Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Med det samme jeg tenker på avatar.....Malou, jeg klarer ikke å ikke tenke på Milla *grøss* når jeg ser avataren din :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skremt helt ut i dusjen jeg! :ler: Det var forøvrig også på tide.

Milla!!? Hvorfor det monja? Det er jo ikke Audrey Tatou jeg har som avatar, selv om hun kanskje kan ligner litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Kverula! :D

Jeg sitter og venter på at sola skal komme frem sånn som i går, da skal jeg nemlig ut å gå tur. Så er det bare å håpe at sola titter frem etterhvert da. Tror jeg skal oppdatere MP3-spilleren litt, i tilfelle jeg ikke klarer å lure med sambo.

Ellers så har jeg ingen ting jeg MÅ gjøre i dag. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke har flere ting jeg KUNNE ha gjort (blant annet litt små rydding her og der), men det har man jo alltid.

*lader batteriene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Milla!!? Hvorfor det monja? Det er jo ikke Audrey Tatou jeg har som avatar, selv om hun kanskje kan ligner litt...

Hun ligner litt ja - sånn ved første øyekast. Men du er jo ikke lik M i det hele tatt. Du er jo kose-mose-Jennifer......eh.....Malou :kose:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer ja, det føles lenge siden det nå. *mimre*

Har ikke hatt det store behovet for å oppdatere dagboken i dag selv om jeg har vært her inne. Sånn er det bare noen ganger, andre ganger kan jeg bare "skravle" i vei om alt og ingen ting.

Sovnet sent i natt så i kveld har jeg sånn stort sett bare sett på TV. Først Red Carpet fra SAG Awards i går på E! og deretter Americas Next Top Model. Nå sitter jeg på gulvet med PC'en mens kaninen løper og hopper rundt her. Han har vært så asosial tidligere i kveld, men det er tydelig at det fristet med litt selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer ja - du er nå liksom det inni hodet mitt enda du da! ;)

Det hender det er sånn med meg også, at jeg ikke har noe å oppdatere - eller føler for å skrive. Men det er jo koselig å se at du er her da! :)

Nå skal jeg ta kvelden! GOD NATT! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-D :smilbla::smilorange:

Føler jo nesten at jeg blir nødt til å oppdatere litt hver dag vet du Kverula, for det setter jeg også pris på at dere andre gjør. Ikke at det er noe problem med deg og monja for tiden da... :ler:

Tror jeg skal ta kvelden snart jeg også. I hvertfall fra PC'en. Skal lese litt tror jeg.

GOD NATT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...