Piglet Skrevet 10. mars 2006 #1121 Del Skrevet 10. mars 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #1122 Del Skrevet 10. mars 2006 Takk for hilsninger Kverula og Piglet! Jeg kunne jo ikke la selveste freddan passere uten et hoppe-danse innlegg for å feire begivenheten. Så derfor: :hoppe-danse: :hoppe-danse: :hoppe-danse: Selvgjort er velgjort er det vel noe som heter. Om to timer er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 10. mars 2006 #1123 Del Skrevet 10. mars 2006 Så ble deg helg igjen da Malou Jeg kan endelig også glede meg over å ha helg på en fredag. Og det er slett ikke så dårlig! God weekend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mars 2006 #1124 Del Skrevet 10. mars 2006 Endelig freddan..... Håper du får en flott helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #1125 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Takk for hilsninger Miranda og monja! :-D Ahh... Fredagskveld... Jeg ser på American Idol og slapper av i sofaen under teppet med litt godteri. Vurderer å se en film senere, i såfall tror jeg valget faller på Just Like Heaven. Endret 10. mars 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1126 Del Skrevet 13. mars 2006 Ikke mye liv i det flate landet denne helgen nei, heller ikke i dagboken. Jeg har nemlig blitt syk IGJEN! Denne gangen med forkjølelse, vondt i halsen og skikkelig tette luftveier. Har sovet skikkelig dårlig både natt til søndag og natt til i dag. Jeg hadde noen telefonmøter på morningen og noe jeg måtte gjøre ferdig og sende av sted, men nå har jeg ikke tenkt å jobbe mer i dag. Istedet vurderer jeg for øyeblikket om jeg skal se en film, lese videre i Secret Life Of Bees eller om jeg rett og slett bare skal legge meg å sove litt. Først skal jeg i allefall spise opp minestronesuppen. Suppe er det absolutt beste når man er forkjølet. Jeg var hos frisøren på lørdag, så nå er det no more slitte tupper. Klipte litt mer enn bare de slitte tuppene også. Det går en god del tid mellom hver gang jeg er hos frisøren og jeg vil ikke ha det skikkelig langt heller. Frisøren fønet håret mitt helt slett, og brukte rettetang på det. Det ble kjempefint, skulle ønske det kunne være sånn hele tiden, bare bittelitt grann mindre helslett. Tror jeg må bestille meg Lansa Straigtener eller noe lignende fra LookFantastic, men tror jeg holder meg til å bruke hårføner. Ellers ble det to filmer i helgen. Just Like Heaven på fredag, søt film og med obligatorisk tutesekvens på slutten. I går så jeg Million Dollar Baby sammen med sambo. Den var ok, men jeg hadde kanskje ventet meg bittelitt mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #1127 Del Skrevet 13. mars 2006 Uffda...ikke no' ålreit å være syk! Håper en rolig dag gjør susen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1128 Del Skrevet 13. mars 2006 Vel susen... Jeg tror det blir hjemmedag på meg i morgen også, hvis ikke jeg plutselig blir i knallform i løpet av kvelden (tvilsomt). Det ble film på meg, Girl With A Pearl Earring. En nydelig film, selv om den var litt treig i starten. Nå sitter/ligger jeg med varmeflaske på brystet. Sambo har kommet hjem med ordentlig nesespray til meg (hadde bare noe jalla kjøpt i Frankrike i fjor, og snart skal vi spise chilli con carne. Så var det på tide med en ny avatar. Var lei av den gamle. Hadde tross alt hatt den siden nyttår. Forandring fryder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1129 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Jeg har foressten boken som filmen er basert på liggende. Begynte å lese den i fjor en gang, men kom aldri særlig langt. Kanskje prøve igjen etter at jeg er ferdig med Secret Life Of Bees? På en sykedag som denne er det godt å ha noe å se frem til (inspirert av Klips: - Vår (bør kunne komme når som helst nå) - En uke påskeferie (4 uker til) - 3 langhelger i mai/begynnelsen av juni (store bededag, kristi himmelfart og pinse/grunnlovsdag) - Sommerferie i Toscana (4 måneder/18 uker til) Burde vel ha noe mer enn ferie og fridager og se frem til, OG hver eneste helg. Endret 13. mars 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #1130 Del Skrevet 13. mars 2006 Du, apropos fridager i Danmark i mai. Husker vi var på klassetur til København da jeg gikk på videregående. Var den 2 uka i mai. Vi kom på mandag, hadde ikke så mye tid til å gå i by'n og shoppe pga annet program, men vi fikk nå sondert terrenget litt og skulle ha "fridag" på torsdagen, 12.mai tror jeg det var, så vi sparte penger og gleda oss til shoppingdag. Dessverre ble det ikke sånn vi hadde tenkt oss den dagen, for det vi ikke visste var at det var en eller annen helligdag i Danmark akkurat den dagen, så alle butikkene var stengt! Gjett om det var et knippe jenter som var LITT skuffa og hadde med seg ei LITT for full lommebok hjem igjen da... Hvilken helligdag har dere i Dk som ikke vi har i Noreg på den tida? Fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1131 Del Skrevet 13. mars 2006 Den eneste fridagen vi har i DK i mai som man ikke har i Norge er store bededag, men den faller såvidt jeg vet alltid på en fredag. Men datoen er 12. mai i år, så nå blir jeg faktisk litt usikker her, og den eneste dansken i dette huset sover for øyeblikket på sofaen... Har nettopp betalt depositum på leiligheten i Siena, så nå skulle den være i boks. Vi glemte å finne camping ute ved kysten i helgen, men jeg satser på at vi kan få det på plass i løpet av uken. Au, jeg er så sur under nesen, så jeg fant en liten boks med sånn mentolsalve. Det hjalp i nøyaktig 5 minutter før den store syndefloden kom... :icon_neutral: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1132 Del Skrevet 13. mars 2006 Etter litt kjapp søkning på Google fant jeg ut Store Bededag er fjerde fredag etter påskedag, så da hadde jeg da i det minste rett i at det alltid pleide å være på fredag. Er du sikker på at det ikke var en fredag da Kverula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #1133 Del Skrevet 13. mars 2006 Mulig at det var på en fredag da, malou - og at vi reiste hjem på lørdag, trodde det var fredag som var hjemreisedagen, men det kan godt hende jeg husker feil. Det er jo så leeenge siden jeg var skoleelev... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. mars 2006 #1134 Del Skrevet 13. mars 2006 Her var det jammen lenge siden jeg hadde vært. Kjenner meg nesten ikke igjen, jeg... Har du ommøblert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1135 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har nok ommøblert litt ja Lea. Du har kanskje klipt håret? Det er faktisk litt rart at du titter innom akkurat i kveld, for jeg tenkte faktisk på at det var lenge siden jeg hadde "sett" deg tidligere i dag. *mimrer om lange kvelder i Lea- og Miedagbøkene* Men det har jeg jo forsåvidt tenkt på før, uten at du har dukket opp av den grunn... Så var det sikkert en fredag Kverula. En traumatisk opplevelse var det nok uansett. Jeg har sett på champions league kvartfinale mellom Viborg og Slagelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mars 2006 #1136 Del Skrevet 13. mars 2006 Så fin du har blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1137 Del Skrevet 13. mars 2006 :kys_2: Dette må bli våravataren tror jeg, så nå mangler jeg bare ordentlig vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mars 2006 #1138 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg hadde skikkelig vårfornemmelse for noen uker siden, da varmet solen og krokusene spirte. Det gjør de jo forsåvidt enda da, men det er holkeføre og driiitkaldt. *hutre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1139 Del Skrevet 13. mars 2006 Været er jo egentlig ganske bra om dagen, men vi mangler sånn ca 10 ekstra plussgrader, minst. *streiker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mars 2006 #1140 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg er forresten en skikkelig heldiggris! *gliser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg