Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Takk for det Piglet! :-D

Det er knallfint vær i dag, noe som bekrefter det faktum at jeg har vært veldig snill de siste 30 årene. :ler:

Formen er ikke så værst i dag heller, selv om jeg selvfølgelig synes man burde hatt fri på bursdagen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen!!!!!

:bursdag:

Håper du får en superduper bursdag med fint vær, masse klemmer, digre hauger med pakker og så mye kake som du kan ønske deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Lano!

Hmm... Jeg funderer på når jeg skal "servere" kake. Tror jeg venter til etter lunch i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kake er servert og snart oppspist. Den smakte godt, må huske å skryte av sambo når jeg kommer hjem.

Uff, jeg har litt "angst" for at noen kanskje er litt småfornærmet fordi jeg ikke personlig inviterte de på kake. Jeg inviterte de som sitter rundt meg ("dere må godt komme å få et kakestykke hvis dere vil..."), pluss at jeg har sagt til noen som passerte at de bare kunne ta en bit (f.eks når de gratulerte meg med dagen), men jeg synes likssom det blir så offisielt på en måte hvis jeg går rundt til alle på avdelingen og sier at jeg har kake med fordi jeg har bursdag. Det er sikkert bare dumt. Ikke at det er noen som har gitt utrykk for at de er fornærmet heller... Det er også litt spesielt fordi det jo kun er en del av avdelingen jeg faktisk jobber sammen med. Dessuten har jeg heller ikke inntrykk av at alle andre serverer bursdagskake til alle, for da skulle jeg fått en del mer kake for å si det sånn...

Smil og hver glad, du har bursdag... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!!

Håper dagen din er formidabel og at du koser deg skikkelig, til tross for litt "kakebesvær"!

:klem:

Endret av Kverula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Kverula.

Jeg koser meg jeg, og snart koser jeg meg enda mer for nå er jeg på vei hjem og alle "kakesorger" er glemt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med 30-årsdagen!!!!! :hoppe::bursdag::gratulerer::smilyblomst::hoppe::enig: :enig_anim:

Fin alder, tror jeg :) Voksen, men enda ung ;) Grattis og kos deg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner Lipstick! :smilbla:

Vi har spist kinesisk take-away. Siden vi har tenkt oss ut å spise på lørdag gjorde vi det enkelt i dag. Dessuten har vi spist litt kakerester. :sikle: Resten av kvelden tilbringes i komfertabel stilling på sofaen. Litt gammel har man vel blitt... ;)

Dessuten er jeg i gang med å laste ned episode 10 av Lost som ble vist i USA i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED BURSDAGEN I GÅR, Malouuuu!! ;) ;)

:bursdag::gratulerer::gave::gave:

Håper du storkoste deg!!

Og så håper jeg du får en riktig fin helg i Danmark!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner nostalgia. :smilorange:

Ja endelig er det fredag igjen Kverula. Like deilig hver gang!

Jeg jobber hjemme på formiddagen i dag. I ettermiddag skal jeg på et jobbarrangmenment, et såkalt "2006 kick-off" i KBH. Det starter klokka 14 med to timers taler fra de høyere makter i firmaet, etterpå er det buffet også er det noe underholdning etter det igjen. Sist år ble jeg til underholdningen var ferdig, men i år regner jeg egentlig med å stikke etter spisningen. Har lyst til å slappe av hjemme i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*løøøøøfteeeeer*

Har forsømt dagboken i helgen igjen. Har vært travelt opptatt med å leve det berømte livet. ;)

Var i KBH sammen med sambo på lørdag. Først litt shopping (kjøpte kun to nye putebetrekk i plomme/bruntoner og et par øredobber på Indiska), deretter var vi på restaurant og spiste kjempegod mat før vi avsluttet kvelden med Brokeback Montain. Jeg fikk lurt med sambo og jeg tror han syntes den var ok. ;) Jeg likte den, selv om den nå var litt langtekkelig noen ganger. Neppe en film jeg ser to ganger (det skjer forøvrig ganske sjelden), men nå vet jeg i det minste "what the fuzz is all about." ;)

I går tok vi livet med ro pluss gjorde litt forfallende husarbeid. Mandagen kom som alltid alt for fort, men nå er den heldigvis snart over og den har faktisk gått ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Høres ut som dere har hatt ei fin helg i Køben! :)

Om mandager har jeg bare en ting å si, og det er at "det som kommer fort, går gjerne fort igjen også"! ;)

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I såfall så satser jeg på at tirsdagen går fort også Kverula, for jeg skal love at den kom fort! :Gjesp:

-3 grader da jeg kjørte på jobb i dag. Jeg frøs allrede i dusjen i morges og gjør det fortsatt. Satser på at det er fordi det er litt kaldere enn det pleier og at det ikke betyr at jeg blir syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagen derimot kan godt bli lang siden det er jobbe-hjemme-dag. :-D Jeg sitter under dyna med tente telys på bordet, fyr i ovnen og TV'n på i bakgrunnen og har det faktisk ganske så fint. Perfekt dag å jobb hjemme på siden det har kommet et par cm snø også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå måtte jeg ned på side 2 for å finne igjen dagboken igjen! Jeg synes det skjer nesten hver dag for tiden. Kan ikke folk slappe av litt med skrivingen? ;)

Siden jeg ikke sitter hjemme under dyna med tente lys og fyr på ovnen i dag, og det ikke er fredag før i morgen, må denne dagen gjerne gå kjempefort. Det er forøvrig meldt snøvær i løpet av dagen, så det kan sikkert bli interessant når jeg skal hjem fra jobben i ettermiddag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du hadde en kjempefin hjemme-jobbe-dag i går! Det må være deilig med sånne dager.

Skjønner at dagen i dag ikke føles like bra som gårsdagen, men siden torsdag er min fridag, så har jeg erfaring med at det er en dag som går KJEMPEFORT! :roll:

Så får vi bare håpe at snøværet holder seg unna til du her trygt hjemme igjen, Malou! :)

Ha en fin dag på jobb - og en deilig hjemmekveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Kverula.

*håper på at snøværet holder seg vekk til klokken 18*

Nå har jeg hatt ganske gode arbeidsdager mandag, tirsdag og (spesielt) ;) onsdag. Jeg fikk en god start på uken som jeg har klart å flyte på. I dag sliter jeg litt igjen, men skal virkelig prøve å ta meg sammen etter lunch. For det første går dagene så mye fortere da, og jeg er mye mindre psykisk sliten når jeg kommer hjem fra jobb.

...men det får bli etter lunch. Skal bare sose litt mer rundt på nettet først. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nekter å rase ned på side 2 igjen*

Ikke har det begynt å snø ennå heller, så inntil videre ser det ut til at mine bønner blir hørt.

Hører på "Crazy In Love" med Beyonce feat. Jay-Z. Det er mye RnB jeg blir fort lei av (hvis jeg liker det i det hele tatt), men akkurat den låta holder seg synes jeg. Den hadde ikke vært noe hvis det ikke var for samplingen i bakgrunnen da. Knall treningslåt, må bare bli flinkere til å trene til den... :Hehe: Jeg har det foressten litt på samme måte med "1 Thing" med Amerie. Den har "det lille ekstra." Den låta er forøvrig det eneste jeg liker med henne. Den neste singelen var helt tragisk (og mer tradisjonell MTV-RnB som jeg ikke liker spesielt godt.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...