Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Hold på å glemme sit-ups'ene, men har nettopp tatt 80 stk på gulvet mens jeg så Travel Channel fra Toscana. Til stor underholdning for kaninen.

Så har jeg da i det minste vært litt flink i dag.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojjj....jeg leste noe om episode 15.... *løpe for å finne*

Blir helt imponert over treningsiveren i boka her. Jeg sliter for å motivere meg selv til spinningen to ganger i uken...

Hei forresten :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Misty. Koslig med besøk! :-D

Vel, treningsiver og treningsiver. Jeg prøver, men jeg vet av erfaring at det ikke skal særlig mye til for å få meg ut av kurs. Det skjer selvfølgelig ikke denne gangen. ;)

Jeg lider visst av lakenskrekk i kveld. Fikler litt med filofaxen, ser på Travel Channel, ja også er jeg jo litt her også. Blir veldig glad for det når vekkerklokka ringer i morgen... :ironi:

Gå å pusse tenner kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble sent i går ja. Kanskje det var situps'ene sin skyld at jeg ikke fikk sove? La meg i hvertfall litt over tolv, men tror ikke jeg sov noe særlig før halv to i allefall. :Gjesp: Har ikke akkurat vært proppfull av energi i dag for å si det mildt.

Nå derimot gjenstår den beste delen av mandagen. Skal bare komme meg hjem fra jobb først. I dag forhåpentligvis uten så alt for mye trafikk da nok er en del som har vinterferie denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten like trøtt i dag. Blæh! Vil bare ha fri, slappe av under teppet, være ute i sola, som forøvrig ikke er sol men gårvær og regn. Synes jeg mangler overskudd, også selv om jeg har blitt flinkere til å mosjonere og bruker dagslyslampe, om enn ennå litt sporadisk. Det er nok den manglende nattesøvnen natt til mandag som gjør seg gjeldene ennå.

Jeg har så lyst til å reise et eller annet sted. Har foreløpig ingen konkrete reiseplaner for året, annet enn at vi jo skal et eller annet sted i sommer. Vi har snakket om Paris og Borgogne, men ingen ting er fastlagt ennå. Kunne også ha lyst til å dra til Provence igjen, men det er kanskje litt for kort tiden siden forrige gang ennå? Dessuten skal jeg kanskje til Wien med jobben i april, så vi kunne jo eventuelt legge inn en langweekend der. Trenger noe håndfast å se frem til.

Kan ikke annet enn å beundre allianseringen min etter at jeg fikk den igjen fra gullsmeden. Er så mye mer fornøyd med den nå som den har tre steiner istedet for den ene bittelille, men nesten like mye fordi den har blitt pusset og nå er blank og skinnende igjen. Puh, den siste setningen reddet meg litt bort fra totalt materialisme gjorde den ikke? ;)

Klokken er halv tre, ca 2½ time to go.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmearbeidsdag. Holder på å vurdere frem og tilbake om jeg skal ta på meg joggeskoene og powerwalke i 4-tiden, eller om jeg skal holde meg inne og håpe på å ikke bli syk. Har har litt småvondt i halsen de siste par dagene, men ikke noe mer enn det. I dag har jeg vondt på ene siden av halsen og føler meg litt småslapp, men er jo ikke direkte syk akkurat. Kan jo ikke la være å trene "i all evighet" fordi jeg er redd for at jeg blir syk heller. Men jeg vet av erfaring at sykdom ofte slår ut hos meg etter at jeg har trent. Ikke hvis jeg ikke går å brygger på noe i forkant naturligvis. ;) Får vurdere litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmearbeidsdag. Holder på å vurdere frem og tilbake om jeg skal ta på meg joggeskoene og powerwalke i 4-tiden, eller om jeg skal holde meg inne og håpe på å ikke bli syk. Har har litt småvondt i halsen de siste par dagene, men ikke noe mer enn det. I dag har jeg vondt på ene siden av halsen og føler meg litt småslapp, men er jo ikke direkte syk akkurat. Kan jo ikke la være å trene "i all evighet" fordi jeg er redd for at jeg blir syk heller. Men jeg vet av erfaring at sykdom ofte slår ut hos meg etter at jeg har trent. Ikke hvis jeg ikke går å brygger på noe i forkant naturligvis. ;) Får vurdere litt til.

Og hva ble konklusjonen?

Håper du holder deg frisk. Mange som også er syke i DK for tiden eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endte med at jeg ble inne og i dag er jeg hjemme fra jobb. Fikk bare mer og mer vondt i halsen i går kveld, og formen er langt i fra på topp. :forkjola: Har faktisk nesten sovet til nå. Jeg var oppe klokken kvart over syv, men gikk fort og la meg igjen. Lå en stund før jeg sovnet igjen fordi det gjorde vondt/klødde i halsen. Nå føles det litt bedre og jeg tror skal prøve å spise litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke bra. Er selv hjemme i dag med begynnende influensasymptomer, og kjenner meg igjen i det med å ha sovet lenge i dag ;) Og det med kriller i halsen :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars oss Sille. ;) Det er vel en del som sliter med lignende symptomer for tiden.

Jeg hadde ikke akkurat så mye "vondt i halsen mat" å velge i mellom, dessuten synes jeg ikke matlysten er helt på topp så jeg endte opp med knekkebrød. Må bare sørge for å tygge dem ordentlig og skylle de ned med appelsinjuice og masse varm te. Godt jeg har Starbuckskoppen fra NYC som kan romme ½ liter te. ;)

Det er 6-7 varmegrader ute og sola titter igjennom skyene inne i mellom. Perfekt våraktig vær til å gå tur i hvis man bare var i form til å gå tur. :synes-litt-synd-på-seg-selv-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mie! :-D Jeg føler meg også litt bedre i dag. Halsen er ikke fullt så vond som i går og har heldigvis heller ikke så mye verk i kroppen. Men jeg er fortsatt hjemme fra jobb. Så ingen grunn til å dra avsted siste dagen før helgen og risikere at det blir verre igjen. Sjekker om jeg får noen hastemail, men ellers tar jeg det med ro på sofaen.

Er i gang med å laste ned episode 16 av Grey's. Dette er del to av en tredelt episode, så jeg gleder meg litt ekstra til den er klar (i den grad det nå er mulig...) Mange spekulasjoner ute og går inne på det offisielle Grey's forumet, men jeg holder meg klokelig unna i dag før jeg har sett episoden.

Fikk Volver på DVD i posten tidligere i uken og har planer om å se den en gang i løpet av dagen/kvelden.

Nå skal jeg spise frokost.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte Volver. Penelope gjør seg definitivt bedre på spansk enn på amerikansk. Har foråvidt sikkert mer med manus enn språk å gjøre. Måtte fordøye filmen litt etterpå. Var litt usikker på hva jeg syntes.

Nå over til litt lettere underholdning; nyeste episode Men In Trees. Blir skikkelig serie-/filmdag dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vunnet en auktion på eBay, 50 ml Coco Mademoiselle fra Chanel til 25£ pluss frakt. Min første Chanelduft noen sinne. Gleder meg til å motta den.

Siden det er fastelaven på søndag fikk jeg plutselig litt lyst til å legge frem den olivengrønne linløperen på spisestuebordet, men kom frem til at det kanskje er bittelitt tidlig ennå. På den annen side er jeg lei av vinter og mørke, dessuten er det er meldt vårvær på søndag, så kanskje jeg legger den på allikevel. Har satt inn grenene jeg tok inn for en uke siden i stua i dag. De har stått kaldt på soverommet den siste uken. Nå ser det ut til at de er tett på å springe ut med gule blomster. Håper varmen fra brenneovnen setter fortgang i sakene.

Må se etter noen puter som matcher løperen etterhvert. Føler for å få litt vår og farge inn i stua snart.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja til vår i stua! Jeg skal friske opp litt i helga jeg og.

Nå er jeg lei av vinteren, selv om vi nok må slite med den en måned eller to til.

Håper helga blir flott!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp sett ferdig resten av Little Miss Sunshine som jeg begynte å se sent i går kveld. Denne filmen likte jeg veldig godt. Lenge siden jeg har sett en så bra film.

Nå er jeg i gang med å ordne meg til resepsjon/åpent hus hos noen bekjente av oss som feirer 50-årsdag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom hjem igjen rundt kl. 22. Hadde ikke regnet med at vi ville bli der så lenge, men det ble vi altså. Det var veldig hyggelig, med god mat og drikke. Jeg kjørte hjem så formen kommer heldigvis til å være helt fin i morgen. Koste meg med et glass rødvin til maten da.

Da jeg kom hjem prøvde jeg å sette fyr på huset. Skulle flytte noe ved som hadde lagt seg opp mot glassruta i ovnen, men resultat at noe av det falt ut og laget merker på teppet. I tillegg sved jeg minst et lite hull i ballerinatøflene mine. Ikke så lurt, men svært lite jeg får gjort med det nå desverre. Vi har snakket om at vi eventuelt må kjøpe en litt større jernplate til å ha under ovnen enn den vi har i dag.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...