Malou Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #861 Del Skrevet 6. januar 2006 (ikke noe rart det blir en del innlegg om dagen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #862 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Det ble en ørliten shoppingtur på vei hjem fra jobb i dag også. Skulle innom et par gullsmeder for å kikke på gullarmbånd, kanskje aktuelt å ønske seg i bursdagsgave hvis jeg legger sammen pengegaver fra flere. Så ett, kanskje to jeg likte, men ganske vanskelig å bestemme seg for noe som koster såpass mye. Det er ikke noe jeg bare kan legge bort om et par år likssom. Trenger minst en second opinion. Fant et stilig kjede på parfymeriet til 139 kr som jeg ikke kunne motså. Ganske stort firkantet vedheng i bruntoner. Blir nok en del av antrekket på festen i februar sammen med Guessveska. Tror jeg har toppen på plass allerede også. Kunne eventuelt kikke etter et nytt skjørt også. Har brukt de samme skjørtene en del ganger sammen med de samme folkene nå. Herregud, snakk om langtidsplanlegging for et helt ordinær 40-årslag. Men det er gøy å dille med sånne detaljer da, og ikke minst er det alltid en fordel å forbrede hva man skal ha på seg så man unngår uforutsette kriser. Nå skal jeg krølle meg sammen i sofaen med InStyle Home. Endret 6. januar 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #863 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg måtte inn å endre i dette innlegget også jeg, for å legge inn et avsnitt. :håpeløs-perfeksjonist-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2006 #864 Del Skrevet 6. januar 2006 Og jeg må innom for å fortelle at jeg er fryyyktelig trøtt. Flott med besøkende som har viktige ting å meddele, hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #865 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Det er alltid hyggelig med besøk Mie! Pause fra dagboken (og fra KG sånn mer eller mindre) lørdag og søndag, så da måtte jeg langt ned på side 2 for å finne den igjen i dag. Helga gikk som alltid alt for fort, og jeg sov veldig godt når vekkerklokka ringte i dag morges. Jeg har da i det minste sovet godt i natt, om enn jeg godt kunne fortsatt et par timer til... I anledning av min snart forestående bursdag har planlegger vi heldagstur til København enten nå til helga eller neste helg. Så nå må jeg finne ut av hvor vi skal spise, hvilken film vi skal se etc. Vil også prøve å finne belysning til spisebordet så jeg må prøve å finne noen gode butikker. Jeg vurderer en litt stor,enkel smijernlysestake til levende lys som kan henge i taket over bordet, men jeg aner ikke hvor jeg finner sånt. Endret 9. januar 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #866 Del Skrevet 9. januar 2006 Innom med en mandagskveld, og ble veldig nysgjerrig på når den snart forestående bursdagen er! Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #867 Del Skrevet 9. januar 2006 Takk for mandagskvelden Kverula! Den gjør godt her på en mandagformiddag... Den snart forestående bursdagen er på torsdag, og hvis jeg røper at jeg er født i 1976 så kan du jo selv regne ut hvor fryktelig gammel jeg blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 9. januar 2006 #868 Del Skrevet 9. januar 2006 Tenkte jeg ville anbefale filmen Brokeback Mountain til heldagsturen til København. Den er med pene, pene Heath Ledge og Jake Gyldenhaal, og bare det er jo nok til at den er verd og se. Jeg har ikke sett den enda, men jeg ble rørt bare av traileren. Eneste problem er jo at det kanskje ikke er en film for kjæresten din, men det er jo din bursdag, da. Her er et kort resyme: To unge mænd, ranch-arbejderen Ennis del Mars og rodeo-cowboyen Jack Twist. mødes i de storslåede græsbeklædte bjerge i Wyoming i sommeren 1963. De knytter et usædvanligt stærkt og intenst livslangt bånd imellem sig - et kærlighedsbånd, der fører skiftevis problemer, glæder og tragedier med sig… Og den går i Empire Bio, så da kan dere jo bestille billetter til kysse-setene (to seter ut armlen mellom). Det er veldig hyggelig. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 9. januar 2006 #869 Del Skrevet 9. januar 2006 En 40-årsdag er jo en bra anledning til å shoppe litt ekstra? Jeg har alltid lyst på et nytt klesplagg (eller tre) når jeg skal på fest. Kan ikke kle meg i det samme jeg gikk med forrige gang jeg var ute! Går alltid litt penger da. Men det er jo kjekt med nye klær Håper du får en fin start på den nye uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #870 Del Skrevet 9. januar 2006 40-årsdag??!!??!!?!?!? Så du meg når jeg våknet i morges Lipstick? Takk for besøk i dagboken min foressten. Jeg behøver nødvendigvis helt nytt antrekk når jeg skal på fest, men det hjelper alltid en del med en ny topp, nye øredobber eller et nytt kjede. Jeg skal nok se Brokeback Montain en gang Piglet, men jeg tror kanskje ikke det blir sammen med sambo, selv om det kunne vært interessant å se hvordan han reagerte på sexscenen. Dessuten kommer jeg sikkert til å gråte (har hørt den er trist) og den type filmer foretrekker jeg helst å se hjemme med tilgang til sminkefjerner og uten å måtte face "hele verden" etterpå. Men jeg har ikke kikket noe særlig på kinoprogrammet enda, så all muligheter holdes åpne foreløpig. Endelig er denne arbeidsdagen snart over. Den har LANG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #871 Del Skrevet 9. januar 2006 ojojoj, det er jo en rund dag jo, malou - det må jo feires på folkevis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. januar 2006 #872 Del Skrevet 9. januar 2006 40?????? Æ'kke du åre eldre enn meg da? Jeg venter nemlig på min runde dag, men den er jo over ett år unna enda Skulle egentlig bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 9. januar 2006 #873 Del Skrevet 9. januar 2006 40-årsdag??!!??!!?!?!? Så du meg når jeg våknet i morges Lipstick? Takk for besøk i dagboken min foressten. ← Hihi, leste av en eller annen grunn ''40-årslag'' som ''40-årsdag'' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #874 Del Skrevet 9. januar 2006 He he, jeg skjønte at det var en liten misforståelse ute og gikk Lipstick. Dine beregninger stemmer nok de ja monja. Jeg har kun 2½ dag igjen i tyveårene. Men jeg eldes med stil da, om jeg må få si det selv. Jeg pleier ikke å feire bursdagen min noe særlig, så jeg har ikke noen store planer denne gangen heller. Synes ikke det er noe mer å feire at jeg blir 30 enn at jeg ble 29 for snart et år siden. Det blir nok bare meg og sambo på selve dagen, også kommer vel svigers nedover en dag. Resten av familien pluss venner har jeg jo nettopp sett når vi var i Norge. Hadde jeg bodd i Norge hadde jeg nok ikke sluppet unna en liten sammenkomst, selv om jeg nok hadde gjort mitt beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #875 Del Skrevet 10. januar 2006 Litt feiring må jo til, og det kan jo være vel så hyggelig å feire med sambo som med en hel gjeng! Da kan det jo bli litt roblemantisk til og med! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #876 Del Skrevet 10. januar 2006 Takk for det Kverula. Siden jeg jobber hjemme i dag, skulle forutsetningene for en fin dag i allefall være lagt. :fyre-i-ovnen-smiley: I går kveld var jeg så trøtt at jeg både var småkvalm og omtrent ikke klarte å lese i bladet mitt, men jeg klarte allikevel å være oppe til litt over tolv. Nå sover jeg jo forholdsvis lenge når jeg jobber hjemme, men allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #877 Del Skrevet 10. januar 2006 Det blir ofte til betraktelig færre dagbokinnlegg når jeg jobber hjemme. Ikke så mye tid å kjede seg på da, tida går kjempefort og plutselig står sambo i døra og jeg blir like overrasket hver gang over at klokka er så mye. Jeg koser meg med kjendiser og designerkjoler på E! fra Critics Choice Awards i går. My kind of thing... Bestile Sue Monk Kidd's 'The Secret Life Of Bees' på Amazon.co.uk i dag. Pleier ikke lese bøker på engelsk fordi mye av jobben min foregår på engelsk, men nå har jeg lest en del engelske blader i det siste, uanstrengt uten å forbinde det med jobb i det hele tatt, så nå prøver jeg meg på en engelsk bok igjen. Så lenge det ikke er av det tyngste slaget kommer jeg meg forhåpentligvis igjennom den. Dessuten kostet den kun £11 inkludert forsendelse, i forhold til hardback utgave på dansk til 250-300 DKK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #878 Del Skrevet 11. januar 2006 Selv om jeg skrev det siste innlegget i denne dagboka litt før halv ni i går kveld måtte jeg jammen meg ned på side to for å finne den igjen i dag. Voldsomt til aktivitet her for tiden... Jeg tror ikke jeg overdriver hvis jeg sier at mitt høyeste ønske akkurat nå er å sove, pluss fred på jorden da selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #879 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Det kan godt være at det sies at man trer inn i de voksnes rekker når man blir konfirmert, og at man er myndig når man fyller 18, at man trer enda lenger inn i de omtalte rekkene når man fyller 20, men for meg har det alltid vært 30 år som er den magiske grensen. I dag har dagen kommet... Den søteste samboer bakte browniekake i går ettermiddag som jeg har med på jobb i dag. Jeg har (danske) flagg på plassen min og har fått en liten blomst fra kollegaene mine. Jeg er dagens bursdagsvoksen. Lurer på hva 30-årene vil bringe. Jeg ble vel voksen i løpet av 20-årene, flyttet for meg selv (et par uker før jeg fylte 20), møtte etterhvert samboeren, fikk fast jobb, kjøpte hus... Hvis alt går etter planen i 30-årene stifter jeg vel familie, kjøper stasjonsvogn og hund og blir enda mer voksen. Men en del av meg fortsetter nok også å føle seg som et barn noen ganger. Jeg så ingen grå hår i morges, så jeg satser på at jeg har den beste delen av livet igjen! Endret 12. januar 2006 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 12. januar 2006 #880 Del Skrevet 12. januar 2006 Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en super dag! Og 30 er jo ingen alder! Hygg deg med brownien, og at det snart er helg! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg