Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det Kverula! :-D

Lysekronen er foressten sort nå. Vi malte den på lørdag. Jeg vet ikke om den ble finere egentlig (men ikke mindre fin heller), men nå passer den i allefall mye bedre til resten av interiøret her. Hele ideén var jo at den skulle være sort, men jeg fant jo ingen som var det

Jeg har nettopp betalt med til litt mer OL-sendinger på dansk nett-TV til 49 kr for en måned. En pris jeg bedre kan leve med, selv om de kanskje ikke sender like mye "norsk." Det er litt begrenset hvor mye jeg har muligheten til å se allikevel, men nå har jeg i allefall noen flere muligheter. Har på kulekjøring i bakgrunnen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er bedre. Blir sikkert godt å komme hjem til gamlelandet selv om det blir hektisk. Dere får sikkert masse besøk når dere er hjemme.

Kos deg med OL i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme fra jobb i dag også, men heldigvis virker formen noe bedre enn i går. Håper på at det fortsetter sånn utover dagen sånn at jeg orker å pakke til Norgesturen i kveld, dra på jobb i morgen, også dra videre ut på flyplassen etter jobb.

Har nettopp fått med meg sølv- og bronsjemedaljen i langrenn. Det virket som den danske kommentatoren mente at de norske var litt skuffet over å ikke ta gullet, men det kan man da ikke være synes jeg. I såfall baserer man seg vel kanskje litt mye på hvordan det har gått i tidligere mesterskap. Med tanke på all sykdommen som herjer blant de norske, er det jo desto bedre med sølv og bronsje også.

Har også sjekket mail for å se om det har kommet noe viktig jobb, men det ser ut som jeg har vært heldig med sykedagene mine denne gangen, for det er ganske stille om dagen. Det er jo positivt, så jeg får slappet litt bedre av. Har en telekonferanse i ettermiddag da, men den kan jeg jo ta fra sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er tilbake i morgen, sånn at du får mest mulig ut av turen til Norge. Ikke særlig morsomt å reise når man ikke er i form. Jeg er heldigvis helt frisk igjen...

I allefall, god tur! :)

:klem:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Miranda! :-D

Formen er ganske bra i dag, selv om jeg godt kan merke at den ikke er helt på topp ennå heller, men det kommer seg. Hadde vel egentlig planer om å dra på jobben i dag, men orket ikke helt å pakke ferdig og gjøre klar i går kveld, så jeg jobber hjemmefra istedet. De vet jo ikke hvordan formen min er på jobb, og så lenge jeg kan gjøre mer eller mindre det samme som inne på kontoret så tok jeg med friheten til å bli hjemme en dag til.

Håper det går greit å fly oppover i kveld. Det har kommet litt snø her i dag, men det har gitt seg nå og er så vått at det heldigvis allerede er i gang med å smelte igjen. Så det var muligheter for snøvær på Gardemoen, så man skal vel ikke se helt bort fra forsinkelser.

Jeg er nesten ferdig med å pakke, mangler bare toilettsaker/sminke og håndbaggasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har gitt seg med å snø her hos meg nå, og ikke har det kommet så mye i dag heller, så da satser vi på at det er OK vær på Gardermoen også! :)

Synd at du ikke er i toppform enda - blir vel litt ekstra slitsomt å reise da, men vi får håpe du blir bedre i morgen!

Hvor lang tid tar det å fly til Norge?

GOD TUR og GOD HELG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Kverula og det samme til deg!

Det tar ca 1 time å fly til Norge, det er jo praktisk talt ingen tid mot en 7-8 timers flytur. Det koster selvfølgelig litt mer også da, selv om man med Sterling "kun" betaler 2000 kr for to personer tur-retur. Før Sterling begynte å fly mellom København og Oslo betale man 2400 for en person tur-retur. Det var ikke tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsninger Mie og Piglet! :-D

Jeg pleier å bestille billetter hos Sterling Piglet, men neste gang vi skal fly til Norge må jeg huske å sjekke priser hos Norwegian også. Norwegian og Sterling kjøper forøvrig opp seter hos hverandre for å slippe å fly med halvfulle fly, så vi fløy med Norwegian både til Norge og tilbake igjen.

Helgen i Norge gikk fint (og fort.) Barnedåpen var veldig hyggelig, så selv om det kostet oss nesten 2000 kr i flybilletter synes jeg faktisk det var verdt pengene. Det dreide seg tross alt om sønnen til en av mine aller beste venninner, og det er jo koslig å følge opp litt selv om jeg bor langt vekk.

Vi hadde jo ikke noe særlig tid utenom barnedåpen, så vi rakk ikke å se alle denne gangen. Jeg var/er fortsatt ikke helt i form, så vi tok det med ro hjemme hos mamma. Jeg var faktisk så sliten i går kveld at jeg begynte å gråte fordi jeg tapte til sambo i basketball på Playstation!!! :sjenert: Riktignok tapte jeg mye og det var aldri i nærheten av å være spennende, men allikevel å begynne å gråte!!! *oppgitt over seg selv* Sambo kjempeforståelsesfull og gjør sitt beste for å trøste :hjerte:, men innerst inne på han jo lure på hva som feiler meg...

Jeg behøver sikkert ikke skrive at jeg er kjempetrøtt i dag heller... ;)

Det ble bittelitt shoppings i helgen; en halvstor veske i brunt mykt fløyelsaktig stoff (på fredag før vi reiste i mens sambo byttet en skjorte), en sort Lancome Définicils maskara og en mørk plommefarget Mac øyenskygge i taxfree på Kastrup, litt norsk godteri i taxfree på Gardemoen når vi skulle hjem; denne gangen bamsemums, firkløver og seigmenn og to bokser mager prim.

Nå gleder jeg meg til helgen for da skal jeg slappe av hjemme. Det trenger jeg etter en helg med fest og en helg i Norge.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Høres ut som en fin og hektisk helg i Norge! Kjekt at det bare tar en time å fly, men litt ekstra tid tar det jo likevel til og fra flyplassen, innsjekking osv. Her hos meg er det jo nesten 2 timer kjøretur bare til flyplassen, så det å komme seg noe sted med fly blir uansett en dagsreise. Ja, ja - jeg er jo ikke akkurat plaga med å reise så mye at det gjør noe da! ;)

Det er rart å se hvor hjelpeløse mannfolka blir når vi gråter. Mannen her i huset blir liksom helt forstyrra selv han når jeg gråter, og det kan jeg gjøre uten grunn både titt og ofte. Lå og gråt en hel ettermiddag i tiden rett før jeg fant ut at jeg var gravid - sånn helt uten videre. Jeg fikk jo på en måte en forklaring på hormonene i etterkant da, men mannen skjønner seg ikke på sånt med hormoner.

Det som er så godt med å gråte syns jeg, er at alt blir mye lettere etterpå. Og jeg håper du også følte det sånn etter tapet i går! ;)

Håper dagen din blir fin - og at formen er stigende! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en veldig god følelse etter at man har grått og fått trøst ja Kverula. Nå er det faktisk ikke så ofte jeg gråter, hvis man ser bort i fra når jeg ser chickflicks da, men da trenger jeg som oftest ikke trøst etterpå. ;)

Hipp hurra for nett-TV! Nå sitter jeg på jobb med andre omgang storslalom i bakgrunnen på skjermen. Trenger jo ikke å se hele tiden, men nå kan jeg i hvertfall få med meg resultatet, se de norske og de beste.

Formen er kanskje litt stigende, men det skal uansett blir fryktelig godt når denne arbeidsdagen er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte (skamme seg) foressten å skrive at jeg fikk forsinket valentinesgave av kjæresten på fredag, et par søte små hjerteformede gulløredobber. Jeg hadde ikke regnet med å få noe, for vi pleier maks å kjøpe blomster (i år gjorde vi ikke det en gang) så det kom som en koslig overraskelse. Jeg synes faktisk det var bedre å ikke få den på valentinesday jeg, pga overraskelsesmomentet.

Dessuten fikk jeg også forsinket bursdagsgave av lillebror også. Vi er så kjedelige i min familie så jeg fikk penger, så nå må jeg bare finne på noe å bruke dem på. Det burde jo i og for seg ikke være så vanskelig, men jeg synes jeg blir nødt til å bruke dem på noe "ordentlig", ikke bare på sånne småting og fjas som jeg kjøper meg ellers allikevel.

Storslalomen er slutt, men nå gikk det rett over på super-G for kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med kjærestegave da! :)

Og penge-gave på bursdagen syns jeg er helt topp - men jeg er nok ikke så flink til å bruke dem på noe fornuftig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spiller jo egentlig ingen rolle hvor den kom fra Kverula, den viktigste er at den var der! :ler:

Blir vel nødt til å begynne å jobbe ordentlig snart. Inntil videre har jeg kun lest og behandlet litt mail, vært litt på KG, hørt litt nyheter etc.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...