevet 7. november 2005 Lenge siden, Malou! Ville bare gi deg en god klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 7. november 2005 #683 Del Skrevet 7. november 2005 The Wedding Date - rapport: Ikke en særlig bra film, desverre. Regnet jo med at den skulle være lett, med trodde den skulle være hyggelig og søt, som f.eks. Notting Hill. Og det var den ikke... Det var ALT for oplagt hva som skulle skje, den var ikke morsom og skuespillerne var ikke så flinke, hellere. Det eneste positive var at Debra Messing ikke lignet på Grace (det forvirrer meg altid når en skuespiller jeg "kjenner", spiller en anden rolle) og at det var noen fine bilder fra London. Så jeg vil egentlig ikke anbefale den. Men jeg har nettopp set Hitch, som var både søt og morsom, så kanskje du skal satse på den? Eller Alfie med søte, søte (og slemme) Jude Law? Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 8. november 2005 #684 Del Skrevet 8. november 2005 Første gangen jeg hørte den nye singelen til Madonna 'Hung Up' så tenkte jeg noe i retning av "what the ***?!?", men nå synes jeg faktisk den er ganske kul. Men det er sikkert en sånn låt jeg blir forholdsvis fort lei av. Dessuten står jeg fortsatt for at jeg tror den hadde vært bedre uten ABBA samplingen. ← Kjenner meg igjen Da jeg hørte den for gang nr. 2 syntes jeg den var ganske stilig. Og siden WinMX nå er borte, og jeg etter masse søking, ikke har funnet et nytt gratis-download-sted, har jeg måttet kjøpe den hos CDON.COM til 8.- Forresten Malou, det var kjempe flotte høstbilder!! Du har talent!! Klem fra Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 8. november 2005 Forfatter #685 Del Skrevet 8. november 2005 Wow, det er liv i dagboken for tiden! :-D Takk for klemmen Væren. Lenge siden jeg har vært inne hos deg også. Så synd at filmen ikke var fin Piglet. Jeg hadde som deg forventet en lett, hyggelig og søt. Kanskje jeg skal leie en annen istedet da? Miranda, har du prøvd det programmet som heter LimeWire? Det er det jeg bruker til å laste ned musikk i allefall. Til å være mandag på tirsdag eller en høstmorgen generelt så er jeg i ganske bra form i dag. Kan det være tanken om at jeg har planlagt ennå en hjemmearbeidsdag denne uka som gjør livet litt lettere? Det er nok heller det faktum at jeg har sovet ganske godt i natt. Deilig, selv om jeg fortsatt vil mene at vekkerklokka ringte litt for tidlig. En gang B-menneske, alltid B-menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 8. november 2005 Forfatter #686 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg klarte IKKE å motså Will & Grace sesong 6 på play.com til 16,99 GBP så den er nå på vei til undertegnede. Takk og pris for at jeg ikke bestilte den for en måned siden da den kostet over 30 GBP!! Har litt lyst på sesong 5 også, men for styre meg nå for denne gang. Jeg skal også ha tid til å se det, men det er jo et veldig godt tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 8. november 2005 Forfatter #687 Del Skrevet 8. november 2005 Kanskje jeg skulle prøve å laste ned noen episoder av denne serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. november 2005 Forfatter #688 Del Skrevet 9. november 2005 Her skal det ikke sluntres unna med dagbokoppdateringer! Been there, done that! Jeg fant ingen avsnitt av Related på Limewire, så nå tror jeg at jeg må prøve meg på torrents igjen. Prøvde meg med Azureus for en stund siden, men fikk det ikke til å virke ordentlig. Det kan jo være at det er meg det er noe feil med, men jeg avinnstallerte i allefall dette programmet i går og lastet ned Bitcomet istedet. Det skal innstalleres og avprøves etterhvert. Jeg vil også være med på torrent-bølgen nemlig!! Ellers har jeg hatt litt problemer med å sitte stille i dag. Ryggen småverker, ikke sånn at det på noen som helst måte er vondt, bare ubehagelig, har en følelse av at jeg har sittet her i evigheter. Hadde egentlig planer om å gå ut å trekke frisk luft for et par timer siden, men det ble som vanlig ikke til noe. Bør skjerpe meg litt der og få til i allefall én fem minutters tur i løpet av en normal arbeidsdag. I kveld er det badminton igjen, etter høstferie og sykdomspause. Det skal bli godt å få rørt litt på seg igjen, selv om jeg sikkert er supertrøtt når jeg kommer hjem fra jobb og det føles litt hardt å skulle ut døren igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. november 2005 Forfatter #689 Del Skrevet 10. november 2005 Av en eller annen ubestemmelig grunn så har sanger jeg oppdager i forbindelse med en film eller TV-serie, som jeg etterfølgende etter større eller mindre besvær finner og laster ned på nettet, det med å bety noe ekstra for meg. Det var for eksempel på den måten jeg oppdaget Sarah McLachlan, etter at de spilte 'Ice Crem' i en skikkelig romantisk scene med Felicity og Ben i Felicity. Jeg ble mer eller mindre besatt av å finne den sangen, og redningen ble til slutt et amerikansk Felicity debattforum. Noe av det samme skjedde med 'Eden' med den hollandske gruppen Hooverphonic, som jeg ble oppmerksom på i en av 'I know what you did last summer' filmene. I dette tilfellet stoppet forøvrig min beundring ved denne sangen, men den er fortsatt en av favorittlåtene mine. De to siste tilføyelsene på lista er 'This Years Love' med David Gray og dagens nyoppdagelse 'I Will Love You' med Fisher. 'This Years Love' oppdaget jeg i filmen Crazy/Beautiful, men da jeg har blitt en del mer efaren på internettet i løpet av de siste 5 årene, voldet det meg ikke store problemer å finne ut av hvem som sang den sangen, selv om den ikke var på soundtracket. Egentlig passer ikke 'I Will Love You' med Fisher helt inn i sammenhengen, fordi jeg ikke har sett filmen(e) den er med på soundtracket i ennå, men jeg har småplaner om å se den på lørdag(How to loose a guy in 10 days). Dessuten var den med i en serie jeg fulgte med på for noen år siden, Jack & Jill hvis det er noen som husker den. Den er i allefall utrolig nydelig den sangen. Jeg fikk tårer i øynene når jeg hørte den tidligere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. november 2005 Forfatter #690 Del Skrevet 11. november 2005 *danser fredagsdans* Mer er det egentlig ikke å si om den saken. Ikke annet ann at jeg straks er på vei ut i mørket, også håper jeg at ikke regnværet gjør at jeg bruker så alt for lang tid på å komme meg hjem. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 11. november 2005 #691 Del Skrevet 11. november 2005 God helg! Jeg husker veldig godt Jack og Jill. Tror faktisk det er den beste sånn ungdomsserien jeg har sett. Følte at det livet de levde minnet litt om mitt, og det var ikke så mye nevroser som i f.eks. Felicity og Dawson's Creek. Men så ble den jo kanselert. Har lett etter den på DVD/VHS, men den finnes ikke, desverre. Ellers har jeg tenkt på at jeg ville anbefale deg filmen Næsten helt perfekt - Spanglish. Den er veldig bra, synes jeg. Og i den rette søt og morsom kategorien, til alene-hjemme film: Sammen med sin datter tager labre Flor fra Mexico til L.A. for at søge lykken. Hun får job som husholderske hos parret John og Deborah Clasky, der er lige så rige som de er excentriske. Jobbet viser sig at være ikke helt uden problemer, men Flor kløer på med krum hals i forsøget på at skabe et nyt og bedre liv for sig selv og sin datter. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. november 2005 Forfatter #692 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg har notert filmen du anbefalte i "filmer-jeg-kunne-tenke-meg-å-se"-listen min Piglet. Jeg likte den Jack & Jill serien så godt, og syntes det var kjempetrist (..) når de sluttet å produsere den. Jeg fulgte forsåvidt med på både Dawson's Creek og Felicity også da, men skjønner godt hva du mener med alle nevrosene. Felicity likte jeg kjempegodt, men den siste sesongen ødela litt når hun plutselig reiste i tiden (!!) Jeg har faktisk sett et par episoder på svensk TV3 de siste helgene, og