Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Må selvfølgelig innom selve symbolet på helg nå som det er fredag - ikke at hverdag er så veldig ulik helg for min del for tiden, men det er likevel noe spesielt når fredagskvelden kommer! :sjarmor:

HA EN STRÅLENDE HELG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det Kverula. :-D

Jeg fordriver de siste minuttene før helgen med å høre på musikk og sufe litt rundt. Jeg fikk Coldplay's X&Y og Sarah McLachlan's Afterglow i posten i går, så i dag har jeg lagt inn "ny" musikk på PC'en.

Vurderer å stikke innom et shopping- eller på et plantesenter på veien hjem og slå i hjel litt tid før vi skal spise sammen med venner kl. 19.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg Kverula, eller det vil vel si det har jeg gjort for helgen er jo desverre snart over. :tristbla: Tiden har som alltid gått alt for fort, og jeg som alltid ikke fått gjort alt jeg skulle ha gjort, men sånn må jeg vel bare innfinne meg med at det er.

Det ble en kort tur innom på et shoppingsenter på veien hjem fra jobb på fredag. Kjøpte meg en 30 ml flaske av SJP duften Lovely som faktisk dufter veldig lett og godt. Jeg pleier ellers holde meg unna sånne kjendisdufter (Britney, JLo, Naomi osv), men SJP er jo ikke hvilken som helst kjendis da. ;) Dessuten er det vel egentlig ikke noe forskjell på en duft fra Prada enn en fra SJP eller Britney egentlig.

Resten av kvelden tilbrakte vi sammen med venner. Det var veldig hyggelig, men jeg som er vant til å være hjemme og slappe av på fredagskvelden kunne godt merke at jeg trengte å ta det med ro i går, så jeg tilbragte i hovedsak dagen på sofaen, blant annet to episoder Related. Den serien vet virkelig hvilke knapper den skal trykke på, i hvertfall hos meg. Håper virkelig ikke den blir tatt av skjemaet for jeg liker den så godt.

Når sambo kom hjem fra motorsykkelmarked i Fredericia fikk vi unna helgens husarbeid og laget middag før det var tilbake på sofaen. :sjenert:

I dag har vi hatt besøk av svigers. Nå ser sambo en eller annen actionfilm på TV3 og jeg skal nyte resten av helgen under dyna med et blad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Piglet! :-D

Jeg vurderte seriøst å bli hjemme i dag pga snøværet, men siden jeg har et møte (som jeg selvfølgelig kunne flyttet) valgte jeg å kjøre inn på kontoret kl. 09.30. Da unngikk jeg det verste kaoset på veiene, samtidig som jeg slapp å "bruke opp" hjemmearbeidsdagen min allerede den første dagen i uken. Veldig praktisk å kunne gjøre det på den måten, samtidig som jeg tok unna litt mail og annet småtteri hjemmefra før jeg kjørte.

Snø ja... Jeg har fått nok for lenge siden (det skal ikke så mye til da...) Men nå satser jeg på at det blir mildvær snart (skulle det ikke bli sludd/regn i ettermiddag?) sånn at man snart begynner å se de første vårtegnene i naturen.

Jeg vil ha mer helg! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok det snøværet har tatt seg en tur hit også jeg, malou, for det har kommet ufattelig mye i helga...og jeg liker det ikke. :riste:

Jeg så jo VÅR, ikke vinter... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt langrennski, eller noen form for ski i det hele tatt, tror jeg nesten jeg skulle gått opp en langrennsløype i hagen her, sånn bare for å ha gjort det. Skulle selvfølgelig fotografert mesterverket etterpå, og invitert familien på vinterferie på flatlandshotell neste vinter.

Jeg prøver altså å se det positive i det her forbanna snøværet, men det er altså ikke lett når man er DRITT LEI av vinter.

I det minste bor jeg ikke i iglo...

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå regner det, så nå hadde det i allefall vært enda mindre kult å bo i iglo... I det minste kan det jo være at det går mot vår for det er meldt plussgrader de nærmeste dagene. :optimist-smiley:

Tror jeg skal legge meg snart, er kjempetrøtt. Skal bare lese litt først.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnværet i går kveld og i natt har altså gjort underverker, for da jeg kjørte til jobben i dag kunne jeg se at det grønne begynner å komme frem igjen. Det par dager til med pluss grader og sol (og gjerne litt regn om natten) så er den dumme, våte og stygge snøen vekk vekk vekk! :sjarmor:

Det blir jo rene værmeldingen det her. Jeg kunne forøvrig godt tenkt meg å være metrolog, synes det virker litt spennende. Men siden jeg først må gå en del år på "væruniversitetet", for deretter skaffe meg Stavanger-, Bergens- eller annen vestlandsdialekt OG farge håret platinablondt, så tror jeg ikke det blir noe karriereskift i denne omgang.

Nå ska jeg sette i gang Colplay CD'en og jobbe litt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn hørtes både :tommelsmil: og :riste: ut. Det er jo flott at snøen forsvinner, men her til lands blir det vel SÅÅÅÅPEGLATT om den kommer no' regn nå...da må det i såfall bli mange varmegrader sånn at ALT smelter og ingenting fryser til igjen.

Lengter veldig etter våren, men nå som det allerede er langt ut i februar så nærmer den seg jo med stormskritt! :hoppe:

Ha en god dag på jobben! Det må det jo nesten bli med Coldplay i bakgrunnen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg ikke gidder å begynne på noen omskolering for å bli metrolog, holder jeg jo i det minste dere "nordboere" oppdatert på været i det flate landet. Kanskje jeg bruke den erfaringen til å snike meg inn som "værdame" på dansk TV2 på et tidspunkt? ;)

Sambo rapporterte forøvrig nettopp om 6 varmegrader hjemme og strålende sol, så her blir det ikke noen kuldegrader om natten igjen nei Kverula, og dermed ikke glatt heller!! Snøen på veiene er borte alt. :-D

Det hjelper helt klart med noe god musikk på øret når man jobber ja. Men noen ganger skulle jeg ønske at jeg kunne høre musikk uten å ha det helt inn på øret for det hender det forstyrrer konsentrasjonen litt. Coldplay's X&Y er forøvrig kjempebra. Det måtte den jo nesten være når jeg har likt alle de første singlene kjempegodt. Jeg har totalt dilla på Fix You for tiden. Kan høre på den igjen og igjen, men prøver å ikke gjøre det for da blir jeg vel dritt lei etterhvert.

Jeg fikk netopp bilde av lysekronen av sambo på MMS, så nå gleder jeg meg til å komme hjem og se den "live."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var lysekrona "live" da? Spent på om du er fornøyd! :hoppe:

Fix you er utrolig bra - men som du sier, aberet med å like en sang så godt at man kan høre den igjen og igjen er jo at man plutselig er lei den...og det er jo ikke no' ålreit når man liker sangen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysekronen var kjempefin Kverula, meeen... nå lurer jeg litt på om jeg skulle bestilt XL-utgaven allikevel. :sjenert: Med samme antall lys, men litt større avstand mellom den pluss at den var noe høyere også. Må tenke litt over saken, prøve å henge den opp og sånn. Jeg kan jo bytte den, men det er jo litt mer trøblete når man har bestilt den over nettet da.

Jobber hjemme i dag, men jeg presterte å være opp til halv ett i natt så jeg er litt trøtt allikevel. Smart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får se litt på den og tenke litt da vettu. Hvis du mener at XL vil passe bedre så får du jo sikkert bytta, men jeg skjønner jo at det er litt "pes" når den er bestilt via nettet. Men dog ikke umulig, bare man bestemmer seg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo mente at vi skulle bestille begge to han og beholdt den vi likte best. Det hadde kanskje vært like greit sett i ettertid...

*vurderer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jo vært en ide. Men uansett måtte dere jo ha returnert en da...så da blir det jo det samme hvis du bestemmer deg for å returere nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bortsett i fra at jeg også blir nødt til å betale 50 kr i leveringskostnader for den store så. ;) Men det er ikke det som avgjør altså. Det er nok heller om jeg vil ta sjansen på å bestille den andre istedet for å angre igjen etterpå (ja jeg er vanskelig) og om jeg har tålmodighet til å vente på at de først skal motta denne i retur og deretter sende den andre. Det tar jo sikkert nærmere to uker!! :ler: Det er ikke så lett det her, men jeg hadde også foretrukket å se de før jeg kjøpte de hvis det hadde vært mulig, men jeg har jo ikke funnet dem i noen butikk.

*vurderer videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...