Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fredag er fredag uansett, men ikke helt det samme uten Grey's da.

Sambo kom sent hjem i dag, så jeg var alene når jeg kom hjem fra jobb. Hentet inn ved og tente opp i ovnen og satte med under teppet med PC'en på fanget og så Grey's.

Etterpå lagde jeg laks med parmaskinke, potetbåter og broccoli til middag. Var ikke helt klart når sambo kom hjem, men man må jo prioritere. :sjarmor:

Så utrolig deilig å ha hele helgen liggende foran seg. Må nyte følelsen for den er absolutt best på fredagskvelden. Ikke så verst lørdag morgen heller da. Sambo skal jobbe i helgen, så jeg kommer til å være en del alene hjemme.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig deilig å ha hele helgen liggende foran seg. Må nyte følelsen for den er absolutt best på fredagskvelden. Ikke så verst lørdag morgen heller da.

Kunne ikke vært mer enig ;)

God helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har absolutt veldig rett. Nå har vi kommet til lørdag formiddag, og det er ikke så verst det heller, men fredagskveld uten planer er aller, aller best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare såvidt jeg rakk lørdag formiddag jeg da. Våknet for et kvarter siden. :sjenert: Jeg konkluderer med at jeg må ha trengt søvn.

Nå er jeg i gang med å varme grove rundstykker. Gidder ikke dekke på bordet i dag som jeg er alene, så jeg smører rundstykkene på kjøkkenet. Skal koke te også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er så deilig som fredag ettermiddag/kveld.

Hos oss er lørdag formiddag uforutsigbar. Den ene vil være hjemme mens den andre skal ut og se på ditt og datt erller starte på prosjekter. Men vi klarer stort sett å finne en mellomting (hvis vi først gjør ditt, så kan vi gjøre datt etterpå).

Men helg er deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nesten ikke det finnes noe bedre enn helg, bortsett fra ferie kanskje... ;)

Jeg kan vel ikke akkurat skryte av at jeg har gjort så veldig mye produktivt i dag, men det hadde jeg forsåvidt ingen planer om heller. Har planer om å støvsuge litt etterhvert, men tror jeg blir nødt til å slappe av litt mer på sofaen først.

Hvis man ikke blir i godt humør av Grace Kelly-sangen vet ikke jeg. Ikke fra Grey's denne gangen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den sangen var tøff :) Skikkelig feelgood-sang.

Finnes den inne på iTunes tro? Jammen gjorde den.. og jeg har svidd av 8 kroner til i dag :sjenert:

Følger denne mannen som synger med også tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 8 kr synes jeg helt klart han burde følge med ja. Spørsmålet er bare om han blir levert på døra om et par dager eller om han allerede ligger et eller annet sted på harddisken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han fulgte dessverre ikke med for 8 kroner. Ikke får jeg plass til ham i Shuffle-saken min heller. :sur:

Eller kanskje det er sånn at han blir direkte nedlastet under dyna mi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje det er sånn at han blir direkte nedlastet under dyna mi?

Gi for all del tilbakemelding, Lea. Men ta det på PM - kan ikke risikere at hele KG laster ned alle godbitene foran nesen på meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes den sangen minner litt om noe tidlig Queen, jeg. Og da liker vi det! :tommelsmil:

Det var egentlig min første tanke også. Men denne karen så da unektelig lit tbedre ut enn Freddie? Og rapport skal du få :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal jo ikke snakke stygt om de som ikke lenger er i blant oss, men jeg vil vel ikke si at det skal så mye til før man ser bedre ut enn Freddie. Spørsmålet er om han ligner Freddie på andre måter enn på sangstilen, if you know what I mean... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan noen triks for å endre... eh.. filnavn(?) i så fall.

Og Freddie var nok kanskje ikke noe glansbilde akkurat, nei. Men han var jo ganske god til å synge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freddie who? :plystre:

Startet dagen med å føle meg litt søndags-blue og det går likssom ikke helt bort igjen. Skal ikke se bort i fra at det hadde noe med å gjøre at det første jeg tenkte på når jeg våknet var noe jobb greier. :fortrenge-til-mandag-smiley:

Jeg kunne virkelig trengt en solskinnsdag i dag, men istedet er det mildvær og overskyet og snøen som har skapt kaos de siste dagene er i full gang med å smelte igjen. Det er jo forsåvidt positivt, om det enn får hele snøkaoset til å virke enda mer meningsløst.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blander seg i Freddy-snakken*

Jeg synes ikke i grunn om ham i det hele tatt jeg. Hverken utseende eller musikkstil, - men jeg innrømmer at han hadde en unik stemme...

Malou - hva gjør du med treningens baksider...? Eller er jeg den eneste som får en glupsk appetitt efterfølgende? For å forbrenne alle kaloriene jeg allerede har puttet i meg, hadde det nesten trengt en treningsøkt til :sjenert:

(Selv om jeg ikke trener for å gå ned i vekt, har jeg heller ikke lyst til å trene for å gå opp i vekt heller ;) )

Du forsvarer danskene ser jeg :ler: Så er du nok allerede mer dansk enn meg ;)

:klem:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin arbeidsmandag Malou, og håper ikke den er for travel ;)

(Det må jo være tid til litt KG selv om man er på arbeid) ;)

:klem:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freddie var vel kanskje ikke Guds gave til kvinnen (eller til mannen heller, for den sakens skyld... :roll:) men jeg synes han sang fint - uten at jeg skal sies å være noen spesielt stor fan. :ler:

Ønsker deg en fin dag, Malou! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...