Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2006 #901 Del Skrevet 19. januar 2006 Prøver å huske hvordan de sangene er, men jeg må bare kaste inn håndkleet...Ikke funker winmx lenger heller, så da får jeg ikke lasta dem ned for å høre heller. Og jeg som ble så nysgjerrig!!! SNART FREDAG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #902 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Man kan jo ikke leve uten et ordentlig nedlastningsprogram, så da sier jeg ikke annet enn Limewire jeg Kverula. Men hver forsiktig, rykter sier at det kan være svært vanedannende. Har spist halvsen middag (jeg var litt sent hjemme), men nå sitter jeg og sambo i hver vår enda av sofaen og taster i vei på hver vår bærbare PC. Jeg har tent telys i alle luker og det brenner lystig i ovnen. Hadde det bare nå vært fredagskvelden. *sukker* Ikke at det er så ille med torsdagskveld heller forsåvidt... Endret 19. januar 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2006 #903 Del Skrevet 19. januar 2006 Limewire sier du? Har ikke hørt om det en gang jeg - er det gratis er det første jeg må spørre om da! Og vet du - jeg syns den torsdagskvelden din minner veldig om en fredagskveld jeg altså - du jukser du jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #904 Del Skrevet 19. januar 2006 Man blir jo nødt til å jukse litt i dette mørketid-som-aldri-vil-ta-slutt-vinterhelvete! Limewire er gratis ja, jeg bruker det til å laste ned musikk. Det kan man forsåvidt også gjøre med BitCommet (selv om det nok går mer i hele CD'er, serier og filmer), men det krever at man setter seg litt mer inn i det. Limewire er rimelig enkelt, ligner på Napster hvis du noen gang hadde det. :pirat-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2006 #905 Del Skrevet 19. januar 2006 Napster var før min nett-tid, dessverre... Er det bare å laste ned programmet og sette i gang da eller? *grønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #906 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeps! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #907 Del Skrevet 19. januar 2006 *kremt* Når er det du slutter å være 29...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #908 Del Skrevet 19. januar 2006 Aldri!!!! Eller kanskje jeg heller skulle si 'been there, done that?' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #909 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Den snart forestående bursdagen er på torsdag, og hvis jeg røper at jeg er født i 1976 så kan du jo selv regne ut hvor fryktelig gammel jeg blir... ← Klarer ikke lese sånt pittelite...., men okei; i klubben for dem over 30 og på etterskudd! Endret 19. januar 2006 av Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #910 Del Skrevet 19. januar 2006 Takk for det Mie! :-D Det er meg en ære og endelig få være med i denne fornemme klubb. Så får det bare være at jeg blir nødt til å skaffe meg forstørrelseglass for å lese det med liten skrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #911 Del Skrevet 19. januar 2006 *prøver seg på logikk* Nå er det jo førti som er neste milepæl og sånn sett er vi jo i den rette enden av skalaen, så vi er i grunnen yngre nå enn når vi var tjueni, for da var vi jo like foran neste milepæl.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 20. januar 2006 #912 Del Skrevet 20. januar 2006 Håper du får en fin helg, Malouuuu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #913 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeiiii, fredag og helg! Mie, du har som alltid rett i dine resonnementer. Vi har aldri vært yngre enn vi er nå!.. Takk for hilsen nostalgiaaaaaaaaaaaa. Satser på at helgen blir toppers. Her er det såkalt "isslag" som betyr at det er kjempeglatt over alt. Det legger seg is oppå snøen som kom i natt/i morges, noe som betyr kjempestore trafikale problemer. Så er det jo godt at jeg ble hjemme i dag. Det var totalkaos i morges også, sambo brukte 2½ time på å komme seg på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. januar 2006 #914 Del Skrevet 20. januar 2006 Åhhhh.....jeg husker Napster. Skikkelig bra var det. Og så enkelt å bruke da. Savner det en del og skal definitivt prøve Limewire. Og så har jeg glemt det da..... Pliiiiiis forgive me...... på etterskudd. Synes du holder deg godt jeg Håper du får en skikkelig flott helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 20. januar 2006 #915 Del Skrevet 20. januar 2006 Gratulerer med dagen på etterskudd, Malou!! Håper du hadde en fin dag LimeWire fungerer kjempefint! Mye bedre enn WinMX som jeg brukte før den ble lukket. Jeg har nok allerede tjent inn hva det koster i brukerbetaling Mannen min ble også hjemme fra jobb i dag, heldigvis for det. Det er fortsatt speilblankt. Jeg var ute å gå til butikken her i aften. Det var nesten uhyggelig, for alle steder hørtes is som falt ned fra tak og trær... Jeg har aldri opplevd lignende. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #916 Del Skrevet 20. januar 2006 Takk for bursdagshilsninger på etterskudd monja og Miranda. Jeg tar det selvfølgelig som et tegn på at jeg holder meg fryktelig godt at bursdagshilsningene kommer på etterskudd. :se-postivt-på-livet-smiley: Så du har betalt for å bruke Limewire du Miranda. Det har ikke jeg, jeg trykker alltid på "senere" når de spør om jeg vil oppgradere. Funker som bare det. Jeg tror aldri jeg har opplevd sånn is som i dag heller Miranda. Vi har en stor hengebjørk ute i hagen, og når vinden blåser i den kan man høre grenene som er fulle av is slå mot hverandre. Jeg lurte veldig på hva den lyden var. Dessuten har soveromsvinduet mer eller mindre vært dekket av is i hele dag. Men nå ser jeg at det har blitt noen grader varmere, så da er det vel snart overstått får man tro. Misunner i hvertfall ikke de som har ventet nede ved broen over til Jyllan siden klokka 14 i dag da de stengte brua pga av all isen som falt ned på veibanen. Vi har nettopp sett de to episoder av Lost, så nå er jeg up-to-date med USA. Sambo mente vi skulle hacke hos inn hos produksjonsselskapet for å få tak i flere episoder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2006 #917 Del Skrevet 21. januar 2006 God morgen! Nå har jeg teste Limewire, funker jo nesten på samme måte som winmx, så jeg får det faktisk til! Takk for tipset! Ha en flott lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. januar 2006 #918 Del Skrevet 21. januar 2006 Regner med at du er i barnedåp idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 21. januar 2006 #919 Del Skrevet 21. januar 2006 Håper du har en fin helg i snøen! Jeg skulle strategisk godt planlagt på jobbintervju langt pokker-i-vold i går midt i isslaget, så det var herlig. Vi kom oss da frem, men brukte uendelig lang tid... Får du med deg noen av de 19 (!?!) timene med barnedåp? Jeg gidder ikke, men skal se En Kort En Lang på tv i kveld... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #920 Del Skrevet 22. januar 2006 Så bra du fikk Limewire til å virke Kverula. "Desverre" var jeg ikke invitert til den store barnedåpen monja. Jeg fikk da med meg selve barnedåpen på TV Piglet, men resten gadd jeg ikke sitte å se på. Ikke var vi hjemme mesteparten av dagen heller... I dag har jeg vært ute og gått tur i det knallfine vinterværet. Jeg kan nesten ikke huske at jeg har opplevd lignende her i DK. Riktignok har det vært minusgrader i hele natt, så jeg måtte sette på meg ganske mye klær, men i godt tempo i solskinnet med musikk på øret gikk det faktisk ikke særlig lang tid før jeg ble svett allikevel. Etter at jeg kom hjem har jeg støvsugd, ryddet litt og hengt opp klær. Nå skal jeg straks gå i dusjen, sånn at jeg blir klar til å spise middag og se Hotel Rwanda på TV1000 klokken åtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg