Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Wien er en stilig by, som nok ikke helt har etablert seg som en weekendby her i Norge enda i hvert fall. Vi var der i to-tre dager da vi var på interrail i '98, og jeg har egentlig alltid hatt lyst til å reise tilbake. Synes det var en fin by.

New York har jeg derimot ENDA mer lyst til å reise til, forsøker å overtale han derre fly-leie samboeren min om at neida, åtte timer på fly er ikke sååå lenge. Men han vil ikke høre, gitt. :ler:

... og nå høres han jo ut som en skikkelig idiot når jeg skriver til deg: ikke Frankrike og ikke lange flyreiser, men det er altså de to eneste hang-upsene han har, så jeg kan leve med det. Men jeg SKAL til New York jeg, så han får bare smøre seg med en eller annen tålmodighetskrem og holde ut på flyet.. ;) Og så sies det at det faktisk er bedre med en sånn litt lang flyvning hvor man faktisk både får mat og film og sove, enn en 5 timers flyvning til Syden uten verken det ene eller det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil i allefall anbefale på det varmeste Wien som weekendby. Jeg var litt skeptisk før jeg dro, noe som kanskje var en fordel for da var selvfølgelig ikke forventningene så høye heller.

Lano, når vi fløy hjem fra NY fløy vi om natten (NY tid), så da sov jeg nesten hele veien. Våknet inne i mellom pga turbulens, men ellers gikk turen veldig fort. Utreisen var nok litt verre da vi fløy om dagen/kvelden, men med den byen man kom frem til var det absolutt verdt det.

Jeg jobber hjemme i dag også, da alle de nærmeste kollegaene enten er i heldagsmøte, på ferie eller jobber hjemme. Ikke meg i mot for å si det sånn... ;)

Jeg kom over dette innlegget hos Glamourdesigneren. Har tidligere sukket over den Adirondackstolen, men siden den koster 3000,- så har det likssom ikke blitt til mer enn det. Som kuriositet kan det at både Glamourdesigneren og Isabella Smith tydeligvis bruker denne stolen innenfor som lenestol... ;)

Dette er kanskje et litt mer budsjettvennlig alternativ. Jeg har ønsket meg en stol av denne typen en stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag! Selv om det har vært en kort arbeidsuke, ser jeg enormt frem til helgen allikevel. Skal bli deilig med en hjemmehelg, sove lenge og i hovedsak bare tusle rundt å gjøre det man har lyst til.

Hva passer vel bedre på en fredag enn å begynne nedtellingen til sommerferien? For om 12 uker i dag er vi nok enten på fergen over til Tyskland eller på full fart nedover autobahn på vei til Syd-Frankrike. Jeg har begynt å glede meg skikkelig. Tror jeg skal bestille meg en reisebok i dag. Kanskje jeg skal skaffe meg en ferieticker? :ler:

Når jeg kommer hjem i ettermiddag venter det meg en fersk episode Grey's. Fredagskvelden er ikke helt det samme uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, Syd-Frankrike hørtes jo helt herlig ut :) Hvor i Syd-Frankrike skal dere? Jeg er totalt verliebt i Frankrike, det landet har jo bare så vanvittig mye å by på. Svigerfar har leilighet i Frankrike, dog i Alsace, men det er alltid greit å stoppe og overnatte der på vei sydover :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sille! :-D Vi skal til Langedoc-/Roussillionområdet, altså den delen som ligger ned mot grensen til Spania. Har aldri vært der før, men er ganske så sikker på at vi kommer til å trives der. Virker som regionen har det hele, i likhet med Provence som vi likte kjempgodt.

Har planer om å bestille 2007-utgaven av denne boka som kommer i mai.

I tillegg har jeg også lyst til å bestille denne og denne, men når skal jeg få lest alt dette da? De er jo veldige billige da, så de tåler vel å stå i bokhylla en stund. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det meja! :-D

Dagen i dag ble faktisk bedre enn forutsett. Sol og blå himmel hele dagen, og varmt nok til at det gikk ann å sitte i solveggen. Har drukket resten av hvitvinen fra i går på terassen. Har nettopp kommet inn nå, slo på 24-timers nyhetskanalen og ser at det har blitt en liten dansk prinsesse i dag også.

Jeg er alene hjemme i kveld så planen er pasta carbonara med parmaskinke, sjokoladeis til dessert også skal jeg se The Holiday.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Holiday - Ahh...endelig en chick flick jeg likte, med skikkelig happy ending og det hele... ;) Jeg må innrømme at jeg ikke helt har skjønt greia med Jude Law før, men han var ganske charming i denne filmen da. :sjenert:

Er i gang med å laste ned Let Go med Frou Frou som ble brukt i filmen. Har noen Frou Frou/Imogen Heap låter i fra før og kjente igjen stemmen umiddelbart. Skikkelig bonus med litt ny bra musikk også.

Skal ta meg en dusj tror jeg. Trenger å vaske av litt solkrem fra tidligere i dag.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, akkurat sånn hadde jeg det med Jude Law etter den filmen der!! Likte den kjempegodt, og fikk endelig øynene opp for den mannen. Jeg så filmen i København før jul, faktisk. ;) Lurer på å kjøpe den på dvd etterhvert, for jeg tror den kan bli en fin juleklassiker på samme måte som Love Actually. Søt film! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det i hvertfall ikke sånn som jeg hadde det med Jude Law i går etter å ha vært på kino med sambo i kveld og sett Wild Hogs. :ler: Filmen var akkurat sånn som jeg hadde regnet med at den skulle være, og den skal ha at den tidvis var underholdene. Mer er det nok ikke å si om den saken. Neste gang velger jeg film tror jeg. :sjarmor:

Ellers har det ikke skjedd mye i dag, akkurat som planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 nye venner på Facebook i dag. Jeg er poppis!! :Hehe:

Har ikke akkurat vært på toppen i dag. Har jobbet hjemmefra og håper på at formen er bedre i morgen. Gidder ikke å bli syk(ere). Har diverse møter både i morgen og på onsdag, så det ville i såfall passe meg skikkelig dårlig. På fredag har jeg tatt meg fri og bestilt meg frisørtime. Det er virkelig på tide. Gleder meg.

Hadde formen vært bedre burde jeg vært ute og nytt sommertemperaturen i dag. Vil bli kvitt denne forkjølelsen så jeg kan komme igang med trening igjen. Føler meg skikkelig usunn om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte heller ikke pointe med Jude Law før jeg så The Holiday, men NÅ...

Håper formen forbedrer seg kraftig i løpet av natten!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du har rett Piglet.

Jeg har forøvrig en teori om de må ha brukt Photoshop på Jude Law i The Holiday! :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må jeg få sett denne filmen, blir ganske nysjerrig på hvor kjekk Jude Law kan være..

Ønsker deg også god bedring, ikke noe særlig å være syk når man har mye å gjøre på jobb.

Frisørtime høres deilig ut, jeg skal også komme meg avgårde så snart jeg får anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Amity. :-D Formen er heldigvis mye bedre i dag. Har jobbet hjemme i dag også, men er klar for å dra på kontoret i morgen. Har til og med vært en tur på posten med noe H&M retur i ettermiddag. Både solbrillene og den sorte kjolen fra Madonna for H&M kolleksjonen sendt i retur. Ikke noe for meg.

Skikkelig sommervær i dag også. Ser ut til at det fortsetter hele uka og i helgen også. Da passer det jo enda mer perfekt at jeg har fri på fredag.

Denne gleder jeg meg til å prøve. Har bare bittelitt igjen av den forrige SJP-parfymen og har vurdert å kjøpe en ny. Nå tror jeg heller at jeg venter og tester ut den nye først.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nye facebookvenner i dag. Som ventet ikke lenge jeg var poppis. :ler: Merker at det fenger meg litt mer nå. Begynner å oppdatere litt mer, lenge inn notes og bilder. Enda et sted å bli avhengig av, eller bare en midlertidig dille? Litt fasinerende er det i allefall.

Burde ha lagt meg, men er ikke særlig trøtt. Prøver å lese litt, blir forhåpentligvis trøtt da. Slukke PC'en er første skritt på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du er jo så flink at du lager egne smileyer du - om du ikke finner en som passer akkurat! ;)

Du, lenge siden jeg har vært innom her nå igjen...jeg er veldig lite KG'ete av meg for tida altså, og jeg ser det ikke som umulig at jeg forsvinner helt snart.

Men det hadde vært koselig å ikke miste kontakten helt da, og siden jeg er hekta på Facebook for tida jeg også så tenkte jeg kanskje at jeg kunne legge deg til lista mi. :sjenert:

Sender deg en pm jeg! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invitasjon sendt Dråpe. Koslig at du spurte. :-D

Forhåpentligvis har jeg en god natts søvn foran meg. Det trenger jeg etter ha vært våken i halve natt, eller sånn føles det i allefall. Så var det bare å få lagt seg da. Jeg er en mester i å bli sittende oppe selv om jeg er trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det fredag selv om det er torsdag!! :hoppe: Hva kan være bedre enn det?

Var ute på en liten gåtur sammen med to kollegaer etter lunchen. Det er skikkelig deilig ute i dag også. Burde vært på terassen, gjerne med et kaldt glass hvitvin i hånda.

Har sovet bedre i natt, men det ble fortsatt sent før jeg sovnet. Kanskje ikke så rart når jeg ligger å tenker på alle mulig uvesentligheter og står opp igjen for å skrive ned noen ting på en lapp som jeg putter i jobbveska. :ler: Pleier ikke å gjøre det, men hvis behovet oppstår igjen må jeg skaffe meg en blokk å ha liggene på hylla over senga.

Forøvrig hvis du så noen som gapet og sang i bilen på motorveien rundt København i dag, så kan det godt vært meg.

http://www.youtube.com/watch?v=0gCu3_QA-EA

Jadda...det er dansk pop, I know... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...