blitt minnet om hvorfor jeg likte serien. Jeg fantaserte litt om å kjøpe den på DVD (tviler egentlig på at jeg hadde gjort det), men så fantes den (heldigvis) kun for sone 1. Det ble skikkelig alene hjemme "tøsefilmaften" i går. Jeg leide The Notebook, og How To Loose A Guy In 10 days, pluss at jeg så Almost Famous på TV3. Almost Famous var absolutt den beste etter min mening. Jeg likte også The Notebook, mens jeg vel godt kunne klart meg uten å ha sett How To Loose A Guy In 10 Days. Den ble litt for banal i perioder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 13. november 2005 #693 Del Skrevet 13. november 2005 "Det var for eksempel på den måten jeg oppdaget Sarah McLachlan, etter at de spilte 'Ice Crem' i en skikkelig romantisk scene med Felicity og Ben i Felicity." Åhhh!! Jeg elsker den sangen!! Pleide å ha den på PC'en... men det var på den gamle... *snufs* Tror jeg må kjøpe den CD'en (forhåpentligvis finner jeg en med BÅDE the ice-cream song og Angel på samme CD ) Håper du har hatt en fin helg, Malou!! Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. november 2005 Forfatter #694 Del Skrevet 14. november 2005 Mandag! Jeg har kun én Sarah McLachlan CD Nostalgia, Mirrorball Live. Den inneholder både Ice Cream og Angel. Kun 3 grader når jeg sto opp i dag. Tror jeg skal ta i bruk den ordentlige vinterjakken i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 14. november 2005 #695 Del Skrevet 14. november 2005 Mandag! Jeg har kun én Sarah McLachlan CD Nostalgia, Mirrorball Live. Den inneholder både Ice Cream og Angel. Kun 3 grader når jeg sto opp i dag. Tror jeg skal ta i bruk den ordentlige vinterjakken i morgen... ← o0o0o0o!! Da skal jeg kjøpe den!! Takk for info!! Her øse-pøse regner det!! Ha en fin dag!! Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. november 2005 Forfatter #696 Del Skrevet 14. november 2005 Takk for det Nostalgia! :-D Mirroball Live er som tittelen sier en live-CD, bare sånn at du er klar over at liveversjonene kan adskille seg litt fra "originalen." Jeg synes ikke at det gjør noe, men det er jo opp til hver enkelt hva man liker best. Jeg har lest at det har regnet en del på Vestlandet de siste dagene.. Her skinner faktisk sola, men det skulle ikke forundre meg om det blir regn i løpet av ettermiddagen, for det kommer flere og flere skyer og de snakket om at de skulle begynne å blåse mye i ettermiddag. Jeg kikket akkurat på PC-klokka og ble faktisk positivt overrasket over at klokka var halv to allerede. Så skal jeg "bare" holde ut 3-3½ time til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. november 2005 #697 Del Skrevet 14. november 2005 Mandag! ← Men trøsten er jo at snart er det helg (hør på den optimisten da..... ) Håper du får en god dag til tross for at det er mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 14. november 2005 #698 Del Skrevet 14. november 2005 Kommer hurtig forbi med en mandagsklem Du spurte for en stund siden om jeg har prøvd LimeWire, men nei, det har jeg ikke. Fikk tilsent ett program fra en svoger, og det skulle visst virke. Har ikke hatt tid til å prøve ennå. Håper ikke mandagen har vært allt for ille. Kom godt hjem fra arbeid Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 14. november 2005 #699 Del Skrevet 14. november 2005 Takk for det Nostalgia! :-D Mirroball Live er som tittelen sier en live-CD, bare sånn at du er klar over at liveversjonene kan adskille seg litt fra "originalen." Jeg synes ikke at det gjør noe, men det er jo opp til hver enkelt hva man liker best. Jeg har lest at det har regnet en del på Vestlandet de siste dagene.. Hei! Live-CD er helt i orden for meg det Det regner voldsomt her, ja. Faktisk så voldsomt at et hus i nærheten av hvor jeg bor ble helt knust (raste sammen tror jeg), og en av de som arbeidet der omkom... Veldig trist!! Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2005 #700 Del Skrevet 14. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg