Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Dessuten blir man plutselig A-menneske og spretter opp om morningen selv om det fortsatt ser ut som om det er natt utenfor..

:positivitets-smiley:

Det gleder jeg meg til. Synes nemlig jeg har litt problemer med den A´en :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror faktisk det er løsningen på nesten nesten alle mine problemer jeg Miranda, det med den manglende A'en. Kanskje det er det jeg har ventet på hele livet? ;)

Midt i uka og hjemmearbeidsdag i dag. Bare torsdag og fredag igjen så er den første arbeidsuka etter ferien overstått og man kan i igjen glede seg over den fantastiske helga.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Hehe:

Er på vei ut for å se hvilke av sommerblomstene mine som kan reddes etter ferien. Jeg har hatt noen til å vanne dem, men mange av dem begynner å se såpass kjedelige ut uansett at jeg ikke tror jeg gidder å beholde dem mer. Beholder de som fortsatt er litt fine/kan reddes og kjøper antageligvis et par nye "høstplanter" til helga.

Hagen ligner et kriseområde uansett, så det er begrenset hvor mye jeg gidder å pynte opp. Sambo er i gang med å frese den delen av hagen der vi skal så nytt gress as we speak. Vi skal også snart i gang med å legge fliser til ny veranda og lage ferdig innkjørselen. Det blir en travel høst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg i allefall veldig til det endelig blir sånn mer eller mindre pent utenfor. Som normalt avløser sikkert det ene prosjektet det andre, men i det minste blir det orden på forsiden av huset, som ikke har vært særlig velholdt de drøye 2½ årene vi har bodd her. Ikke at baksiden har vært så velholdt heller, men det er de ikke så mange som ser..

Har ordnet litt med blomster og planter nå. Regner med å fortsette litt i helgen. De dagene jeg kjører inn på kontoret blir det nemlig begrenset hva jeg orker å holde på meg av have og husarbeid. Spesielt nå som kveldene har blitt så mye kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner godt igjen det der med at hagen ligner et kriseområde. Det var en periode jeg var ganske så flink, men jeg oppga liksom etter ferien.

Selv om jeg har ømme muskler etter dagens luking, er det kun meg som ser hvor jeg har vært.

Kanskje jeg skulle gjøre som deg, friske litt opp med nye høstplanter i krukkene. Det synes i alle fall.

Du burde forøvrig glede deg til ny innkjørsel og terasse. Vi har lagt nye fliser i år, så det ser i alle fall pent ut. Og siden mannen min er en reser med gressklipperen, så er det vel i bunn og grunn greit nok.

(Man skal bare ikke se for lenge på hverken bedd eller kjøkkenhage)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hage....sukk....for et evighetsprosjekt. Skulle definitivt gjort noe i hagen min jeg og, men for i år er både energi og busjett oppbrukt, så det får vente til neste år. Nå skal alle ekstra penger brukes til å nedbetale gjeld. Så nå er det knekkebrød en stund framover. Iallefall ikke hage :riste:

Håper du får en fin torsdag! Snart er det helg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at mannen tar ansvaret for hagen vår - så den er både fin og velstelt. Men jeg vil ha VERANDA!!! Og uteplass!!! Og utepeis!!!

JA TIL MERE PENGER!!! (men like mye fri!)

God torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Ja ikke sant!! :ler:

I morgen starter helgen (no pun intended...)! :hoppe:

Det er lys i enden av tunnelen med andre ord, selv om det nok blir litt jobbing på meg et par timer i løpet av søndagen. Det er ikke noe jeg er særlig fan av, men så lenge det foregår fra sofaen med laptoppen på fanget og KG i bakgrunnen så skal jeg nok å la være å klage så veldig høyt. ;)

Men først heldagsmøte på jobb i morgen! :glimre-med-sitt-fravær-smiley:

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det og det samme til deg Miranda!

Så er den første arbeidsuka etter ferien overstått. Jeg synes egentlig den har gått ganske fint, og satser på å fortsette den positive tonen i neste uke. Så gjenstår det bare å se hvor lenge det holder.. :sjenert: Regner med å bli mer eller mindre begravet i arbeid i hvertfall første halvdelen av nesten uke også. Fordelen er jo da at tiden går fort.

Planene for helga er å shine litt her i huset, ordne litt utenfor, jobbe et par timer på søndag og forøvrig slappe av og kose meg. Dessuten burde jeg komme i gang med en eller annen form for trening igjen. Vurderer å lage en eller annen form for treningsplan/dagbok, sånn at det blir mer tydelig hvor lite flink/flink jeg har vært. Prøve å komme meg ut på tur i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du ikke også påstår at du har sovnet også så.. :ler:

Ikke bare er det vanskelig å komme i gang med trening etter ferien, men den treningspausen har vært alt for lang også.. Blir nødt til å skjerpe meg, men jeg er bare så lite motivert og har så mye annet jeg heller vil bruke tiden på. Det er vel et klassisk problem. Trenger en slagplan, ingen tvil om det. Noe som motiverer, sånn bortsett fra at det er sunt for kroppen, at jeg ikke vil legge på meg men derimot helst gå ned litt etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med en god natt søvn og å få lov til å våkne av seg selv, UTEN vekkerklokke! *strekker seg* Nå har jeg vært opp et par timer da, men deilig var det uansett.

Jeg er egentlig i gang med å vaske doen, så hvorfor sitter jeg her? Jeg tror nemlig dorensen har virket lenge nok nå.. (very important information) :roll:

*poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...